Idole ogłupionego lewactwa

Data: 2011-01-11 20:50:04
Autor: abc
Idole ogłupionego lewactwa
Palikot, Owsiak, Doda, Nergal, itp.
Wspólny mianownik = nienawiść do Chrystusa.

Data: 2011-01-11 21:37:16
Autor: Lorn
W dniu 2011-01-11 21:30, Azor jest pedałem pisze:

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Palikot, Owsiak, Doda, Nergal, itp.
Wspólny mianownik = nienawiść do Chrystusa.

W jaki sposób Owsiak przejawia tą nienawiść?

Zabiera kasę księżom spod nosa ;-p

Data: 2011-01-11 13:21:14
Autor: Antenka
On 11 Sty, 21:37, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2011-01-11 21:30, Azor jest pedałem pisze:

> Użytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisał

> W jaki sposób Owsiak przejawia tą nienawiść?

Zabiera kasę księżom spod nosa ;-p

Patrzcie! Głupia lala-lorn się pojawiła!

Antenka

Data: 2011-01-12 06:35:21
Autor: abc
Idole ogłupionego lewactwa
Palikot, Owsiak, Doda, Nergal, itp.
Wspólny mianownik = nienawiść do Chrystusa.

W jaki sposób Owsiak przejawia tą nienawiść?

W reputacji takiego idola nie przeszkadzały nawet jego przechwałkowe
opowieści o tym, jak to kiedyś w szkole przebijał nauczycielom opony w
samochodach czy palił dzienniki szkolne, a jednak wyrósł na "wielkiego
człowieka".

Lewicy tym mocniej podobały się przy tym różne wyraźne przejawy niechęci
Owsiaka do Kościoła katolickiego, gniewne odrzucanie lokowania "Przystanku
Jezus" w pobliżu jego "Przystanku Woodstock", za to tym gorliwsze wspieranie
"Hare Kriszny".

Dopiero niedawno, 31 stycznia 2004r., Maja Narbutt ujawniła w
"Rzeczpospolitej" fakt, że to dom rodzinny zaszczepił w nim, oględnie
mówiąc, sporą rezerwę wobec Kościoła.

Deklarujący się jako "niechodzący do kościoła katolik", wychował się w
ateistycznym środowisku - partyjny ojciec byt wysoko postawionym
milicjantem, niepartyjna matka była osobą niewierzącą. [...]

Jerzy Owsiak, jest on pewnym instrumentem, narzędziem. Wiadomo, że on sam za
tym nie stoi. Sekunda, blokada w mediach i już by go nie było.

Otóż jego zadaniem jest, jakby tu powiedzieć, przechwycenie młodego
pokolenia Polaków poprzez lansowanie hasła "Róbta co chceta", czyli
persywizmu, a więc konsekwencji życia czy to w grzechu, czy w złu pewnym, a
więc promowanie... dalej będą narkotyki, będzie pornografia i to wszystko,
co jakby łatwo jest zaaplikować w stosunku do młodego człowieka, również
hasła, na pograniczu życia satanistycznego, hasła o charakterze
antychrześcijańskim, bluźnierczym.

To wszystko ma uwieść przede wszystkim właśnie młodych ludzi, młodych
Polaków po to, żeby, w momencie kiedy dorosną, byli pokoleniem, które nie
będzie przypominało samych siebie.

Czyli będzie to pokolenie ludzi wynarodowionych, zdemoralizowanych,
areligijnych, a więc doskonale nadających się na budulec dla nowego porządku
światowego, w którym ma nie być ani chrześcijaństwa, ani narodowości.

Więcej
http://www.zyciekielc.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=2174:naczympolega&catid=28:opinie&Itemid=50

Data: 2011-01-12 08:51:44
Autor: Azor jest pedałem
[...]

Maja Narbut powinna napisać ile "rezerwy wobec kościoła" zaszczepił młodym ludziom sam kościół, w postaci księży wykorzystujących seksualnie dzieci, szemranych kontaktów z bezpieką, okradaniem skarbu państwa itp.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2011-01-12 09:02:05
Autor: sofu

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:igif1t$f9e$1news.onet.pl...
[...]

-- Immortal silence gathers illusions inside...

-- -- -- -- -- -- -- --

I dla tego jest przez nich znienawidzony najbardziej.
Gdyby tylko mogli: spłonąłby na stosie!

sofu

Data: 2011-01-12 00:15:49
Autor: Antenka
On 12 Sty, 09:02, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:

I dla tego jest przez nich znienawidzony najbardziej.
 Gdyby tylko mogli: spłonąłby na stosie! <

Jeśli się nie nawróci, będzie płonął przez całą wieczność.

