Idiotyczny powód strzelaniny w Rybniku. Strzelał, bo...

Data: 2010-08-29 13:02:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Idiotyczny powód strzelaniny w Rybniku. Strzelał, bo...
39-letni desperat z Rybnika, który postrzelił aż 7 osób, w tym członków najbliższej rodziny, wyjął broń, po tym jak zabroniono mu zrobić grilla!

Na szczęście stan siedmiu osób, które ranił w sobotę mężczyzna w Rybniku, jest stabilny. Chociaż niektórzy z rannych są w ciężkim stanie, lekarze są dobrej myśli. Jak podaje tvn24.pl napastnika nawet po zatrzymaniu nie udało się przesłuchać. Był zbyt pijany.

- Gdy rozpoczęła się awantura, w mieszkaniu było kilka osób, w tym dzieci. Mężczyzna wziął broń i zaczął strzelać, najpierw do domowników, a potem także przez okno z pierwszego piętra. - powiedziała rzeczniczka rybnickiej policji nadkomisarz Aleksandra Nowara.

39-latek ranił aż 7 osób, w tym swoją żonę, teścia, teściową i interweniującego policjanta. Po akcji antyterrorystów udało się mężczyznę wyprowadzić z domu.

Co tak zdenerwowało 39-latka, że sięgnął po broń? - Mężczyzna miał wrócić do domu pijany. Chciał zrobić grilla, na co nie zgodziła się rodzina. Wtedy sięgnął po broń. Pierwszy postrzelony został teść - mówiła Nowara.

http://www.fakt.pl/Idiotyczny-powod-strzelaniny-w-Rybniku-Strzelal-bo-,artykuly,80867,1.html

Bokun! Co ty na to? Jest także poseł (były minister sprawiedliwości), który chciałby dać każdemu Polakowi nieograniczony dostęp do broni palnej.
I już widzę jak pijany mąż strzela do żony, bo zupa za słona.

Data: 2010-08-29 13:03:05
Autor: u2
Idiotyczny powód strzelaniny w Rybniku. Strzelał, bo...
39-letni desperat z Rybnika, który postrzelił aż 7 osób, w tym członków
najbliższej rodziny, wyjął broń, po tym jak zabroniono mu zrobić grilla!

NTG

Data: 2010-08-29 12:59:09
Autor: zbig
On 29 Sie, 13:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> 39-letni desperat z Rybnika, który postrzelił aż 7 osób, w tym członków
> najbliższej rodziny, wyjął broń, po tym jak zabroniono mu zrobić grilla!

NTG

Jak to NTG. Przecież to musiał być jakis Żyd albo co najmniej
niekatolik.

Data: 2010-08-29 13:56:36
Autor: boukun
[...]

Widzisz, nie ma nieograniczonego dostępu do broni, a przypadki szaleńców mają miejsce. Gdyby i teściu miał broń, byłby jeden trup i zero rannych. Bilans korzystny...

Należy zlikwidować armię i dać z przydziału każdej polskiej rodzinie kałasznikowa i do Polski żaden wróg nie wejdzie...

boukun

boukun

Data: 2010-08-29 13:19:49
Autor: ZEC
On 29 Sie, 13:56, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Widzisz, nie ma nieograniczonego dostępu do broni, a przypadki szaleńców mają
miejsce. Gdyby i teściu miał broń, byłby jeden trup i zero rannych. Bilans
korzystny...

Naiwne, miałeś kiedyś  broń w ręku? Bo ja miałem i doskonale wiem że
nie zawsze się da z niej skorzystać w sytuacji kryzysowej.
Za dużo się naoglądałeś amerykańskich filmów.

Należy zlikwidować armię i dać z przydziału każdej polskiej rodzinie
kałasznikowa i do Polski żaden wróg nie wejdzie...

Nie chcę kałasznikowa, chcę czołg :-P
ZEC

Data: 2010-08-29 22:38:10
Autor: Chiron

Użytkownik "ZEC" <zeczer@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ccfcd276-6b90-46e5-9486-3edc2755045d@s15g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Oczywiście- masz rację. Dlatego powinny być powszechne kursy, szkolenia- a przede wszystkim uczenie ludzi odpowiedzialności.

Należy zlikwidować armię i dać z przydziału każdej polskiej rodzinie
kałasznikowa i do Polski żaden wróg nie wejdzie...

Nie chcę kałasznikowa, chcę czołg :-P
ZEC
Jak Ci się podobają siły zbrojne Helvetów?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-29 15:01:36
Autor: ZEC
On 29 Sie, 22:38, "Chiron" <chi...@onet.eu> wrote:

> [...]

