Idiotyczne zwyczaje s³owiañskie...

Data: 2009-09-11 08:04:47
Autor: Antenka
Idiotyczne zwyczaje s³owiañskie...
On 11 Wrz, 16:09, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Swaæba - u S³owian tak nazywano ceremoniê za¶lubin. Ma³¿eñstwo w¶ród
S³owian zawierane by³o poprzez gwa³t dokonany na pannie m³odej.
Niewiasta by³a uprowadzana, a nastêpnie gwa³cona, co oznacza³o, ¿e
ma³¿eñstwo zosta³o przypieczêtowane. Uroczysto¶æ zwieñczona by³a uczt±
biesiadn±, podczas której ma³¿onkowie spo¿ywali posi³ek z jednego
talerza.

Postrzy¿yny - postrzy¿yny polega³y na obciêciu w³osów m³odemu ch³opcu,
którego od tego czasu zaczynano traktowaæ jak mê¿czyznê.

Stypa oznacza³a wieczerzê przygotowan± przy grobie zmar³ego. S³owianie
wierzyli bowiem, ¿e ich bliski po ¶mierci wci±¿ odczuwa g³ód. W takich
ucztach organizowanych przy miejscu wiecznego spoczynku uczestniczyli
zarówno znajomi jak i rodzina zmar³ego. Popularne by³o tak¿e
zakopywanie jedzenia w pobli¿u grobu.

Dziady - zwyczaj ten polega³ na zdobywaniu ¿yczliwo¶ci dusz zmar³ych
poprzez w³a¶ciwe ich ugoszczenie. Specjalnie dla duchów przygotowywano
potrawy, najczê¶ciej miód i jajka. Wykazywano tak¿e dba³o¶æ o to, aby
¿adna z dusz nie zagubi³a siê podczas poszukiwania drogi do domu - w
tym celu roz¶wietlano im drogi.

¦cinanie Kani - uroczysto¶æ, która mia³a miejsce w Noc ¦wiêtojañsk±. W
jej trakcie zabijano kaniê - ptaka, który wedle tradycji mia³
odpowiadaæ za ka¿de z³o. W obecno¶ci wszystkich przyby³ych go¶ci
odczytywany by³ wyrok, w którym wytykano wszystkie winy ptaka. Po
uroczystym odczycie, wyznaczona do tego osoba ¶cina³a g³owê ptaka..
U¶mierconej kani urz±dzano pogrzeb.

http://niewiarygodne.pl/gid,11457044,img,11457046,kat,1017185,page,10...

Nie wspomnê ju¿ o komicznym i zarazem idiotyczny zwyczajem, kiwaniu
siê pod jak±¶ sterta gruzu, zwan±  ¶cian± p³aczu :D

Antenka

Data: 2009-09-11 18:20:59
Autor: Tzva Adonai
Idiotyczne zwyczaje s³owiañskie...
Nie wspomnê ju¿ o komicznym i zarazem idiotyczny zwyczajem, kiwaniu
siê pod jak±¶ sterta gruzu, zwan±  ¶cian± p³aczu :D

Idiotyczny dla idiotek, które nie wiedz±, co on oznacza...

Data: 2009-09-11 09:30:24
Autor: Antenka
Idiotyczne zwyczaje s³owiañskie...
"Idiotka" wie, co to oznacza, ale kiwanie kojarzy jej siê z wyj±tkowym
idiotyzmem.

:-P

Antenka

Data: 2009-09-11 18:31:45
Autor: Tzva Adonai
Idiotyczne zwyczaje s³owiañskie...
"Idiotka" wie, co to oznacza

No to powiedz, co oznacza...

Data: 2009-09-11 13:36:38
Autor: Antenka
On 11 Wrz, 18:31, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> wrote:
> "Idiotka" wie, co to oznacza

No to powiedz, co oznacza...

To odpowiadam, nie dlatego, ¿e nie wiedzia³am ale nie mog³am wcze¶niej
- nie siedzê ca³y dzieñ przy kompie tak jak ty, malutki :-P.
Ten kawa³ gruzu - mur to jedyny fragment dawnej ¦wi±tyni
Jerozolimskiej, któr± rozwi¶cieczeni Rzymianie rozwalili po
nieudacznym powstaniu , które ¯ydzi wzniecili w roku 70 po Chr. Jezus
widzia³ tê zburzon± ¶wi±tynie i p³aka³, wiedzia³ co siê z ni± stanie w
przysz³o¶ci. A teraz icki becz± pod jedynym fragmentem, co siê osta³ -
nawet ¶wiêto beczenia ustanowili  pod t± ¶cian±. A miêdzy kamienie
wciskaj± jak±¶ makulaturê. Ma³y, poczytaj sobie "Wojnê ¿ydowsk±"
Józefa Flawiusza.   shalom :D

