Idiotów jadących pod prąd na rowerze

Data: 2012-08-06 19:29:38
Autor: Abecolek
Idiotów jadących pod prąd na rowerze

[W-wa]
Poranek, smigam sobie Dźwigową w kierunku na Włochy, wyjechałem spod tuneli i... jakiś starszy facet próbuje zjechać z przeciwka po DDR, pod prąd, zobaczył coś dziwnego przed sobą (SLRa), zatrzymał się bo i zajechałem mu drogę. No i szybka gadka co wolno a czego nie. Facet wygląda w miarę inteligentnie, ale tfómaczy się, że po przeciwnej stronie są roboty drogowe i że on jednak pojedzie tędy, czyli pod prąd.... Ojejku!!! Oglądam się - faktycznie. I co z tego, że są robotnicy i stoi furgonetka dla DDRce??? Nie da się ominąć? Nie wiem co dalej, spieszyłem się, ale z tego co widziałem w lusterku - facet zjechał w dół pod prąd. A 50 metrów dalej na wyjeździe spod tuneli stała Policja. Echhh.

Po południu na DK2. Wyleciałem zza Tesco, ciągnę sobie poboczem, widzę przystanek autobusowy i... leci gość w zielonej koszulce POD PRĄD. Wyleciałem na niego, na jego stronę, aby zwolnił, zatrzymał się, cokolwiek się zastanowił nad tym co robi i gdzie... Ale gdzie tam. Po chwili już go nawet w lusterku nie było widać. Składowa prędkości przy mijaniu - pewnie z 50-60 km/h... przy szerokości pobocza 1.5 metra i dystansie między rowerzystami... Nooo... bliziutko. Dobrze, że wzięliśmy się po angielsku bo jakbym mu strzelił niechcący lusterkiem po łapie to pewnie by stracił równowagę i wylądował pod samochodami albo w rowie...

Na drodze między Komorowem a Pruszkowem - pobocze jest tylko po jednej stronie, więc tam widok rowerzysty jadącego po niewłaściwej stronie = standard. Już się przyzwyczaiłem, już słuchawki wyjmuje, zajeżdżam drogę i opierdalam z góry na dół. Może keidyś jakaś babka/dziad posłuchają i nie wpadną pod jakiegoś dresa, który tylko wyprzedzał na 4-tego...

Kolega mi opowiadał ostatnio jak jechał kontrpasem na ślimaku za Tunelem W-
Z, a tu z przeciwka jadą rowerzyści, oczywiście tym kontrpasem pod rpąd i... po chwili próbują wjechać w Tunel..... pod prąd!!! Akurat im się trafił AUTOBUS miejski i na szczęście wyhamowali przed nim.

PIĘTNO.

Przy okazji, jestem ciekaw, co by na to powiedzieli osłowie z Wiejskiej i an jakie pomysły by jeszcze wpadli odnośnie poprawiania bezpieczeństwa rowerzysty... ;P
A wszystko to dzięki półgłówkom, którzy nie umieją zachować się na jezdni.

Data: 2012-08-06 11:12:50
Autor: Rowerex
Idiotów jad±cych pod pr±d na rowerze
On 6 Sie, 18:29, Abecolek <abrakada...@abecolek.pl> wrote:

DDR, DDRce

Wnioek jest prosty - wszystkie DDRki nale¿y zlikwidowaæ. Rowerzy¶ci na
jezdnie - z prawami i obowi±zkami jak ka¿dy u¿ytkownik jezdni - i nie
bêdzie niedomówieñ.

Ju¿ jedno takie DDR zniknê³o i wsi±k³o w wiêkszy Dojczland, zatem ca³a
reszta DDRów powinna równie¿ znikn±æ i wsi±kn±æ w jezdnie :P

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2012-08-06 20:31:54
Autor: Abecolek
Idiotów jadących pod prąd na rowerze
Rowerex wrote:

DDR, DDRce

Wnioek jest prosty - wszystkie DDRki należy zlikwidować. Rowerzyści na
jezdnie - z prawami i obowiązkami jak każdy użytkownik jezdni - i nie
będzie niedomówień.

