Idiotów nie brakuje jednak...

Data: 2010-02-14 19:50:09
Autor: Kuczu
Idiotów nie brakuje jednak...
W dniu 2010-02-14 17:30, dawidowiak pisze:
http://nasza-klasa.pl/profile/25521451

A nie latwiej tak ?

http://photos.nasza-klasa.pl/24339635/1/main/58953eb39f.jpeg

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-02-14 21:49:44
Autor: Sir Piernik
Idiotów nie brakuje jednak...
Kuczu pisze:
....>8
> A nie latwiej tak ?
>
> http://photos.nasza-klasa.pl/24339635/1/main/58953eb39f.jpeg

Mlody chyba jestes i jeszcze nie zajarzyles ze sa ludzie ktorzy sikaja ze strachu na sama mysl o dwoch kolkach i w ten sposob rozladowuja swoje kompleksy?
Albo (ci bardziej przytomni) zdaja sobie sprawe ze do tego sie kompletnie nie nadaja i j.w.? :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2010-02-14 21:53:50
Autor: Kuczu
Idiotów nie brakuje jednak...
W dniu 2010-02-14 21:49, Sir Piernik pisze:

Mlody chyba jestes i jeszcze nie zajarzyles ze sa ludzie ktorzy sikaja
ze strachu na sama mysl o dwoch kolkach i w ten sposob rozladowuja swoje
kompleksy?

Ja ? Ja mam to w dupie. Pisz to do tworcy watku :)

Data: 2010-02-14 21:52:48
Autor: Micha³ Gut
Idiotów nie brakuje jednak...
no coz. koledzy z sasiedniej grupy z cala pewnoscia potrafili by wyprostowac takiego zajezdzajacego droge. jakis czs temu prostowal jeden kolega goscia, co w korku otwrotzyl drzwi miazdzac stope motocyklisty.

nie ma co sie przejmowac kretynami, statystycznie wszedzie musi byc jakis odsetek. i na pms i prm i wszedzie indziej bedzie jakis procent  oosobnikow, reprezentujacych slynne brakujace ogniwo ewolucji.
sir

Idiotów nie brakuje jednak...