Idz szmato do szmaty.

Data: 2011-03-06 14:18:56
Autor: obserwator
Idz szmato do szmaty.
Zdechł Michnik!

Niezwykle miło mi poinformować, iż zdechł Michnik. Tak, zdechł a nie umarł, bo
ten typ ssaka (przypominaj±cy nieco człowieka) zdycha a nie umiera.

Zdechł wreszcie, ku rado¶ci wielu osób i ku pokrzepieniu ludzkich serc.

Wprawdzie jeszcze jego truchło rusza się i ¶mierdzi, ale już 17. marca o
godzinie 11.20 definitywnie Michnik przestanie zatruwać życie, czyli zdechnie.

Oczywi¶cie piszę tu o ¶mierci moralnej a nie fizycznej.

 Choć trudno mi uwierzyć, że osoba taka jak Adam Michnik (Szechter) syn
komunistycznego przestępcy, ugodowiec zza okr±głego stołu i kompan ludzi z
otocznia zbrodniarzy stanu wojennego, wie co to jest moralno¶ć, to liczę że
odczuje na własnej skórze to, że niektórzy z dotychczasowych kumpli odsun± się
po 17. marca od jego ¶mierdz±cego i ohydnego truchła.

 Sk±d ta data?

Tego dnia odbędzie się proces, jaki wytoczył komunistyczny delfin, poecie
Jarosławowi Markowi Rymkiewiczowi.

O co?

O słowa prawdy. Prawdy o Michniku i innych chodz±cych jeszcze truchłach –
złogach komunistycznych dynastii.

To co powiedział Rymkiewicz, wiedz± już od dawna ludzie znaj±cy Michnika i
jego watahę. Niewtajemniczonych jeszcze, zachęcam do pogrzebania w Internecie
pod hasłem „Michnik” lub  przewertowania „Gazety Wyborczej” a wnioski nasun±
się same.

 Niestety jedyn± form± komunikacji z ludĽmi o innych pogl±dach s± dla Michnika
pozwy s±dowe.

On, który zawsze wynosił pod niebiosa swoj± martyrologię i mitologiczn±
niemalże walkę z komunizmem posługuje się identycznymi do owych komunistów
metodami, by kneblować ludziom usta.

Dzi¶ widać, że wszystkie te „deklaracje”, „mity” i głoszone „cierpienia”
Michnika,  były przysłowiowym „picem na wodę” czyli fałszem, tak jak i całe
jego życie.

 Mimo, że wieszczę tu ¶mierć Michnika, jak na razie tylko moraln±, z
niecierpliwo¶ci± czekam na dzień gdy również i fizyczna jego powłoka legnie w
jakiej¶  trumnie, w jakim¶ dole.

Tak jak niegdy¶ nasi rodacy czekali aby zdechli Stalin, Hitler oraz pomniejsi:
Frank, Kutchera, Morel, Różański ...etc. etc

 Zdychaj sobie Michniku, mam nadzieję, że do tego czasu przy twoim grobie nie
pozostanie już  nikt z przyzwoitych ludzi. Na to, by ich tam nie było,
zasłużyłe¶ sobie swoim życiem.

  P.S.

Może nie jest złym pomysłem, zabrać ze sob± na proces szmaty do podłogi, takie
zużyte z dużymi wyrysowanymi inicjałami A.M. Po to by rzucić mu pod nogi (idĽ
szmato do szmaty!)

http://www.blogpress.pl/node/7801

Data: 2011-03-06 15:21:25
Autor: Panslavista
Idz szmato do szmaty.
" obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:il054g$p2j$1inews.gazeta.pl...
Zdechł Michnik!

Amen !!!

Data: 2011-03-06 14:41:01
Autor: obserwator
Idz szmato do szmaty.
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
" obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:il054g$p2j$1inews.gazeta.pl...
> Zdechł Michnik!

Amen !!!

mnie ta bezczelna szmata, ktora tak sie rozpanoszyla w Polsce, tez juz zaczyna
wkurwiac. --

Data: 2011-03-07 15:44:20
Autor: cirrus
Idz szmato do szmaty.
Użytkownik "obserwator " <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:il06dt$m6$1inews.gazeta.pl...
[...]

To się powie¶, zawsze to o jednego kretyna mniej.