Oczywiście- masz rację. Dlatego powinny być powszechne kursy, szkolenia- a
przede wszystkim uczenie ludzi odpowiedzialności.

Ze szczególnym naciskiem na to ostatnie.

Jak Ci się podobają siły zbrojne Helvetów?

Akurat posiadam zbyt małą wiedzę o Szwajcarskiej armii żeby się
wypowiedzieć.
ZEC

Data: 2010-08-29 14:18:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i5di61$16v$1mx1.internetia.pl...

[...]

Gdyby teściu miał broń byłoby kilka trupów i nieopreślona liczba rannych.

Należy zlikwidować armię i dać z przydziału każdej polskiej rodzinie kałasznikowa i do Polski żaden wróg nie wejdzie...

Ani na moją działkę sąsiad.

Data: 2010-08-29 14:35:27
Autor: Panslavista

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:i5di61$16v$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nawet jeżeli to eSBuc czy WSIok.

Data: 2010-08-29 07:29:28
Autor: Tzva Adonai
Idiotyczny pow�d strzelaniny w Rybniku. Strzel a�, bo...
Panslavista napisał(a):

Nawet jezeli to eSBuc czy WSIok.

Przecież ty sam jesteś eSBbucem, publikowano wielokrotnie twój
życiorys...

Data: 2010-08-29 14:35:59
Autor: Panslavista
[...]

I ich agenci z nierządu.

Data: 2010-08-29 16:24:39
Autor: cyc
Idiotyczny powód strzelaniny w Rybniku. Strzelał, bo...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i5di61$16v$1mx1.internetia.pl...

..............<
Należy zlikwidować armię i dać z przydziału każdej polskiej rodzinie kałasznikowa i do Polski żaden wróg nie wejdzie...

boukun

A po co mialby ten wrog wchodzic ? do pustyni ? a raczej na cmentarz ? . Przeciez zyliby wtedy tylko grabarze a i to tylko do czasu bo postrzelaliby sie i oni w walce o "skroki " .

cyc

Data: 2010-08-29 20:56:51
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- --
krotko bys zyl boukun - masz wielu wrogow
awe

Data: 2010-08-29 14:30:51
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c7a3e36$1@news.home.net.pl...
[...]

W Teksasie i Nowym Meksyku jest praktycznie nieograniczony dostęp do broni palnej. W Nowym Yorku- wręcz przeciwnie. Jak myślisz- gdzie popełnia się i w jakiej proporcji w stosunku do liczby ludności przestępstw z użyciem broni palnej? A w ogóle- kiedyś oglądałem mapę USA, gdzie ktoś naniósł przestępczość w poszczególnych stanach a na to- dostępność do broni palnej. Zgadnij, co wyszło?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-29 17:31:11
Autor: pluton
[...]

Ja zgadne, ja!

Tam, gdzie ludzie zamiat placic podatki na policje, ktora pilnuje
fotoradarow po krzakach kupili sobie bron zeby sie bronic sami,
tam przestepczosc byla (zdecydowanie) mniejsza.

Zgadlem ?

Nullification

Data: 2010-08-30 15:57:04
Autor: cirrus
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5dud4$5ir$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zdecydowanie, ludnośc uległa by znacznemu zmniejszeniu wraz z przestępczością.

--
stevep

Data: 2010-08-29 14:34:25
Autor: Panslavista

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c7a3e36$1news.home.net.pl...
[...]

I słusznie. A ty eSBucu nie chodziłbyś za ludźmi, wszak nie każdy sobie życzy takiego towarzysza.

Data: 2010-08-29 17:59:00
Autor: Kaczysta
Idiotyczny powód strzelaniny w Rybniku. Strzelał, bo...
Podawano też informację, że facet miał kilkaset tysięcy złotych (a nawet milionów) długów.
AZ

Data: 2010-08-29 18:01:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4c7a83c7$0$27024$65785112news.neostrada.pl...
Podawano też informację, że facet miał kilkaset tysięcy złotych (a nawet milionów) długów.

Podawano, że w Smoleńsku był zamach...

Data: 2010-08-29 20:47:06
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c7a8476$1news.home.net.pl...

[...]

Nie - merdia tego nigdy nie podały. Unikają tego tematu jak ognia - wygląda na to, że jest zapis cenzury na to.
AZ

Data: 2010-08-30 09:35:52
Autor: cyc

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4c7aab2d$0$27041$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Media nie podaja rowniez tego , ze np. wczoraj byl koniec swiata a Obama jutro wybieleje . Po prostu normalni ludzie nie zajmuja sie pomyslami ludzi psychicznie chorych .

cyc

Data: 2010-08-29 18:09:12
Autor: pluton
Idiotyczny powód strzelaniny w Rybniku. Strzelał, bo...
Podawano też informację, że facet miał kilkaset tysięcy złotych (a nawet
milionów) długów.
AZ

Dolarow czy funtow?

