Idiotyczne i abstrakcyjne pojęcie „własności intelektualnej”

Data: 2012-01-29 17:16:10
Autor: pluton
Idiotyczne i abstrakcyjne pojęcie „własności intelektualnej”
Gdy zobaczyłem panią Łepkowską, autorkę oper mydlanych, która dorobiła się
kroci na publicznych zamówieniach TVP, jak peroruje na temat własności
intelektualnej, to mi ręce opadły niczym wdowie Szmajdzińskiej na wieść o
jakości prac komisji Millera.

Opadly jej cyce jak nie przymierazjac pewnej generalowej, bo to jej general
szwendal sie po samolocie.

Nullification

Idiotyczne i abstrakcyjne pojęcie „własności intelektualnej”