Antenka

Data: 2011-01-11 22:16:29
Autor: u2
W dniu 2011-01-11 20:50, abc pisze:
Palikot, Owsiak, Doda, Nergal, itp.
Wspólny mianownik = nienawiść do Chrystusa.

Oj tam, jak można nienawidzić ikony popkultury ?

Oni na tym niezły biznes kręcą.

Data: 2011-01-11 13:25:24
Autor: Antenka
Idole ogłupionego lewactwa
On 11 Sty, 22:16, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Oj tam, jak mo na nienawidzi ikony popkultury ?
  Oni na tym niez y biznes kr c .<

Ale do tego, żeby mogli kręcić niezłe biznesy potrzebne są całe
zastępy debili podobnych do Kupy_Kaweckiego i lali_lorn :D

Antenka

Data: 2011-01-11 23:24:14
Autor: zinek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d2cc8b2$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-01-11 20:50, abc pisze:
Palikot, Owsiak, Doda, Nergal, itp.
Wspólny mianownik = nienawiść do Chrystusa.

Oj tam, jak można nienawidzić ikony popkultury ?

Oni na tym niezły biznes kręcą.

owsik ma 5 procent na dzialnosc fundacji...
czyli przy 40 mln ma jakies 2 mln dla siebie i kolesi - a reszta frajerow w dobrej wierze zapierdziela za darmo bo to przeciez szczytny cel..
pewnie dlatego owsik popierdzieela nowym landroverem - oczywiscie na fundacje zareestrowanym ;)
bo przeciez nie ma tanszych aut

Data: 2011-01-11 23:49:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-11 23:24, zinek pisze:

[...]

Nie masz na to żadnych dowodów. To tylko twoja fantazja.  A tak swoja drogą jaki to model Land Rovera?  Może taki za 100 000 zł?

Data: 2011-01-12 01:55:17
Autor: Jaksa
On Tue, 11 Jan 2011 23:49:03 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

[...]

Nie masz na to Ĺźadnych dowodĂłw. To tylko twoja fantazja.  A tak swoja  drogą jaki to model Land Rovera?  MoĹźe taki za 100 000 zł?

?? A istnieja tak tanie chocby najbardziej badziewiarskie SUV-y?

Jaksa

Data: 2011-01-12 10:08:07
Autor: Neko
Idole ogłupionego lewactwa
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał

?? A istnieja tak tanie chocby najbardziej badziewiarskie SUV-y?

Kia SportAge III mozna kupic w wersji lux juz za 80.000 - 90.000 zl a to jest
KAPITALNY SUV

Rav4, CRV, Ford Kuga (podstawowa wersja) itd.

Nie znasz sie nie pchaj sie na afisz.

Data: 2011-01-15 01:39:49
Autor: Jaksa
On Wed, 12 Jan 2011 10:08:07 +0100, Neko <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>  wrote:

[...]

Pytam! Ostatni raz jak sprawdzalem ceny SUV-ow, to kosztowaly
znacznie wiecej, chyba od 34 tys USD wzwyz. Ale to bylo dawno
dawno temu, lata cale przed kryzysem, no i KIA jakos sie nie
interesowalem. Produktami TATY tez nie.

Ale jestem zaskoczony, tanie sa dzisiaj SUV-y jak barszcz, choc
wiekszosc tych z wymienionych, to jakies mydelniczki.

Jaksa

Data: 2011-01-12 09:59:26
Autor: Neko
Idole ogłupionego lewactwa
Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał

[...]

Za ciezka prace nalezy sie godziwe wynagrodzenie.

Data: 2011-01-12 01:56:37
Autor: Jaksa
On Tue, 11 Jan 2011 21:30:14 +0100, Azor jest pedałem <BroĂąmy RP przed  <pisem@...pl> wrote:

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Palikot, Owsiak, Doda, Nergal, itp.
Wspólny mianownik = nienawiść do Chrystusa.

W jaki sposób Owsiak przejawia tą nienawiść?

Swoja oblesna morda, na widok ktorej czlowiek szuka zaraz woreczka  foliowego.

Jaksa

Data: 2011-01-12 10:10:10
Autor: Neko
Idole ogłupionego lewactwa
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał

Swoja oblesna morda, na widok ktorej czlowiek szuka zaraz woreczka foliowego.

Milosc chrzescijanska przemawia przez ciebie.

Idole ogłupionego lewactwa