--
stevep

Data: 2011-03-07 15:01:27
Autor: obserwator
Idz szmato do szmaty.
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
To się powie¶, zawsze to o jednego kretyna mniej.

typowy argument zydokomucha.

Data: 2011-03-08 15:44:51
Autor: cirrus
Idz szmato do szmaty.
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:il2s07$9tc$1inews.gazeta.pl...
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
To się powie¶, zawsze to o jednego kretyna mniej.
typowy argument zydokomucha.

Typowa wypowiedĽ niedorobionego kretyna.

--
stevep

Data: 2011-03-08 14:53:11
Autor: obserwator
Idz szmato do szmaty.
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
Typowa wypowiedĽ niedorobionego kretyna.

idz szmato do szmaty.

Data: 2011-03-06 18:42:40
Autor: matusm
Idz szmato do szmaty.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:il054g$p2j$1inews.gazeta.pl...
[...]

O słowa prawdy. Prawdy o Michniku i innych chodz±cych jeszcze truchłach &#8211;
złogach komunistycznych dynastii.

To co powiedział Rymkiewicz, wiedz± już od dawna ludzie znaj±cy Michnika i
jego watahę. Niewtajemniczonych jeszcze, zachęcam do pogrzebania w Internecie
pod hasłem &#8222;Michnik&#8221; lub  przewertowania &#8222;Gazety Wyborczej&#8221; a wnioski nasun±
[...]

Dzi¶ widać, że wszystkie te &#8222;deklaracje&#8221;, &#8222;mity&#8221; i głoszone &#8222;cierpienia&#8221;
Michnika,  były przysłowiowym &#8222;picem na wodę&#8221; czyli fałszem, tak jak i całe
[...]

Oj, joj,joj,  jej,,,,,,,,,,dwadziescia lat od przemian okraglostolowego pijaństwa i nagle niektórzy przetarli zaropiale oczeta zie ciagle ,,,,,,,,,,,,,,,,

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-03-06 17:55:50
Autor: obserwator
Idz szmato do szmaty.
matusm <matusm@poczta.onet.pl> napisał(a):
>Oj, joj,joj,  jej,,,,,,,,,,dwadziescia lat od przemian okraglostolowego >pijaństwa i nagle niektórzy przetarli zaropiale oczeta zie ciagle >,,,,,,,,,,,,,,,,

wlasnie o to chodzi, ze niektorzy nadal nie przetarli oczu, wiec ciagle trzeba
tlumaczyc. Nowe pokolenie juz wyroslo, wyedukowane przez Michnika.

A ty sie jak widac slabo starasz, mimo ze od lat ta stopke wklejasz na tej
grupie, to ile osob przekonales?

Moze malo skuteczny jestes ? Moze trzeba metody zmienic? --

Data: 2011-03-06 18:11:54
Autor: obserwator
posluchaj matusm

...twoja stopka ktora podklejasz pod krytyczne komentarze, mozna rowniez
tlumaczyc w ten sposob:

..nic nie zrobisz, bo oni nadal rzadza. To jest z jednej strony prawda, ale z
drugiej strony, takie stwierdzenie ma charakter dywersyjny.

Przypominasz mi nieco trenera, ktory zawodnikowi ktory wszedl na ring,
szepce do ucha podczas przerw pomiedzy rundami: ale on jest silniejszy, wiec
dlatego cie wali gdzie popadnie.

Przemysl to co robisz, o ile nie robisz tego celowo.

Data: 2011-03-07 21:57:40
Autor: matusm
posluchaj matusm

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:il0ipa$hjq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przyznaję  sie  straciłem wiare ,ze  co¶  się  zmieni
Tamten stan przemian ustrojowych sie utrwala zgodnie z poleceniem Kiszczaka

może masz racje,przemyslę to

--
Pozdrowienia
matusm

Data: 2011-03-07 21:24:39
Autor: obserwator
posluchaj matusm
matusm <matusm@poczta.onet.pl> napisał(a):
Przyznaję  sie  straciłem wiare ,ze  co¶  się  zmieni
Tamten stan przemian ustrojowych sie utrwala zgodnie z poleceniem Kiszczaka

może masz racje,przemyslę to

nadzieja zawsze umiera ostatnia. Nie trac woli walki, bo te kanalie tylko na
to czekaja.