Antenka

Data: 2009-09-11 13:47:24
Autor: Tzva Adonai
On 11 Wrz, 22:36, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

nieudacznym powstaniu , które ¯ydzi wzniecili w roku 70 po Chr. Jezus
widzia³ tê zburzon± ¶wi±tynie i p³aka³, wiedzia³ co siê z ni± stanie w
przysz³o¶ci. A teraz icki becz± pod jedynym fragmentem, co siê osta³ -

Pieprzysz bez sensu... To kiwanie siê to shuekling - s³owo zapo¿yczone
z jidysz, które w chasydzkiej tradycji symbolizuje próbê oderwania siê
duszy od cia³a i chêæ zjednoczenia z hashem opisane w Tanya... W ten
sposób cia³o ludzkie upodabnia siê do "drgaj±cego ¶wiat³a ¶wiecy"..
Bardziej wspó³czesne interpretacje k³ad± równie¿ nacisk na
fizjologiczne aspekty shueklingu, który u³atwia skupienie siê na
modlitwie...

Data: 2009-09-11 13:51:58
Autor: Antenka
On 11 Wrz, 22:47, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
> [...]

Bardziej wspó³czesne interpretacje k³ad± równie¿ nacisk na
fizjologiczne aspekty shueklingu, który u³atwia skupienie siê na

Nie uczêszczam do synagogi malu¶ki i mnie to powiewa, po co oni
wykonuj± tê kiwankê.

Antenka

Data: 2009-09-11 14:02:42
Autor: Tzva Adonai
On 11 Wrz, 22:51, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Nie uczêszczam do synagogi malu¶ki i mnie to powiewa, po co oni
wykonuj± tê kiwankê.

Z ciebie to jednak typowa blondynka.. Druga Doda, tyle ¿e moherowa...

Data: 2009-09-11 14:20:12
Autor: Antenka
Idiotyczne zwyczaje s³owiañskie...

Z ciebie to jednak typowa blondynka..

Zrozum, ¿e twoje fascynacje nie s± moimi. To ty zachowujesz siê jak
kretyn. My¶lisz, ¿e nie ma innych interesuj±cych tematów oprócz
¿ydostwa?

Druga Doda tyle ¿e moherowa

To jest dla mnie komplement - fascynacja Dodusi±  na psp ci±ge trwa
hihi

Antenka

Data: 2009-09-12 04:34:02
Autor: Marek
> [...]

Bardziej wspó³czesne interpretacje k³ad± równie¿ nacisk na
fizjologiczne aspekty shueklingu, który u³atwia skupienie siê na

A ja myslalem, ze to objaw choroby sierocej...???

Data: 2009-09-12 09:54:41
Autor: konserwator
Idiotyczne zwyczaje s³owiañskie...

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ad16f50a-f3db-4835-b81c-850bf9616cb0w36g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

to takie "potrzasanie glowa" wywoluje psychosomatyczny efekt krecenia sie w glowie
cos jak derwisze krecacy sie w kolko.
- pewien rodzaj lekkiej narkozy...

Data: 2009-09-12 01:18:05
Autor: Antenka
[...]

Te¿ mi siê wydaje, ¿e to kiwanie ma ich wprowadziæ w trans...

Antenka

Data: 2009-09-12 11:03:16
Autor: Slavinka
Idiotyczne zwyczaje s³owiañskie...

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

To tylko dla wywo³ania orgazmu - fujara bez napletka jest nie czu³a. Zauwa¿,
oni pó¼niej biegiem do hausu i do maciory...

Data: 2009-09-12 13:44:07
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

A nie przyszlo wam do glowy ze cos ich swedzi, jak maja wyciete to i owo, i dlatego sie kiwaj± ?

R.

Data: 2009-09-12 05:10:18
Autor: Antenka
Idiotyczne zwyczaje s³owiañskie...
A nie przyszlo wam do glowy ze cos ich swedzi, jak maja wyciete to i
owo, i dlatego sie kiwaj± ?

R.

:DDDDDDDD

Antenka

P.s. Albo robaki, no ten tego, no wiesz, no teee owsiki...:DDD

Data: 2009-09-12 14:14:34
Autor: Slavinka

[...]

Przecie¿ wiesz kto pisa³ o seksie analnym? Pewnie maj± w dupie samojebca
out-door...

Data: 2009-09-11 18:32:49
Autor: matador
Antenka pisze:

Nie wspomnê ju¿ o komicznym i zarazem idiotyczny zwyczajem, kiwaniu
siê pod jak±¶ sterta gruzu, zwan±  ¶cian± p³aczu :D

No bo gdyby mia³a z³ocenia, to wiesz co by siê z nimi sta³o..
Dlatego ci hipokryci oficjalnie zabraniaj± kultu "z³otego cielca".
Ale dla wybranych...

matador.

Idiotyczne zwyczaje s³owiañskie...