Idiotyczny powód strzelaniny w Rybniku. Strzelał, bo...

Data: 2010-08-29 13:56:36
Autor: boukun
Idiotyczny powód strzelaniny w Rybniku. Strzelał, bo...

Bokun! Co ty na to? Jest także poseł (były minister sprawiedliwości), który
chciałby dać każdemu Polakowi nieograniczony dostęp do broni palnej.
I już widzę jak pijany mąż strzela do żony, bo zupa za słona.

Widzisz, nie ma nieograniczonego dostępu do broni, a przypadki szaleńców mają miejsce. Gdyby i teściu miał broń, byłby jeden trup i zero rannych. Bilans korzystny...

Należy zlikwidować armię i dać z przydziału każdej polskiej rodzinie kałasznikowa i do Polski żaden wróg nie wejdzie...

boukun

boukun

Data: 2010-08-29 13:19:49
Autor: ZEC
On 29 Sie, 13:56, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Widzisz, nie ma nieograniczonego dostępu do broni, a przypadki szaleńców mają
miejsce. Gdyby i teściu miał broń, byłby jeden trup i zero rannych. Bilans
korzystny...

Naiwne, miałeś kiedyś  broń w ręku? Bo ja miałem i doskonale wiem że
nie zawsze się da z niej skorzystać w sytuacji kryzysowej.
Za dużo się naoglądałeś amerykańskich filmów.

Należy zlikwidować armię i dać z przydziału każdej polskiej rodzinie
kałasznikowa i do Polski żaden wróg nie wejdzie...

Nie chcę kałasznikowa, chcę czołg :-P
ZEC

Data: 2010-08-29 22:38:10
Autor: Chiron

Użytkownik "ZEC" <zeczer@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ccfcd276-6b90-46e5-9486-3edc2755045d@s15g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Oczywiście- masz rację. Dlatego powinny być powszechne kursy, szkolenia- a przede wszystkim uczenie ludzi odpowiedzialności.

Należy zlikwidować armię i dać z przydziału każdej polskiej rodzinie
kałasznikowa i do Polski żaden wróg nie wejdzie...

Nie chcę kałasznikowa, chcę czołg :-P
ZEC
Jak Ci się podobają siły zbrojne Helvetów?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-29 15:01:36
Autor: ZEC
On 29 Sie, 22:38, "Chiron" <chi...@onet.eu> wrote:

> [...]

Oczywiście- masz rację. Dlatego powinny być powszechne kursy, szkolenia- a
przede wszystkim uczenie ludzi odpowiedzialności.

Ze szczególnym naciskiem na to ostatnie.

Jak Ci się podobają siły zbrojne Helvetów?

Akurat posiadam zbyt małą wiedzę o Szwajcarskiej armii żeby się
wypowiedzieć.
ZEC

Data: 2010-08-29 14:18:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i5di61$16v$1mx1.internetia.pl...

[...]

Gdyby teściu miał broń byłoby kilka trupów i nieopreślona liczba rannych.

Należy zlikwidować armię i dać z przydziału każdej polskiej rodzinie kałasznikowa i do Polski żaden wróg nie wejdzie...

Ani na moją działkę sąsiad.

Data: 2010-08-29 14:35:27
Autor: Panslavista

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:i5di61$16v$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nawet jeżeli to eSBuc czy WSIok.

Data: 2010-08-29 07:29:28
Autor: Tzva Adonai
Idiotyczny pow�d strzelaniny w Rybniku. Strzel a�, bo...
Panslavista napisał(a):

Nawet jezeli to eSBuc czy WSIok.

Przecież ty sam jesteś eSBbucem, publikowano wielokrotnie twój
życiorys...

Data: 2010-08-29 14:35:59
Autor: Panslavista
[...]

I ich agenci z nierządu.

Data: 2010-08-29 16:24:39
Autor: cyc
Idiotyczny powód strzelaniny w Rybniku. Strzelał, bo...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i5di61$16v$1mx1.internetia.pl...

..............<
Należy zlikwidować armię i dać z przydziału każdej polskiej rodzinie kałasznikowa i do Polski żaden wróg nie wejdzie...

boukun

A po co mialby ten wrog wchodzic ? do pustyni ? a raczej na cmentarz ? . Przeciez zyliby wtedy tylko grabarze a i to tylko do czasu bo postrzelaliby sie i oni w walce o "skroki " .

cyc

Data: 2010-08-29 20:56:51
Autor: awe
[...]

krotko bys zyl boukun - masz wielu wrogow
awe

Idiotyczny powód strzelaniny w Rybniku. Strzelał, bo...