Data: 2011-03-06 19:20:06
Autor: abc
Idz szmato do szmaty.
Zdychaj sobie Michniku, mam nadzieję, że do tego czasu przy twoim grobie
nie pozostanie już  nikt z przyzwoitych ludzi.

Podobno Urbana prze¶laduje koszmarny sen - ¶ni mu się jego własny pogrzeb,
na którym za jego trumn± nie idzie nikt.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-03-06 20:38:31
Autor: jadrys
Idz szmato do szmaty.
W dniu 2011-03-06 19:20, abc pisze:
Zdychaj sobie Michniku, mam nadziejÄ™, ĹĽe do tego czasu przy twoim grobie
nie pozostanie juĹĽ  nikt z przyzwoitych ludzi.
Podobno Urbana prześladuje koszmarny sen - śni mu się jego własny pogrzeb,
na ktĂłrym za jego trumnÄ… nie idzie nikt.

Mało prawdopodobne żeby on się przejmował ziemskimi sprawami. - Pewnia zarządzi kremację. On pewnie zaczyna rozmyślać jakby tu uniknąć piekła.

Data: 2011-03-06 21:05:55
Autor: abc
Idz szmato do szmaty.

Podobno Urbana prze¶laduje koszmarny sen - ¶ni mu się jego własny
pogrzeb, na którym za jego trumn± nie idzie nikt.

On pewnie zaczyna rozmy¶lać jakby tu unikn±ć piekła.

Nawet Żyd może unikn±ć piekła je¶li przed ¶mierci± nawróci się i przyjmie
Sakrament Chrztu.(Dz 2:36-38):

" Niech więc cały dom Izraela wie z niewzruszon± pewno¶ci±, że tego Jezusa,
którego wy¶cie ukrzyżowali, uczynił Bóg i Panem, i Mesjaszem.

Gdy to usłyszeli, przejęli się do głębi serca: Cóż mamy czynić, bracia? -
zapytali Piotra i pozostałych Apostołów.

"Nawróćcie się - powiedział do nich Piotr - i niech każdy z was ochrzci się
w imię Jezusa Chrystusa na odpuszczenie grzechów waszych, a weĽmiecie w
darze Ducha ¦więtego"

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-03-07 19:53:54
Autor: jadrys
Idz szmato do szmaty.
W dniu 2011-03-06 21:05, abc pisze:
Podobno Urbana prześladuje koszmarny sen - śni mu się jego własny
pogrzeb, na ktĂłrym za jego trumnÄ… nie idzie nikt.
On pewnie zaczyna rozmyślać jakby tu uniknąć piekła.
Nawet Żyd może uniknąć piekła jeśli przed śmiercią nawróci się i przyjmie
Sakrament Chrztu.(Dz 2:36-38):

" Niech więc cały dom Izraela wie z niewzruszoną pewnością, że tego Jezusa,
którego wyście ukrzyżowali, uczynił Bóg i Panem, i Mesjaszem.

Gdy to usłyszeli, przejęli się do głębi serca: Cóż mamy czynić, bracia? -
zapytali Piotra i pozostałych Apostołów.

"Nawróćcie się - powiedział do nich Piotr - i niech każdy z was ochrzci się
w imiÄ™ Jezusa Chrystusa na odpuszczenie grzechĂłw waszych, a weĹşmiecie w
darze Ducha Świętego"

Wiesz, zastanawia mnie to ĹĽe gdy jest coĹ› takiego mozliwe, to czy nie znajda sie osobnicy kalkulujacy na zimno? A wiÄ™c ĹĽyjÄ… nie przestrzegajÄ…c przykazaĹ„, bo tak Ĺ‚atwiej a  sprawy duchowe zaĹ‚atwiaja w ostatniej chwili ĹĽycia. Czy jest coĹ› takiego dopuszczalne?

Data: 2011-03-08 07:04:08
Autor: zbig
Idz szmato do szmaty.
Zastanawia mnie przyczyna dla której nie zawahałe¶ się na wklejenie tu
tego steku rzygowin.
Czy chcesz ty propagować wła¶nie taki sposób dyskusji i argumentacji?
Jeżeli tak tu poszukaj sobie dyskutantów na swoim poziomie. Ja dla
przykładu takiej dyskusji nie podejmę.

Data: 2011-03-08 15:07:26
Autor: obserwator
Idz szmato do szmaty.

[...]