Idiota Niesioł w WSI24

Data: 2009-10-12 21:15:57
Autor: Piotr
Idiota Niesioł w WSI24
Popluty, jak zwykle... Dobrze, że go wysyłaj± do telewizji, ¶wietnie robi za kamień młyński u
szyji.
Piotr

Data: 2009-10-12 12:20:49
Autor: Antenka
Idiota Niesioł w WSI24
On 12 PaĽ, 21:15, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Popluty, jak zwykle...
Dobrze, że go wysyłaj± do telewizji, ¶wietnie robi za kamień młyński u
szyji.
Piotr

A kaftan bezpieczeństwa zamówiony? he he :D

Antenka

Data: 2009-10-12 21:22:04
Autor: Piotr
Idiota Niesioł w WSI24
Dnia Mon, 12 Oct 2009 12:20:49 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

A kaftan bezpieczeństwa zamówiony? he he :D

¦liniakiem się go zwi±że.
Piotr

Data: 2009-10-12 13:26:16
Autor: Antenka
Idiota Niesioł w WSI24
On 12 PaĽ, 21:22, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 12 Oct 2009 12:20:49 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

> A kaftan bezpieczeństwa zamówiony? he he :D

¦liniakiem się go zwi±że.
Piotr

Każdy donosiciel na własn± narzeczon± tak wła¶nie kończy - staje się
¶wirem z przerzutk±  :D

Antenka

Data: 2009-10-12 21:23:01
Autor: matador
Idiota Niesioł w WSI24
Piotr pisze:
Popluty, jak zwykle... Dobrze, że go wysyłaj± do telewizji, ¶wietnie robi za kamień młyński u
szyji.

Masz rację, taki np. Mroczek do pięt mu nie dorasta. A jaki grzeczny...
Aż szkoda, że niedługo muchołapa zabraknie - ECHHH ! ;-)

matador.

Data: 2009-10-13 13:02:38
Autor: he®sk
Idiota Niesioł w WSI24
On Mon, 12 Oct 2009 21:15:57 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Popluty, jak zwykle... Dobrze, że go wysyłaj± do telewizji, ¶wietnie robi za kamień młyński u
szyji.

 nie martw sie o niesiola, dobrze odgrywa swoja role.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-13 13:41:04
Autor: Piotr
Idiota Niesioł w WSI24
Dnia Tue, 13 Oct 2009 13:02:38 +0200, he®sk napisał(a):

 nie martw sie o niesiola, dobrze odgrywa swoja role.

Nie jest skomplikowana, ta rola. Wczoraj zezłoszczony powtarzał, jak
pozytywka, "nie ma afery, nie ma afery, nie ma afery". To już ten z kretyńską grzywką o ukraińskim nazwisku jest mądrzejszy.
Piotr

Data: 2009-10-13 13:50:09
Autor: he®sk
Idiota Niesioł w WSI24
On Tue, 13 Oct 2009 13:41:04 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

>  nie martw sie o niesiola, dobrze odgrywa swoja role.

Nie jest skomplikowana, ta rola.

 podolalbys ? ;o)

Wczoraj zezłoszczony powtarzał, jak pozytywka, "nie ma afery, nie ma afery, nie ma afery".

 wlaczyles powtarzanie ? ;o))

To już ten z kretyńsk± grzywk± o ukraińskim nazwisku jest m±drzejszy.

 czyli ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-13 14:19:54
Autor: Piotr
Idiota Niesioł w WSI24
Dnia Tue, 13 Oct 2009 13:50:09 +0200, he®sk napisał(a):

 nie martw sie o niesiola, dobrze odgrywa swoja role.

Nie jest skomplikowana, ta rola.

 podolalbys ? ;o)

Nie, nie mam szans na taki pełen złości nienawistny ton.
Ale sama kwestia to pikuĹ›.

Wczoraj zezłoszczony powtarzał, jak pozytywka, "nie ma afery, nie ma afery, nie ma afery".

 wlaczyles powtarzanie ? ;o))

To dĹĽok?! Ĺšwietny...

To już ten z kretyńską grzywką o ukraińskim nazwisku jest mądrzejszy.

 czyli ?

To powieść z kluczem, niezorientowani niech spadają.
Piotr

Idiota Niesioł w WSI24