Idiotyczne zwyczaje s³owiañskie...

Data: 2009-09-11 16:25:06
Autor: jadrys
Idiotyczne zwyczaje s³owiañskie...
Tzva Adonai pisze:
talerza.

Postrzy¿yny - postrzy¿yny polega³y na obciêciu w³osów m³odemu ch³opcu,
którego od tego czasu zaczynano traktowaæ jak mê¿czyznê.

To chyba odpowiednik obrzezania niektórych nacji?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-09-11 07:55:07
Autor: Antenka
On 11 Wrz, 16:25, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> [...]

To chyba odpowiednik obrzezania niektórych nacji?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Nie, rzezanie jest ósmego dnia po narodzinach :-). Tzvelek tego nie
pamiêta bo by³ malutki. :)))

Antenka

Data: 2009-09-11 08:36:02
Autor: Antenka
Idiotyczne zwyczaje s³owiañskie...

O chol..ra nie wiedzia³em.. Czyli dzieciak nie ma ¿adnego wyboru?
barbarzyñstwo.

No nie, chyba nie bo ch³opczyk ma tylko osiem dni :) Jeste¶ taki
kulturalny a wymck³o Ci siê ..hihi  Musisz byæ spod znaku Ryb...

Antenka

Data: 2009-09-10 17:55:05
Autor: Slavinka
Idiotyczne zwyczaje s³owiañskie...

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

[...]

Nie lubisz Ryb?

Data: 2009-09-11 17:42:50
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Rzeczywi¶cie wyrwa³o mi siê, a nie powinno - jestem spod "Wagi". :-(

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-09-11 09:32:15
Autor: Antenka
Idiotyczne zwyczaje s³owiañskie...

Rzeczywi¶cie wyrwa³o mi siê, a nie powinno - jestem spod "Wagi". :-(

Wow!  Spoko, jeste¶ jednym z najbardziej kulturalnych panów tutaj
pisz±cych :-)

Antenka

Data: 2009-09-12 22:15:21
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Rzeczywi¶cie wyrwa³o mi siê, a nie powinno - jestem spod "Wagi". :-(

Wow!  Spoko, jeste¶ jednym z najbardziej kulturalnych panów tutaj
pisz±cych :-)

Antenka

Dziêki. :-)   Jednak nie jestem pewny czy "bycie kulturalnym" na psp to co¶ dobrego - zauwa¿y³em ¿e tutaj na uznanie mo¿na   zas³u¿yæ tylko bêd±c grubianinem.. :-(

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-09-11 19:28:03
Autor: Piotr
Idiotyczne zwyczaje s³owiañskie...
Dnia Fri, 11 Sep 2009 16:25:06 +0200, jadrys napisa³(a):

To chyba odpowiednik obrzezania niektórych nacji?

Jakby nie by³o, co¶ obci±æ trzeba.
Piotr

Idiotyczne zwyczaje s³owiañskie...