Idiotyzmy na Puawskiej

Data: 2012-11-12 12:55:03
Autor: masti
Idiotyzmy na Puawskiej
Dnia pięknego Sun, 11 Nov 2012 14:59:06 +0000 osobnik zwany tο napisał:

Czy ta ulica żyje własnym życiem, a decyzje podejmowane są w drodze
losowania? Bo trudno mi uwierzyć, że ktoś normalny wyczynia coś takiego
kierując się dobrymi intencjami.

to tylko wspaniałe decyzje naszego Miejskiego Inżyniera Ruchu p.Galasa. Ten typ tak ma.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-11-12 17:17:18
Autor: Artur Maśląg
Idiotyzmy na Puławskiej
W dniu 2012-11-12 13:55, masti pisze:
[...]

Widzę, że jak hasło Galas, to uwierzysz w dowolną bzdurę, by tylko mu
łatkę przykleić.

Data: 2012-11-12 17:04:01
Autor: tο
Idiotyzmy na Puawskiej
Artur Maśląg wrote:

Widzę, że jak hasło Galas, to uwierzysz w dowolną bzdurę, by tylko mu
łatkę przykleić.

To może wypowiedz się na temat ww. idiotyzmów, chociaż raz bez trollowania.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-12 20:12:50
Autor: masti
Idiotyzmy na Puawskiej
Dnia pięknego Mon, 12 Nov 2012 17:17:18 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał:

[...]

chcesz powiedzieć, że złamano prawo ustwiając światła bez zgody MIR?
Czy może, że są dobrze ustawione?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-11-12 21:48:13
Autor: Artur Maśląg
Idiotyzmy na Puławskiej
napisał:

[...]

Pewnie nie.

Czy może, że są dobrze ustawione?

Kwestia dyskusyjna przy obecnej sytuacji.

Masz może coś do powiedzenia na temat postawienia fotorejestratora (nie
fotoradaru) przy Kuropatwy, może coś w kwestiach lokalizacji kładki,
jej wykorzystania, czy też w zakresie "źle" zaprojektowanego przejścia
i zasłaniania pieszych przez zawracające pojazdy?

Data: 2012-11-13 13:38:43
Autor: tο
Idiotyzmy na Puawskiej
Artur Maśląg wrote:

[...]

Widzę, że jednak na nic więcej niż trollowanie Cię nie stać. :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Idiotyzmy na Puawskiej