Idole to swiete krowy?

Data: 2011-03-27 10:25:57
Autor: ..heÂŽsk..
Idole to swiete krowy?

nie dziwia mnie wybryki w kownie skoro zbydlecenie siega szczytow,
a winni sa praktycznie bezkarni.

http://miniurl.pl/aktor_chlanie

"Aktor Tomasz P. jest znany z filmu ''Młode wilki''. Został skazany w 2008 roku za pobicie dwa lata wcześniej własnej matki. W efekcie kobieta zmarła. Sąd wymierzył mu karę dwóch lat więzienia."

"Tomasza M., aktora grającego w serialach ''M jak Miłość'', ''Na Wspólnej'', ''Plebania'' i ''Kryminalni'' zatrzymano w 2007 roku. Policjanci znaleźli w jego komputerze filmy zawierające treści pornograficzne z udziałem małoletnich oraz zwierząt."

"Po 500 złotych na głowę, czyli w sumie dwa i pół tysiąca musi zapłacić pięciu mężczyzn, którzy wieczorem, pierwszego dnia wiosny, obsikali palmę na Rondzie De Gaulle`a. Wpadli, bo załatwiali się pod okiem kamery monitoringu."

"Próba kierowania ruchem, szarpanina z policjantami zakończona
zwichnięciem palca i narkotyki. Efekt? Trzech aktorów młodego
pokolenia: Michał L., Jakub W. i Antoni K. wylądowało w nocy na
policyjnym dołku."

Data: 2011-03-27 10:55:12
Autor: abc
Idole to swiete krowy?
nie dziwia mnie wybryki w kownie skoro zbydlecenie siega szczytow,
a winni sa praktycznie bezkarni.

Włącznie z bezkarnym autorem hasła: "Róbta co chceta!"

Data: 2011-03-27 11:15:38
Autor: pluton
Idole to swiete krowy?
> nie dziwia mnie wybryki w kownie skoro zbydlecenie siega szczytow,
> a winni sa praktycznie bezkarni.

Włącznie z bezkarnym autorem hasła: "Róbta co chceta!"

Nie zapominajmy o autorze hasła "Polska jest najważniejsza".

Nullification

Data: 2011-03-27 11:29:00
Autor: abc
Idole to swiete krowy?
Włącznie z bezkarnym autorem hasła: "Róbta co chceta!"

Nie zapominajmy o autorze hasła "Polska jest najważniejsza".

Hasło: "Polska jest najważniesza." jest hasłem pozytywnym i konstruktywnym.
Natomiast hasło: "Róbta co chceta" jest hasłem negatywnym i destrukcyjnym.

Data: 2011-03-27 11:32:51
Autor: pluton
Idole to swiete krowy?

> [...]

konstruktywnym.
Natomiast hasło: "Róbta co chceta" jest hasłem negatywnym i destrukcyjnym.

To zupełnie odwrotnie niż autorzy tych haseł.

Nullification

Data: 2011-03-27 15:41:12
Autor: jadrys
Idole to swiete krowy?
W dniu 2011-03-27 11:29, abc pisze:

Natomiast hasło: "Róbta co chceta" jest hasłem negatywnym i destrukcyjnym.

Jak to destrukcyjnym? Chasło dajace wolność i swobodę jest destrukcyjne? Teraz zaczynam rozumieć twoją miłość do takich obwiesi jak Franco czy Pinochet. Ty byś chciał innych trzymać na smyczy i w kagańcu, marzy ci się dyktowanie zachowań innym..

Data: 2011-03-27 16:11:50
Autor: bolek
Idole to swiete krowy?

--
Aleś Ty głupi.
Czyli nieważne co się robi tylko co się gada ?

bolek

Data: 2011-03-27 13:47:38
Autor: Pinocchio
Idole to swiete krowy?

Użytkownik "..heRsk.." <same.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:5ksto65js36c5n39r9pkcqp6akvcvd5vkc4ax.com...

nie dziwia mnie wybryki w kownie skoro zbydlecenie siega szczytow,
a winni sa praktycznie bezkarni.

http://miniurl.pl/aktor_chlanie

Chamstwo jest powszechne, a co najważniejsze spotyka się ze znieczulicą! Pryszczaty gnojek jest bezkarny bo "to jeszcze dziecko"! Oj przydałby się na nich bat!

PD

Data: 2011-03-27 16:22:39
Autor: bolek
Idole to swiete krowy?

[...]

Ci aktorzy to mały Pikuś.
Oglądał ktoś "Punkt widzenia" w tym tygodniu ?
Wystąpił tam czołowy kierowca formuły I na wózku golfowym.
I taki śmieć jeszcze pokazuje się publicznie.

bolek

Idole to swiete krowy?