Idiotyzm ?

Data: 2011-04-07 18:07:26
Autor: sTav
Idiotyzm ?
Inteligo / PKO BP S.A. Nowy regulamin kart debetowych:
Klient jest *zobowiazany* (po aktywacji karty) do wykonania pierwszej operacji w bankomacie PKO BP (gotówkowej) z użyciem chipu i PIN.

Odbiło im?

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2011-04-07 10:41:05
Autor: Krzysiek
Idiotyzm ?
On 7 Kwi, 18:07, "sTav" <marm...@beztego.o2.pl> wrote:
Inteligo / PKO BP S.A. Nowy regulamin kart debetowych:
Klient jest *zobowiazany* (po aktywacji karty) do wykonania pierwszej
operacji w bankomacie PKO BP (got wkowej) z u yciem chipu i PIN.

nowy całkiem drogi doradca ma swoje pierwsze sukcesy?;)

Data: 2011-04-07 20:10:26
Autor: Piotr Gralak
Idiotyzm ?
sTav napisał(a):
[...]

pewnie chodzi o synchronizację nadanego w necie pinu, żeby w londku nie było problemów ;)

Data: 2011-04-07 20:23:59
Autor: mx
Idiotyzm ?
pewnie chodzi o synchronizację nadanego w necie pinu, żeby w londku nie było problemów ;)

Synchronizacja? A w innych bankach nie ma takiej potrzeby.
Aha, w necie nadaje się pin "na niby", a dopiero w bankomacie karta go "zasysa".
Jak Majewski tam konto otworzył, to się nie dziwię, że to taki "szoł".

Data: 2011-04-07 22:12:10
Autor: Piotr Gralak
Idiotyzm ?
mx napisał(a):
[...]

spokojnie, we wszystkich bankach jest taka potrzeba :)

https://www.online.citibank.pl/page.do?content=offline_pin

Data: 2011-04-07 22:27:04
Autor: mx
Idiotyzm ?
[...]

Ale nic nie mówią, że pierwsza transakcja. W bankomacie EMV, np. Citi, ale może być inny, aby "chipowy"
-- -- -- -- -- -- -
Synchronizacja PINu następuje podczas dokonywania transakcji:
w terminalu EMV, który pobiera informacje z chipa karty, w sposób niewidoczny dla Klienta
w bankomacie EMV podczas sprawdzania salda lub wpłaty i wypłaty gotówki, w sposób niewidoczny dla Klienta

Data: 2011-04-07 22:30:21
Autor: Piotr Gralak
Idiotyzm ?
mx napisał(a):

[...]

mysle, ze to tak na wyrost ten zapis w regulaminie. karta pewnie i tak bedzie dzialac bez tego. no chyba zeby nie, to wtedy zgodze sie z tytulem :)

Data: 2011-04-08 09:48:14
Autor: Zakarm
Idiotyzm ?
W dniu 2011-04-07 22:30, Piotr Gralak pisze:
mx napisał(a):

[...]

A ja ja sobie aktywowalem na stacji beznyniarskiej i co smieszniejsze nie czytnikiem cipa a magnetycznym bo tylko takowy mieli.

:):):):)

Data: 2011-04-08 19:42:28
Autor: Seba
Idiotyzm ?

Użytkownik "Zakarm" <tyskie@smiedzimulem.com> napisał w wiadomości news:inmejn$gg0$2news.onet.pl...

A ja ja sobie aktywowalem na stacji beznyniarskiej i co smieszniejsze nie czytnikiem cipa a magnetycznym bo tylko takowy mieli.

:):):):)

tylko nie pisz potem pytań dlaczego mi karta nie zadziałała (w terminalu offline po takiej "aktywacji" nie zapłacisz - bo nie masz PINu offline). Tu nie chodzi o aktywacje jako taką tylko o ściągnięcie skryptu PIN synchro na chip'a

Data: 2011-04-09 11:49:40
Autor: Zakarm
Idiotyzm ?
W dniu 2011-04-08 19:42, Seba pisze:
[...]

Ty juz nie jaraj tego swinstwa.

Data: 2011-04-09 12:57:30
Autor: Seba
Idiotyzm ?

Użytkownik "Zakarm" <tyskie@smiedzimulem.com> napisał w wiadomości news:inpa3k$slp$1news.onet.pl...
[...]

jesli terminal sie nie polączy (a wiele terminalow np w UK tego nie zrobi w takiej sytuacji) a na karcie na CVM jest PIN offline przed podpisem to nie zaplaci jesli nie ma ściągniętego PIN na chip.

Data: 2011-04-09 15:55:24
Autor: Zakarm
Idiotyzm ?
W dniu 2011-04-09 12:57, Seba pisze:
[...]

Co ty pierdolisz PIN jest zapisany w pamieci karty w procesie produkcji a raczej zapisania danych w banku.

Data: 2011-04-09 16:49:08
Autor: MarekZ
Idiotyzm ?
Użytkownik "Zakarm" <tyskie@smiedzimulem.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:inpogc$j88$1@news.onet.pl...

Co ty pierdolisz PIN jest zapisany w pamieci karty w procesie produkcji a raczej zapisania danych w banku.

