Idz szmato do szmaty.

Data: 2011-03-06 18:42:40
Autor: matusm
Idz szmato do szmaty.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:il054g$p2j$1inews.gazeta.pl...
Zdechł Michnik!

Niezwykle miło mi poinformować, iż zdechł Michnik. Tak, zdechł a nie umarł, bo
ten typ ssaka (przypominający nieco człowieka) zdycha a nie umiera.

Zdechł wreszcie, ku radości wielu osób i ku pokrzepieniu ludzkich serc.

Wprawdzie jeszcze jego truchło rusza się i śmierdzi, ale już 17. marca o
godzinie 11.20 definitywnie Michnik przestanie zatruwać życie, czyli zdechnie.

Oczywiście piszę tu o śmierci moralnej a nie fizycznej.

Choć trudno mi uwierzyć, że osoba taka jak Adam Michnik (Szechter) syn
komunistycznego przestępcy, ugodowiec zza okrągłego stołu i kompan ludzi z
otocznia zbrodniarzy stanu wojennego, wie co to jest moralność, to liczę że
odczuje na własnej skórze to, że niektórzy z dotychczasowych kumpli odsuną się
po 17. marca od jego śmierdzącego i ohydnego truchła.

Skąd ta data?

Tego dnia odbędzie się proces, jaki wytoczył komunistyczny delfin, poecie
Jarosławowi Markowi Rymkiewiczowi.

O co?

O słowa prawdy. Prawdy o Michniku i innych chodzących jeszcze truchłach &#8211;
złogach komunistycznych dynastii.

To co powiedział Rymkiewicz, wiedzą już od dawna ludzie znający Michnika i
jego watahę. Niewtajemniczonych jeszcze, zachęcam do pogrzebania w Internecie
pod hasłem &#8222;Michnik&#8221; lub  przewertowania &#8222;Gazety Wyborczej&#8221; a wnioski nasuną
się same.

Niestety jedyną formą komunikacji z ludźmi o innych poglądach są dla Michnika
pozwy sądowe.

On, który zawsze wynosił pod niebiosa swoją martyrologię i mitologiczną
niemalże walkę z komunizmem posługuje się identycznymi do owych komunistów
metodami, by kneblować ludziom usta.

Dziś widać, że wszystkie te &#8222;deklaracje&#8221;, &#8222;mity&#8221; i głoszone &#8222;cierpienia&#8221;
Michnika,  były przysłowiowym &#8222;picem na wodę&#8221; czyli fałszem, tak jak i całe
jego życie.

Mimo, że wieszczę tu śmierć Michnika, jak na razie tylko moralną, z
niecierpliwością czekam na dzień gdy również i fizyczna jego powłoka legnie w
jakiejś  trumnie, w jakimś dole.

Tak jak niegdyś nasi rodacy czekali aby zdechli Stalin, Hitler oraz pomniejsi:
Frank, Kutchera, Morel, Różański ...etc. etc

Zdychaj sobie Michniku, mam nadzieję, że do tego czasu przy twoim grobie nie
pozostanie już  nikt z przyzwoitych ludzi. Na to, by ich tam nie było,
zasłużyłeś sobie swoim życiem.

P.S.

Może nie jest złym pomysłem, zabrać ze sobą na proces szmaty do podłogi, takie
zużyte z dużymi wyrysowanymi inicjałami A.M. Po to by rzucić mu pod nogi (idź
szmato do szmaty!)

http://www.blogpress.pl/node/7801

Oj, joj,joj,  jej,,,,,,,,,,dwadziescia lat od przemian okraglostolowego pijaństwa i nagle niektórzy przetarli zaropiale oczeta zie ciagle ,,,,,,,,,,,,,,,,

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-03-06 17:55:50
Autor: obserwator
Idz szmato do szmaty.
matusm <matusm@poczta.onet.pl> napisał(a):
>Oj, joj,joj,  jej,,,,,,,,,,dwadziescia lat od przemian okraglostolowego >pijaństwa i nagle niektórzy przetarli zaropiale oczeta zie ciagle >,,,,,,,,,,,,,,,,

wlasnie o to chodzi, ze niektorzy nadal nie przetarli oczu, wiec ciagle trzeba
tlumaczyc. Nowe pokolenie juz wyroslo, wyedukowane przez Michnika.

A ty sie jak widac slabo starasz, mimo ze od lat ta stopke wklejasz na tej
grupie, to ile osob przekonales?

Moze malo skuteczny jestes ? Moze trzeba metody zmienic? --

Data: 2011-03-06 18:11:54
Autor: obserwator
posluchaj matusm

...twoja stopka ktora podklejasz pod krytyczne komentarze, mozna rowniez
tlumaczyc w ten sposob:

..nic nie zrobisz, bo oni nadal rzadza. To jest z jednej strony prawda, ale z
drugiej strony, takie stwierdzenie ma charakter dywersyjny.

Przypominasz mi nieco trenera, ktory zawodnikowi ktory wszedl na ring,
szepce do ucha podczas przerw pomiedzy rundami: ale on jest silniejszy, wiec
dlatego cie wali gdzie popadnie.

Przemysl to co robisz, o ile nie robisz tego celowo.

Data: 2011-03-07 21:57:40
Autor: matusm
posluchaj matusm

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:il0ipa$hjq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przyznaję  sie  straciłem wiare ,ze  coś  się  zmieni
Tamten stan przemian ustrojowych sie utrwala zgodnie z poleceniem Kiszczaka

może masz racje,przemyslę to

--
Pozdrowienia
matusm

Data: 2011-03-07 21:24:39
Autor: obserwator
posluchaj matusm
matusm <matusm@poczta.onet.pl> napisał(a):
Przyznaję  sie  straciłem wiare ,ze  coś  się  zmieni
Tamten stan przemian ustrojowych sie utrwala zgodnie z poleceniem Kiszczaka

może masz racje,przemyslę to

nadzieja zawsze umiera ostatnia. Nie trac woli walki, bo te kanalie tylko na
to czekaja.

--

Idz szmato do szmaty.