Idiotyczna zmiana Smudy 10 Sek przed końcem meczu

Data: 2011-09-07 13:47:59
Autor: Andrzej Bogacki
Idiotyczna zmiana Smudy 10 Sek przed końcem meczu

Użytkownik "Gil" <gilboa@op.pl> napisał w wiadomości news:j461oc$t4f$1news.onet.pl...
zabrała nam zwycięstwo. Dobrze, że to tylko mecz towarzyski

Pieprzyć to. Dobrze powiedział Loew: - Dobrze się stało, ze był remis, zwycięstwo by Wam zawróciło w głowie przed Euro.
mniej wiecej tak jakoś to leciało

Data: 2011-09-10 11:53:43
Autor: ..Aldi..Romek..
Użytkownik "Andrzej Bogacki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j47llg$qdt$1@polsl.pl...
zabrała nam zwycięstwo. Dobrze, że to tylko mecz towarzyski

Dobrze powiedział Loew: - Dobrze się stało, ze był remis, zwycięstwo by Wam zawróciło w głowie przed Euro.

I właśnie to samo sam powiedziałem znajomym przy okazji rozpaczy  przy piwie po meczu. Gra w obronie była koszmarna. To, co porobił Głowacki to jakieś... brak mi słów. Taki obrońca, z takim doświadczeniem, a przecież to już nie pierwszy raz takie durne zachowanie!

Idiotyczna zmiana Smudy 10 Sek przed końcem meczu