Już jedno takie DDR zniknęło i wsiąkło w większy Dojczland, zatem cała
reszta DDRów powinna również zniknąć i wsiąknąć w jezdnie :P

Szczerze? Mnie osobiście DDRki przeszkadzają... ;)
Rzadko kiedy jadę nimi... No chyba, że ta na Popularnej, ale też tylko do jakiejś uliczki bocznej gdzie się pojawia po "właściwej" stronie - do Al.Jerozolimskich. A i też narzekam bo jakiś OMC projektant zaprojektował toto ze slalomem... :/

Data: 2012-08-06 13:34:11
Autor: Rowerex
Idiotów jad±cych pod pr±d na rowerze
On 6 Sie, 18:29, Abecolek <abrakada...@abecolek.pl> wrote:

PIÊTNO.

Przy okazji, jestem ciekaw, co by na to powiedzieli os³owie z Wiejskiej i an
jakie pomys³y by jeszcze wpadli odno¶nie poprawiania bezpieczeñstwa
rowerzysty... ;P
A wszystko to dziêki pó³g³ówkom, którzy nie umiej± zachowaæ siê na jezdni.

Tak mi siê przypomnia³o

"Prawo o ruchu drogowym
Oddzia³ 11
Przepisy dodatkowe o ruchu rowerów, motorowerów oraz pojazdów
zaprzêgowych
Art. 33.
(...)
7. Kieruj±cy rowerem mo¿e jechaæ lew± stron± jezdni na zasadach
okre¶lonych dla
ruchu pieszych w przepisach art. 11 ust. 1-3, je¿eli opiekuje siê on
osob± kieruj±c±
rowerem w wieku do lat 10."

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2012-08-07 08:10:24
Autor: Abecolek
Idiotów jadących pod prąd na rowerze
Rowerex wrote:

Tak mi się przypomniało

"Prawo o ruchu drogowym
Oddział 11
Przepisy dodatkowe o ruchu rowerów, motorowerów oraz pojazdów
zaprzęgowych
Art. 33.
(...)
7. Kierujący rowerem może jechać lewą stroną jezdni na zasadach
określonych dla
ruchu pieszych w przepisach art. 11 ust. 1-3, jeżeli opiekuje się on
osobÄ… kierujÄ…cÄ…
rowerem w wieku do lat 10."

Dowodów nie widziałem, ale obaj panowie mieli na pewno >18 lat ;)

Data: 2012-08-06 19:33:22
Autor: Michał \"Mhrok\" Kalida
W dniu 2012-08-06 19:29, Abecolek pisze:

[...]
drogÄ™. No i szybka gadka co wolno a czego nie. Facet wyglÄ…da w miarÄ™

Tam na Dźwigowej otwarte już jest?

Data: 2012-08-06 19:38:59
Autor: Abecolek
Michał \"Mhrok\" Kalida wrote:

[...]

Żartujesz? ;)
Zamknięte czyli otwarte. Mają otworzyć - pewnie z hukiem* - ale kiedy to będzie... Póki co barierki odgradzające ruch samochodowy od rowerowego ktoś "z głową" przestawił w rynienki odpływowe i chwała mu za to :)

* huk to będzie. jak pierwszy rowerzysta (oby to była HGW!!!) wpieprzy się w studzienki kanalizacyjne które jakiś jełop ustawił zaraz na prostej wchodzącej w DDR po obu stronach tuneli. W ciemności, jak ktoś nie zobaczy - ma murowane wpadnięcie koła w wyrwę i rozcentrowane koło.

P.S. Dodam, że jakość asfaltu na DDR już zaczyna być.... taka_sobie. Nie jest to super nie wiadomo co. I nie wiem czy to ktoś rozjechał furgonem jakimś, czy tak było od początku.

Data: 2012-08-06 19:35:51
Autor: gom1
Idiotów jad±cych pod pr±d na rowerze
Abecolek <abrakadabra@abecolek.pl> napisa³(a):
¯artujesz? ;)
Zamkniê™te czyli otwarte. Maj±… otworzyæ‡ - pewnie z hukiem* - ale kiedy to bê™dzie...

