Idioci na drogach dla rowerów

Data: 2009-08-09 23:58:25
Autor: Praxis
Idioci na drogach dla rowerów
On 9 Sie, 23:41, Mocniak <motzn...@gmail.com> wrote:

Zwykle bardzo wybiórczo podchodzę do korzystania do dróg dla rowerów,
ale to co dzisiaj przeżyłem jednej z popularniejszych ddr z
Białegostoku do Supraśla zniechęciło mnie do nich na amen. Na
zakończenie treningu szosowego postanowiłem zostać prawowitym
rowerzystą i skorzystać z tego przybytku z nadzieją na bezpieczną i
bezstresową jazdę.

Ej, ale przecież każdy kto jest na miejscu wie, że ddr do Supraśla
jest w niedzielę niemożebnie zapchana, i nie może być inaczej, skoro
to jest jedyna taka droga, którą przeciętny rowerowy lamer może sobie
pojechać w fajne miejsce na lody i nad wodę. Zamiast się cieszyć że
tylu ludzi nie pojechało tam autem w taki upał, to Ty im wygrażasz:)
Jak oni mają znać zasady poruszania się po ddr, skoro do ćwiczenia w
Białymstoku mają głównie chodniki z namalowanym paskiem symbolizującym
pas dla rowerów? A zresztą co Ci po ścieżce, skoro jak piszesz
jedziesz szosówką i i tak musisz w Ogrodniczkach zjechać na normalną
drogę, bo jakoś budowniczym się zapomniało zrobić tam ścieżki....
pozdrawiam
__
praxis
www.jedrzejwojnar.com