Identyfikacja utworu

Data: 2009-04-02 20:03:07
Autor: RaFi B
Identyfikacja utworu
Witam serdecznie. Czy ktoś pomógłby mi rozpoznaniu z jakiego filmu pochodzi utwór odtwarzany w tle tego kabaretu zaraz na początku? wiem że go znam ale za cholere nie moge sobie przypomnieć skąd, a na pewno jest znany.

http://www.joemonster.org/filmy/15141/Nieznana_historia_Leszka_dresa

pozdr
RaFi B

Data: 2009-04-02 20:11:38

[...]

[...]