"To" ju¿ by³o. Znaczy otwarcie. Poziome "rowerki", znaki pionowe ods³oniête,
plastikowe pacho³ki zniknê³y. Stan na godz. 17.

I ja trafi³em mato³ów jad±cych pod pr±d. Jeden z nich stwierdzi³, ¿e siê
"m±drzê", drugi wymin±³ mnie ³ukiem po jezdni (te¿ pod pr±d).

Data: 2012-08-06 21:59:52
Autor: Micha³ \"Mhrok\" Kalida
W dniu 2012-08-06 21:35, gom1 pisze:
[...]

No, o to mi chodzi³o. Jak otwarte to idioci. Policja na nich czeka³a? Czy ozdabiali krajobraz?

Data: 2012-08-06 20:05:22
Autor: gom1
Idiotów jad±cych pod pr±d na rowerze
Micha³ \Mhrok\ Kalida <mhrok@mhroczny.eu> napisa³(a):
No, o to mi chodzi³o. Jak otwarte to idioci. Policja na nich czeka³a? Czy ozdabiali krajobraz?

Maj± pilniejsze sprawy: regularnie biegaj± po D¼wigowej z alkomatami i
organizuj± akcjê "Bezpieczny Poranek". Jak widzê rano korek na wysoko¶ci
ciep³owni, to od razu wiem, ¿e jest nagonka na skacowanych.

Data: 2012-08-07 09:49:35
Autor: Alfer_z_pracy
Idiotów jad±cych pod pr±d na rowerze
gom1 napisa³:
Maj± pilniejsze sprawy: regularnie biegaj± po D¼wigowej z alkomatami i organizuj± akcjê "Bezpieczny Poranek".

Równie¿ czêsto mo¿na ich spotkaæ z suszark± na Po³czyñskiej na odcinku miêdzy Lazurow± a Fortem. Kierowcy, uwa¿aæ ;)

A.

Data: 2012-08-06 21:10:29
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-08-06 19:38, Abecolek pisze:
Tam na Dźwigowej otwarte już jest?
Żartujesz?;)
Zamknięte czyli otwarte.

To czemuś żeś jechał zamkniętą drogą i jeszcze narzekał, że ktoś z przeciwka jedzie???

--
Liwiusz

Data: 2012-08-07 08:09:39
Autor: Abecolek
Liwiusz wrote:

Tam na Dźwigowej otwarte już jest?
Żartujesz?;)
Zamknięte czyli otwarte.

To czemuś żeś jechał zamkniętą drogą i jeszcze narzekał, że ktoś z
przeciwka jedzie???

Bo taką miałem ochotę, aby umożliwić przejazd obok siebie innym Użytkownikom drogi i nie robić zatoru, mądralo.

Data: 2012-08-07 07:53:08
Autor: masti
Idiotów jad±cych pod pr±d na rowerze
Dnia pięknego Tue, 07 Aug 2012 08:09:39 +0200 osobnik zwany Abecolek
napisał:

Liwiusz wrote:

[...]

on tez miał ochotę. Dopóki nie jest otwarta to te znaki i kierunki możesz sobie ...

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-08-07 19:25:24
Autor: Abecolek
masti wrote:

[...]

No to już JEST OTWARTA. barierki zdjęte, znaki są.
No to co? PiS, nie?

Data: 2012-08-07 18:29:49
Autor: masti
Idiotów jad±cych pod pr±d na rowerze
Dnia pięknego Tue, 07 Aug 2012 19:25:24 +0200 osobnik zwany Abecolek
napisał:

masti wrote:

[...]

teraz jest. Się zdziwiłem dzisiaj jak jechałem. Ale nie była więc ...

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-08-06 20:42:55
Autor: ksdrs
[...]

Trzeba bylo sprawdzic w internecie gdzie jest ostry dyzur a nie krecic sie caly dzien po miescie jak jakis debil.

ksdrs

Data: 2012-08-07 11:53:49
Autor: -Mr. Makarena-
Idiotów jad±cych pod pr±d na rowerze
 zatrzyma³ siê bo i zajecha³em mu
drogê. No i szybka gadka co wolno a czego nie.

