Idol prezesa PiS

Data: 2010-07-02 12:49:29
Autor: heÂŽsk
Idol prezesa PiS

http://miniurl.pl/idol_prezesa

prezes pis stanal tam gdzie stalo zomo

http://wyborcza.pl/Polityka/51,103835,8091744.html?i=2

obrzydzenie bierze...

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-02 12:55:42
Autor: boukun
Idol prezesa PiS

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:uugr26tsglq0h60j04bf1pvd8jtqqvdf554ax.com...

http://miniurl.pl/idol_prezesa

prezes pis stanal tam gdzie stalo zomo

http://wyborcza.pl/Polityka/51,103835,8091744.html?i=2

obrzydzenie bierze...

HeSk

Byli opozycjoniści - Jan Lityński, Andrzej Czuma i Stefan Niesiołowski przypominają Kaczyńskiemu o represjach, jakie spotykały przeciwników rządu w latach 70.

Śmieszni mi opozycjoniści, na plecach polskich robotników dorwali się do władzy i łupią polski naród już ponad 21 lat...
A Geremek zainspirował stan wojenny, czego wypadkową jest obecna władza i system...

boukun

Data: 2010-07-02 13:11:17
Autor: heÂŽsk
Idol prezesa PiS
On Fri, 2 Jul 2010 12:55:42 +0200, "boukun" <boukun@neostrada.pl>
wrote:

> [...]

Śmieszni mi opozycjoniści, na plecach polskich robotników dorwali się do władzy i łupią polski naród już ponad 21 lat...

 prezes pis jeszcze sie nie dorwal ?
A Geremek zainspirował stan wojenny, czego wypadkową jest obecna władza i system...

 a tak konkretnie ?

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-02 13:28:05
Autor: boukun
Idol prezesa PiS

wrote:

> [...]

Śmieszni mi opozycjoniści, na plecach polskich robotników dorwali się do władzy
i łupią polski naród już ponad 21 lat...

Klika wątów powyżej (u mnie), jedni i ci sami od ponad 21 lat, z nadania CIA...
http://www.youtube.com/watch?v=TypX1J3pUR0

A Geremek zainspirował stan wojenny, czego wypadkową jest obecna władza i
system...

a tak konkretnie ?

HeSk

Nie zawazyla nad udekorowaniem Geremka jego postawa pod koniec 1981 roku,
ujawniona na lamach paryskiej "Kultury" (na podstawie material w Stasi).
Geremek mial w wczas prosic wladze PRL o wprowadzenie stanu wojennego, co
tez sie stalo. Przytoczmy za "Kultura" wypowiedz Stanislawa Cioska, w wczas
ministra do spraw zwiazk w zawodowych, z kt rym Geremek (w czyim imieniu? To
ciekawe) byl kontakcie: "czesc wplywowych doradc w zrozumiala obecne
polozenie i zmiane sytuacji. Boja sie bardziej niz sadzimy i zaczynaja
ratowac wlasna sk re. Odbylem wlasnie osobliwa rozmowe z szefem sztabu
ekspert w Geremkiem (bliskie zwiazki z miedzynarod wka socjaldemokratyczna,
osobiste kontakty z Kreiskym i innymi). Nie wierzylem wlasnym uszom. Geremek
oswiadczyl, ze dalsza pokojowa koegzystencja pomiedzy w obecnej formie i
realnym socjalizmem [jest] niemozliwa. Konfrontacja silowa nieunikniona.
Wybory do rad narodowych musza zostac przesuniete. Organy wladzy panstwowej
musza zlikwidowac aparat Solidarnosci. Po konfrontacji silowej moglaby
powstac na nowo, ale jako rzeczywisty zwiazek zawodowy, bez Matki Boskiej w
klapie, bez programu gdanskiego, bez politycznego charakteru i bez ambicji
siegania po wladze. Byc moze - kontynuowal Geremek - zostana zachowane sily
umiarkowane, takie jak Walesa. Po konfrontacji nowa wladza panstwowa moglaby
w oparciu o odmienna sytuacje polityczna kontynuowac okreslone procesy
demokratyczne". http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/d8b67dab8b573b1a/36fb0c3cff4c7e50?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=geremek+zainspirowa%C5%82+stan+wojenny#36fb0c3cff4c7e50

boukun

Data: 2010-07-02 13:31:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Idol prezesa PiS

wrote:

> [...]

w oparciu o odmienna sytuacje polityczna kontynuowac okreslone procesy

Do czego ten link prowadzi?

Data: 2010-07-02 13:52:16
Autor: boukun
Idol prezesa PiS

wrote:

> [...]

w oparciu o odmienna sytuacje polityczna kontynuowac okreslone procesy

Do tego chociażby http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4ae204fe13d86249/975ed0ec0310a4ab?hl=pl&q=Nie+chce+Orla+Bialego#975ed0ec0310a4ab

boukun

Data: 2010-07-02 14:08:46
Autor: heÂŽsk
Idol prezesa PiS
On Fri, 2 Jul 2010 13:28:05 +0200, "boukun" <boukun@neostrada.pl>
wrote:

> [...]

ujawniona na lamach paryskiej "Kultury" (na podstawie material w Stasi).

 sadzisz, ze geremek mial az taka sile sprawcza by zainicjowac  wprowadzenie stanu wojennego ?

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-02 14:30:24
Autor: boukun
Idol prezesa PiS

wrote:

> [...]

ujawniona na lamach paryskiej "Kultury" (na podstawie material w Stasi).

sadzisz, ze geremek mial az taka sile sprawcza by zainicjowac

Zejdź na ziemię... Bo to on był jedynym emisariuszem syjonistów? KOR był finansowany od 1968 roku... i liberalna część PZPRu, w tym Geremek, Kuroń, Michnik, Modzelewski, Kwaśniewski, Ciosek, Rakowski...
Kwaśniewski dizękował za tę ich po raz pierwszy udaną pokojową "rewolucję"...

Jak były rozruchy w Polsce w 1968 roku, w tym samym czasie skoordynowanie Żyd Joschlka Fischer obrzucał niemieckich policjantów w RFN, a Żyd Cohn Bandita podpalał sklepy we Francji. To co im sie nie udało w 1968 roku, udało im się w 1989 roku...

boukun

Data: 2010-07-02 14:49:43
Autor: heÂŽsk
Idol prezesa PiS
On Fri, 2 Jul 2010 14:30:24 +0200, "boukun" <boukun@neostrada.pl>
wrote:

> [...]

Zejdź na ziemię... Bo to on był jedynym emisariuszem syjonistów? KOR był finansowany od 1968 roku... i liberalna część PZPRu, w tym Geremek, Kuroń, Michnik, Modzelewski, Kwaśniewski, Ciosek, Rakowski...

 twoim zdaniem to wszystko beznapletkowcy, tak ?

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-02 12:58:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Idol prezesa PiS

[...]

Porządnych ludzi tak. Picowcy przełkną każde gówno, jakie prezes wysra. I jeszcze będą się oblizywać ze smakiem.

Data: 2010-07-02 15:57:13
Autor: HaMMeR
Idol prezesa PiS
On 2010-07-02 12:49, "heÂŽsk" wrote:

Idz SIE wypoleruj!

Oczywiscie obrzydzenia nie doznajesz gnoju,
jak klepia Komorusa po lecach:
Cimoszewicz,
Kwasniewski,
Dukaczewski,