Idol Napieralskiego nienawidzi Franco

Data: 2010-07-03 21:12:53
Autor: abc
Idol Napieralskiego nienawidzi Franco
Zapatero nie tylko usankcjonował prawnie zabijanie niewinnych dzieci, nie
tylko wprowadził "małżeństwa" pederastów i dał im prawo do adopcji dzieci, a
także chciał przyznać prawa wyborcze małpom człekokształtnym.

Zapatero walczy z pamięcią po Caudillo i jego epoce, bo kiedyś z bronią w
ręku przeciw wojskom antykomunistycznym walczył jego dziadek.

Nie tylko walczył ale został osądzony i stracony za zbrodnie wojenne.
Udowodniono mu, że uczył republikańskich rekrutów strzelać do głów wziętych
do niewoli nacjonalistów, których zakopywano w ziemi tak, że wystawały tylko
głowy; potem stary Zapatero kazał do tych głów strzelać. I za to dostał
wyrok śmierci po wojnie.

Niestety, po dziwnych wybuchach bomb, w Hiszpanii rządzi teraz Zapatero,
który za pomocą ustaw załatwia swoje prywatne spory z Franco.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2010-07-03 23:03:21
Autor: Earl
Idol Napieralskiego nienawidzi Franco
Dnia 2010-07-03, o godz. 21:12:53
"abc" <abc@wp.pl> napisał(a):

Zapatero nie tylko usankcjonował prawnie zabijanie niewinnych dzieci,

Coś takiego, to się do trybunału w Hadze nadaje.

nie tylko wprowadził "małżeństwa" pederastów
i dał im prawo do  adopcji dzieci,

Bo widzisz, hiszpańskie państwo jest dla człowieka, choćby i to pedał
był, a nie jak w Polsce, gdzie człowiek jest dla państwa, bo Polska
jest najważniejsza.
a także chciał przyznać prawa  wyborcze małpom człekokształtnym.

A tu już normalnie łżesz, jak pierwszy lepszy wikary.

--
"Nie ma wiary bez niewoli.
Nie ma bólu, co nie boli."

Data: 2010-07-03 23:01:00
Autor: abc
Idol Napieralskiego nienawidzi Franco
a także chciał przyznać prawa  wyborcze małpom człekokształtnym.

A tu już normalnie łżesz, jak pierwszy lepszy wikary.

Polecam
http://stwarzanie.wordpress.com/2009/03/26/malpy-dostana-prawa-czlowieka/

Data: 2010-07-03 23:26:08
Autor: Earl
Idol Napieralskiego nienawidzi Franco
Dnia 2010-07-03, o godz. 23:01:00
"abc" <abc@wp.pl> napisał(a):

> A tu już normalnie łżesz, jak pierwszy lepszy wikary.

Polecam
http://stwarzanie.wordpress.com/2009/03/26/malpy-dostana-prawa-czlowieka/

No i łżesz dalej. Czy ta uporczywość w fałszywym świadectwie nie podpada
pod grzech śmiertelny w Twojej religii?

Gdzie w depeszy PAP piszą o prawach wyborczych dla małp człekokształtnych? Jest tylko:
 "Z doniesień prasowych wynika, że komisja chce m.in., żeby małpom
 człekokształtnym zagwarantować prawo do życia. Postuluje się też zakaz
 wykorzystywania ssaków naczelnych jako zwierząt laboratoryjnych.
 Trzymanie małp człekokształtnych w ogrodach zoologicznych wymagałoby
 zapewnienia specjalnych warunków."

--
"Nie ma wiary bez niewoli.
Nie ma bólu, co nie boli."

Data: 2010-07-03 23:15:21
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 3 Jul 2010 23:26:08 +0200, Earl napisał(a):

No i łżesz dalej. Czy ta uporczywość w fałszywym świadectwie nie podpada
pod grzech śmiertelny w Twojej religii?

Sekcie podpalaczy Rzymu wolno kłamać gdy chodzi o "obronę ich wiary" -
wtedy grzechu nie mają.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-04 01:27:06
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Grzegorzowi Z. też wolno ?...
> [...]

> pod grzech śmiertelny w Twojej religii?

Sekcie podpalaczy Rzymu wolno kłamać gdy chodzi o "obronę ich wiary" -

Niewykluczone, że ABS skłamał - choć możliwe również że przeczytawszy o "prawach człowieka dla małp" z rozpędu i niestaranności założył że dotyczy to również "praw wyborczych" (które obecnie przysługują wszystkim ludziom pełnoletnim). Grzegorz Z. dzisiaj popełnił coś analogicznego zakładając wątek:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=88277268 Niewykluczone, że skłamał - choć możliwe również że dał kłamliwy tytuł z rozpędu i z niestaranności w przeczytaniu.
A może członkom sekty "Nasz bóg to my i nasze idee" wolno kłamać kiedy chodzi o obronę ich "wiary" ?

Data: 2010-07-04 03:19:57
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Niewykluczone

A co miało by przemawiać za tym że nie skłamał?

Naucz się przy okazji odpowiadać na posty w Usenecie - nie komentuj
sygnaturek, nie zmieniaj tematów nie swoich wątków, kasuj zbędne wrotki i
sygnaturki przy odpowiadaniu.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-04 08:29:14
Autor: abc
Grzegorzowi Z. też wolno ?...
[...]

Faktem jest, że nie wnikałem drobiazgowo w aktualną literę tej inicjatywy
prawnej. Jednak niewątpliwie duchem tego prawa jest obalenie tabu
kulturowego przez prawne zrównanie zwierząt i ludzi.
http://www.pardon.pl/artykul/5011/nadchodzi_planeta_malp_prawa_czlowieka_dla_szympansa

A potem, konsekwentnie, można powołać się na unijną Kartę Praw Podstawowych,
która zalicza prawa wyborcze do praw podstawowych, a żadne osoby nie mogą
przecież być dyskryminowane.

Idol Napieralskiego nienawidzi Franco