Idiotów nie brakuje jednak...

Data: 2010-02-14 08:30:50
Autor: dawidowiak
Idiotów nie brakuje jednak...
Data: 2010-02-14 13:59:21
Autor: WIADRO
Idiotów nie brakuje jednak...
On 14 Lut, 17:30, dawidowiak <dawidow...@poczta.onet.pl> wrote:
http://nasza-klasa.pl/profile/25521451

http://demotywatory.pl/916076/Zabiles-czlowieka

inaczej(sam obrazek):

http://mainhg.demotywatory.pl/uploads/201002/1265991191_by_Pusse.jpg

to jest dopiero..

--
Wiadro(SoldierAK)

Data: 2010-02-14 18:02:42
Autor: RadoslawF
Idiotów nie brakuje jednak...
Dnia 2010-02-14 17:30, Użytkownik dawidowiak napisał:
http://nasza-klasa.pl/profile/25521451

Potwierdzam.
Widać to najbardziej po linkach które radują klikających
jakże popularnym tekstem:
"Uwaga,
aby zobaczyć następującą stronę, musisz się zalogować.
Jeżeli jeszcze nie masz konta, możesz założyć je za darmo."

Pozdrawiam

Data: 2010-02-14 18:59:36
Autor: Shreek
Idiotów nie brakuje jednak...
dawidowiak napisał(a):
http://nasza-klasa.pl/profile/25521451

Kolejny idiota na którego nie warto zwracać uwagi.

Tak sobie pomyślałem, czy docierając do właściciela tego konta można by mu postawić zarzut namawiania do przestępstwa?

--
M.

Data: 2010-02-14 19:01:15
Autor: Michał V-R
Idiotów nie brakuje jednak...
W dniu 2010-02-14 18:59, Shreek pisze:

Tak sobie pomyślałem, czy docierając do właściciela tego konta można by
mu postawić zarzut namawiania do przestępstwa?
raczej nie, bo zajechanie drogi jest tylko wykroczeniem

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-14 19:15:18
Autor: trud
Idiotów nie brakuje jednak...
Dnia Sun, 14 Feb 2010 19:01:15 +0100, Michał V-R napisał(a):

W dniu 2010-02-14 18:59, Shreek pisze:

Tak sobie pomyślałem, czy docierając do właściciela tego konta można by
mu postawić zarzut namawiania do przestępstwa?
raczej nie, bo zajechanie drogi jest tylko wykroczeniem

Ale czym jest publiczne namawianie do tego.

trud
bj250

Data: 2010-02-14 19:44:18
Autor: Shreek
Idiotów nie brakuje jednak...
Michał V-R napisał(a):

Tak sobie pomyślałem, czy docierając do właściciela tego konta można by
mu postawić zarzut namawiania do przestępstwa?
raczej nie, bo zajechanie drogi jest tylko wykroczeniem

Ale to zajechanie drogi ma według autora czemuś służyć..

--
M.

Data: 2010-02-14 19:12:21
Autor: Marcin Gardela
Idiotów nie brakuje jednak...
dawidowiak wrote:
http://nasza-klasa.pl/profile/25521451

Mówisz o komentarzach? Tez tak mysle.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2010-02-14 19:13:33
Autor: Piotr May
Idiotów nie brakuje jednak...
On 2010-02-14 17:30, dawidowiak wrote:
http://nasza-klasa.pl/profile/25521451

Trzeba sie zalogowac.
dasz login i haslo ?

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-02-14 19:23:01
Autor: (pj)
IdiotĂłw nie brakuje jednak...
On 2010-02-14 17:30, dawidowiak wrote:
http://nasza-klasa.pl/profile/25521451

Trzeba sie zalogowac.
dasz login i haslo ?

nie - przeciez napisal ze idiotĂłw nie brakuje

--
pozdr
pj

Data: 2010-02-14 19:50:09
Autor: Kuczu
W dniu 2010-02-14 17:30, dawidowiak pisze:
http://nasza-klasa.pl/profile/25521451

A nie latwiej tak ?

http://photos.nasza-klasa.pl/24339635/1/main/58953eb39f.jpeg

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-02-14 21:49:44
Autor: Sir Piernik
IdiotĂłw nie brakuje jednak...
Kuczu pisze:
....>8
> A nie latwiej tak ?
>
> http://photos.nasza-klasa.pl/24339635/1/main/58953eb39f.jpeg

Mlody chyba jestes i jeszcze nie zajarzyles ze sa ludzie ktorzy sikaja ze strachu na sama mysl o dwoch kolkach i w ten sposob rozladowuja swoje kompleksy?
Albo (ci bardziej przytomni) zdaja sobie sprawe ze do tego sie kompletnie nie nadaja i j.w.? :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2010-02-14 21:53:50
Autor: Kuczu
W dniu 2010-02-14 21:49, Sir Piernik pisze:

Mlody chyba jestes i jeszcze nie zajarzyles ze sa ludzie ktorzy sikaja
ze strachu na sama mysl o dwoch kolkach i w ten sposob rozladowuja swoje
kompleksy?

Ja ? Ja mam to w dupie. Pisz to do tworcy watku :)

Data: 2010-02-14 21:52:48
Autor: Michał Gut
Idiotów nie brakuje jednak...
no coz. koledzy z sasiedniej grupy z cala pewnoscia potrafili by wyprostowac takiego zajezdzajacego droge. jakis czs temu prostowal jeden kolega goscia, co w korku otwrotzyl drzwi miazdzac stope motocyklisty.

nie ma co sie przejmowac kretynami, statystycznie wszedzie musi byc jakis odsetek. i na pms i prm i wszedzie indziej bedzie jakis procent  oosobnikow, reprezentujacych slynne brakujace ogniwo ewolucji.
sir

Idiotów nie brakuje jednak...