"Idiota roku" po 5 dniach jego trwania.

Data: 2016-01-06 11:00:36
Autor: Budzik
"Idiota roku" po 5 dniach jego trwania.
Użytkownik stevep stevep011@invalid.tkdami.net ...

„ W Polsce możliwość jazdy na rowerze to są 2-3 miesiące w ciągu roku.
 Tymczasem często szykujemy w miastach infrastrukturę, jakbyśmy tymi  rowerami mogli jeździć cały rok”.
Otóż kochany ministrze debilu, wyjdź chociaż raz na ulice (jest takie ryzyko, że cię jednak nie pobiją), wsiądź choć raz na rower (jest
takie  ryzyko, że ci się to nie uda) i przekonaj się jak jest
naprawdę. W Polsce możliwość jazdy na rowerze jest przez 12 miesiecy w roku, a w
 miastach o rozudowanej infrastrukturze rowerowej (tak, za to ci
dziękuję  Platformo) jest to absolutnie bezdyskusyjne i bezproblemowe.

No własnie tez mnie to duzo bardziej uderzyło niż ten feletonowy jezyk z cyklistami bo w sumie chyba rozumiem co on tam chciał powiedziec a co z tego wyszło.

Ale te 2-3 miesiące to jakas kpina.

Pomijam juz ze sam miałem takie okresy w zyciu ze jezdziłem 12 miesiecy w roku.

Ale nawet zakładając, ze jezdzenie w mrozie -15 czy tez po błocie posniegowym nie jest super przyjemne to nadal zostaje 10 miesiecy...

Panie ministrze - pobudka - bo tutaj tez nie widac DOBREJ ZMIANY...

No chyba ze to reklama Polski według zasady: nie wqażne co mówią, byle nie przekręcali nazwy...? :)

"Idiota roku" po 5 dniach jego trwania.