Nullification

Data: 2010-08-29 18:51:21
Autor: Neko
Idiotyczny powód strzelaniny w Rybniku. Strzelał, bo...
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał

Dolarow czy funtow?

Rubli.

Data: 2010-08-29 18:58:36
Autor: raff
Idiotyczny powód strzelaniny w Rybniku. Strzelał, bo...
W dniu 2010-08-29 18:51, Neko pisze:
UĹźytkownik "pluton"<zielonadupax@gazeta.pl>  napisał

Dolarow czy funtow?

Rubli.

Transferowych.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-29 20:48:29
Autor: Kaczysta

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5e0kd$cns$1inews.gazeta.pl...
Podawano też informację, że facet miał kilkaset tysięcy złotych (a nawet
milionów) długów.
AZ

Dolarow czy funtow?
Dzisiaj WSI24 podała, że miał kilkaset tysięcy złotych długów, ktore zaciągnął bez porozumienia z rodziną. Ciekawe - te długi to były w bankach czy u mafii?
AZ

Data: 2010-08-30 10:30:13
Autor: Kostek Wycirowski
Idiotyczny powód strzelaniny w Rybniku. Strzelał, bo...

"Bogdan Idzikowski"
Jest także poseł (były minister sprawiedliwości), który chciałby dać każdemu Polakowi nieograniczony dostęp do broni palnej.
I już widzę jak pijany mąż strzela do żony, bo zupa za słona.

Wolny obywatel w wolnym kraju posiada broń - niewolnik nie prawa do broni.

Data: 2010-08-30 10:42:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Idiotyczny powód strzelaniny w Rybniku. Strzelał, bo...

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i5fq7c$c7p$1news01.versatel.de...

"Bogdan Idzikowski"
[...]

Można tak:
Wolny obywatel w wolnym kraju posiada narkotyki - niewolnik nie prawa do narkotyków.
Wolny obywatel w wolnym kraju posiada harem - niewolnik nie prawa do haremu.
Wolny obywatel w wolnym kraju posiada wytwórnię fałszywych banknotów - niewolnik nie prawa do wytwórni fałszywych banknotów.
Itd, itp..

Data: 2010-08-30 15:15:51
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c7b6f01$1@news.home.net.pl...

[...]

zgoda. Należało by to rozpatrzeć. Oczywiście: nie dotyczy to nieletnich, częstowania nieletnich ani obrotu narkotykami. Muszą być (chociaż jak najmniej) obszary zarezerwowane wyłącznie dla państwa.

Wolny obywatel w wolnym kraju posiada harem - niewolnik nie prawa do haremu.
No i?...Jak tym paniom w to graj- a jego na to stać? Przecież tak jest i teraz- i nie jest to karalne.

Wolny obywatel w wolnym kraju posiada wytwórnię fałszywych banknotów - niewolnik nie prawa do wytwórni fałszywych banknotów.
Banknoty są własnością państwa (króla).  Powtórzę: znajdziesz dziedziny zarezerwowane dla państwa- i choć państwo robi to praktycznie zawsze gorzej niż prywatna osoba- to jednak nie chciałbym, żeby np bomba atomowa była do kupienia w sklepie harcerskim. Ale pistolet? Co masz przeciw temu?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-30 19:11:40
Autor: jadrys
[...]

Jakby nie patrzeć - jesteśmy niewolnikami tworu zwanego prawem. Tworu wymyślonego chyba przez kogoś obłąkanego, zgorzkniałego, nie potrafiącego cieszyć się z daru jaki daje wolność w życiu.

Oczywiście nie odnosi sie to do twojego ostatniego punktu, - fałszowanie pieniędzy to przestępstwo wobec innych.

Data: 2010-08-30 10:53:22
Autor: WW
Idiotyczny powód strzelaniny w Rybniku. Strzelał, bo...
W dniu 2010-08-30 10:30, Kostek Wycirowski pisze:

"Bogdan Idzikowski"
[...]

Jak widzisz, niezrównoważony facet nie miał żadnego problemu z dostępem do broni.
Tak wiec wg Ciebie to jest właściwe, że bandyci i psychopaci maja broń a normalni ludzie nie.

Zastanawiające - nieprawdaż ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Idiotyczny powód strzelaniny w Rybniku. Strzelał, bo...