Wylecia³em na niego, na jego stronê, aby zwolni³, zatrzyma³ siê, cokolwiek
siê zastanowi³ nad tym co robi i gdzie

Szkoda ze zlikwidowali ORMO nadawal bys sie idealnie ..
Bylbys Spo³ecznym Inspektorem Ruchu Drogowego mial bys lizak i bloczek mandatow na stanie ,
 i wtedy moglbys zatrzymywac , pouczac i karac na legalu ...

http://www.youtube.com/watch?v=KoIcplkFcz0

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

Data: 2012-08-07 11:53:52
Autor: whitey
On 06/08/12 18:29, Abecolek wrote:

[...]

Jade sobie spokojnie w dobrzym humorze na rowerze pomiedzy Komorowem a
Pruszkowem a tam jakis koles sie zatrzymuje, ze dwadziesia lat mlodszy
ode mnie, wyjmuje sluchawki z uszu i zaczyna mnie opierdalac z gory na
dol jakbym conajmniej jego szwagrem byl. Pieprzy cos o dresach
wyprzedzajacych na trzeciego, o tym ze to robi dla mojego dobra, o
bezpieczenstwie. Jak go zapytalem dlaczego kasku nie ma na glowie i
sluchawki w uszach to sie strasznie zdenerwowal i myslalem ze bedzie bil
czy jak, juz mialem komorke w reku zeby na policje dzwonic.
Co go obchodzi moje bezpieczenstwo?

--
whitey

Data: 2012-08-07 10:59:51
Autor: gom1
Idiotów jad±cych pod pr±d na rowerze
whitey <whiteyzusnetu@gazeta.pl> napisa³(a):
Co go obchodzi moje bezpieczenstwo?

Dopóki nie zagra¿asz mojemu, to nic. Ale jak walisz prosto na mnie na w±skim,
jednokierunkowym pasie i jeszcze masz do mnie pretensje, ¿e zwróci³em Ci
uwagê, to chyba jest co¶ z Tob± nie tak.

Data: 2012-08-07 13:22:33
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-08-07 12:59, gom1 pisze:
[...]

Jedyne co prawda, to ¿e w±ski. Ale to ani jednokierunkowy, ani pas, zatem z takich fa³szywych przes³anek mo¿esz sobie wyci±gaæ dowolne wnioski, nie maj±ce wiele wspólnego z rzeczywisto¶ci± :)

--
Liwiusz

Data: 2012-08-07 11:46:18
Autor: gom1
Idiotów jad±cych pod pr±d na rowerze
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisa³(a):
Jedyne co prawda, to ¿e w±ski. Ale to ani jednokierunkowy, ani pas, zatem z takich fa³szywych przes³anek mo¿esz sobie wyci±gaæ dowolne wnioski, nie maj±ce wiele wspólnego z rzeczywisto¶ci± :)

Pionowe i poziome znaki jednoznacznie wskazuj± zarówno sam pas, jak i jego
kierunkowo¶æ.

Data: 2012-08-07 19:24:02
Autor: Abecolek
whitey wrote:

[...]

Głupi jesteś i masz pchły.
Jak dorośniesz - zrozumiesz. A teraz PiS.

Data: 2012-08-08 08:29:42
Autor: whitey
Idiotów jadących pod prąd na rowerz e
On 07/08/12 18:24, Abecolek mistrz cietej riposty wygenerowal:

Głupi jesteś i masz pchły.
Jak dorośniesz - zrozumiesz

ROTFL, przeczytaj sam co napisales. Nawet nic nie trzeba dodawac.

Zupelnie nie rozumiem co to jest "PiS". W sensie "pokoj" to sie pisze
peace (najlepiej "peace Bro!" trendy bedzie), czy chciales "peas"
napisac (oryginalne zakonczenie emaila), chyba ze chciales pokazac
(spojne z trescia twoich emaili w pewnym sensie) przywiazanie do
najbardziej nacjonalistycznej partii w Pl?

give peas a chance Bro!
--
whitey

Data: 2012-08-08 08:37:29

[...]