Idol XXL-a - Palikot ....

Data: 2010-09-21 20:34:38
Autor: marfi
Idol XXL-a - Palikot ....
Użytkownik "Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:i7at5c$dn9$1usenet.news.interia.pl...
SB a Janusz Palikot
http://wirtualnapolonia.com/2010/09/21/sb-a-janusz-palikot/

No comment ....

  Szkoda, że nie chcesz skomentować...

--
marfi

Data: 2010-09-21 21:20:34
Autor: Endriu
Idol XXL-a - Palikot ....
SB a Janusz Palikot
http://wirtualnapolonia.com/2010/09/21/sb-a-janusz-palikot/

No comment ....

 Szkoda, że nie chcesz skomentować...

Szkoda tylko, że nie ujawnią w jakiej współczesnej razwiedce nasz kochany TVN-owski idol zasiada....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-21 21:44:01
Autor: marfi
Idol XXL-a - Palikot ....
Użytkownik "Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:i7b0id$jad$1usenet.news.interia.pl...
[...]

  Ponieważ unikam TVN (z powodów prozaicznych czyli reklamy) więc nie zabiorę głosu w temacie Waszego kochanego idola miejsca zasiadania  :)
  Niemniej jednak pojawienie się tego pisemka akurat w tej chwili może mieć ciekawe konsekwencję - życzę więc mocnych wrażeń bo mnie przeszłośc i przyszłość pana Palikota Janusza (albopodobnie) wisi.

--
marfi

Data: 2010-09-21 21:56:37
Autor: Endriu
Idol XXL-a - Palikot ....
[...]

A mnie nie wisi, i ze swojej strony życzyłbym sobie (i tobie również) aby lemingi ...:

Łażący Łazarz: Cywilizacyjna zagadka etyczna
<http://wirtualnapolonia.com/2010/09/21/lazacy-lazarz-cywilizacyjna-zagadka-etyczna/#more-9259>

....wreszcie przejrzały na oczy, i przestały głosować na tą  pookrągłostołową bandę szpicli, która prowadzi mój kraj na skraj bankructwa...

Rząd naruszył fundusz na czarną godzinę
http://prawica.net/opinie/23282

"[...] Natomiast następnego dnia po medialnym spotkaniu rząd podjął decyzję o przejęciu ponad połowy środków zgromadzonych w Funduszu Rezerw Demograficznych i przeznaczeniu ich na bieżącą wypłatę emerytur. Fundusz ten miał być zabezpieczeniem na czarną godzinę. Czy to oznacza, że ta godzina już wybiła? [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-08 18:47:59
Autor: Endriu
Idol XXL-a - Palikot ....
[...]

Che, a cóż to dziś za luka na PGE ?.

Inwigilacja dziennikarzy
http://urbas.blog.onet.pl/Inwigilacja-dziennikarzy,2,ID415534093,RS1,n

"[...] Czy jest nim akceleracja załamania finansów publicznych w Polsce [...], [...] (decyzja o nagłej sprzedaży akcji PGE)... [....]".

Skarb Państwa sprzedaje 10 proc. akcji PGE. Kurs spółki gwałtownie spada
<http://forsal.pl/artykuly/456772,skarb_panstwa_sprzedaje_10_proc_akcji_pge_kurs_spolki_gwaltownie_spada.html>

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Idol XXL-a - Palikot ....