To że ktoś cię nabrał w tym temacie jest prawdopodobnie zabawne dla wszystkich na tej grupie, oprócz ciebie. To że zachowujesz się jak prostak jest prawdopodobnie zabawne dla mniejszej grupy osób. Mnie akurat to osobiście nie przeszkadza, możesz tak jechać dalej, ale może zlituj się sam nad sobą i pomyśl co z siebie robisz.

Data: 2011-04-09 17:11:45
Autor: Zakarm
Idiotyzm ?
W dniu 2011-04-09 16:49, MarekZ pisze:
[...]

Dziecioku polecam ci lekture Handbuch der Chipkarten
5. Auflage, 2008
Wolfgang Rankl und Wolfgang Effing
Carl Hanser Verlag München Wien
ISBN-13: 978-3-446-40402-1

poczytasz dowiesz sie jak to dziala to pogadamy.

Data: 2011-04-09 19:08:04
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Idiotyzm ?
Zakarm pisze:

[...]

prostak jest prawdopodobnie zabawne dla mniejszej grupy osĂłb. Mnie
[...]

Carl Hanser Verlag MĂźnchen Wien
ISBN-13: 978-3-446-40402-1

poczytasz dowiesz sie jak to dziala to pogadamy.

Und was ist dort über Initial-PIN und PIN-Änderung geschrieben worden?

--
MiCHA

Data: 2011-04-09 18:51:41
Autor: Mega
Idiotyzm ?
Dnia Sat, 09 Apr 2011 15:55:24 +0200, Zakarm napisał(a):

Co ty pierdolisz PIN jest zapisany w pamieci karty w procesie produkcji a raczej zapisania danych w banku.

TwĂłj brak wychowania dorĂłwnuje tylko twojej niekompetencji.

--
Pzdr.
Mega

Data: 2011-04-09 20:07:59
Autor: Seba
Idiotyzm ?

Użytkownik "Zakarm" <tyskie@smiedzimulem.com> napisał w wiadomości news:inpogc$j88$1news.onet.pl...
[...]

nie bede ci wypominal braku kultury bo jak matka nie dala rady nauczyc to inni tez nie podołają
a wracając do tematu rozumiem ze w inteligo nie nadajesz PINu samodzielnie przy aktywacji tylko dostajesz go na karteczce od banku ?

Data: 2011-04-09 21:19:38
Autor: Zakarm
Idiotyzm ?

[...]

Kto was qrwa robil niedojebancy przeciez zawsze pierwszy pin jest na karteczce.

Data: 2011-04-09 21:09:44
Autor: Wojciech Bancer
Idiotyzm ?
On 2011-04-09, Zakarm <tyskie@smiedzimulem.com> wrote:

a wracając do tematu rozumiem ze w inteligo nie nadajesz PINu samodzielnie
przy aktywacji tylko dostajesz go na karteczce od banku ?

Kto was qrwa robil niedojebancy przeciez zawsze pierwszy pin jest na karteczce.

Kłamiesz. Przykładowo multibank i mBank nie dają "pierwszego pinu" na karteczce, a karta jest nieaktywna. Za to aktywacji dokonuje się elektronicznie (w systemie transakcyjnym banku), a potem bank przekierowuje na ekran wyboru pinu. Więc?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-04-10 13:14:54
Autor: Dąbrowski
Idiotyzm ?
On 2011-04-09, Zakarm<tyskie@smiedzimulem.com>  wrote:

[...]

Podobnie karta Citi World. PIN kazali wymyślić samemu i wklepać na klawiaturze telefonu w czasie aktywacji karty. Kartę oczywiście przysłali wcześniej i żadnej karteczki z PIN nie było. Wczoraj płaciłem za paliwo i ... o dziwo, PIN wymyślony przeze mnie działa. ;)

Data: 2011-04-11 17:45:17
Autor: MK_102
Idiotyzm ?

Użytkownik "Zakarm" <tyskie@smiedzimulem.com> napisał w wiadomości news:inqbga$rtt$2news.onet.pl...
Kto was qrwa robil niedojebancy przeciez zawsze pierwszy pin jest na karteczce.
Używając twojej terminologii to ty chyba jesteś zrobiony miękkim chujem że pierdolisz takie głupoty.
Widziałeś kiedyś pin na karteczce np. do kart Citi?
MK

Data: 2011-04-09 00:05:19
Autor: Krystek
Idiotyzm ?
W dniu 2011-04-07 20:23, mx pisze:
pewnie chodzi o synchronizację nadanego w necie pinu, żeby w londku
nie było problemów ;)

Synchronizacja? A w innych bankach nie ma takiej potrzeby.

W BZWBK i Kredyt Banku na chipowych jest tak samo. To znaczy lepiej aktywować w ichnich bankomatach, żeby się PIN zweryfikował z centrum autoryzacji.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-04-09 11:51:06
Autor: Zakarm
Idiotyzm ?
W dniu 2011-04-09 00:05, Krystek pisze:
[...]

Nastepny przyglup. A co za roznica w jakim bankomacie bedziesz ja aktywowal ? Bankomat nie przeprowadza werryfikacji a centrum danego banku .

Data: 2011-04-10 02:55:17
Autor: Krystek
Idiotyzm ?
W dniu 2011-04-09 11:51, Zakarm pisze:
[...]

Sam jesteś przygłup. Kiedyś z powodu źle skonfigurowanego bankomatu chipowego innego banku zjadło mi kartę i musiałem dymać do oddziału, żeby ją odebrać.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Idiotyzm ?