Idiotyczna moda na mikro kierunkowskazy

Data: 2015-12-23 10:15:03
Autor: J.F.
Idiotyczna moda na mikro kierunkowskazy
UĆŒytkownik "Hinek"  napisaƂ w wiadomoƛci grup dyskusyjnych:5679cd14$0$22834$65785112@news.neostrada.pl...
Ostatnio coraz częƛciej widzę nowe modele aut z kierunkowskazami z tyƂu o powierzchni paru cm2..JechaƂem za Fordem Max, jak hamowaƂ kierunkowskazu prawie nie byƂo widać! To jakiƛ debilizm! Czemu na to dają homologację? Ja rozumiem, ĆŒe moda, design itp, ale bez przesady!
Jestem przewraĆŒliwiony? Nikomu to nie przeszkadza?

Zapewne zgodne z wymogami homologacji.
Moze ktos odszuka ... ale jesli jest podana jasnosc, a swiatlo male, to powinien byc jaskrawy i rzucac sie w oczy - tzn przy mniejszej odleglosci, bo przy wiekszej to juz tylko jasnosc sie liczy.
No chyba, ze dobrali jasnosci w ramach dopuszczalnych granic, tak aby z bliska nie razily ...

Nawiasem mowiac - mam w vectrze podwojne swiatla pozycyjne z tylu.
Te drugie zrobione na zarowce 21W ... co oni - reflektora nie posrebrzyli, zeby za mocno nie swiecily ?

J.

Idiotyczna moda na mikro kierunkowskazy