Idźcie i rozmnażajcie się ;->

Data: 2015-01-26 12:00:01
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Idźcie i rozmnażajcie się ;->
Dnia 2015-01-20, o godz. 19:12:10
"JoteR" <usenet@interia.eu> napisał(a):

punkt dostępowy, co winduje je w hierarchii grupy ;-> Przy okazji
dostałem dodatkową kartę "administracyjną" (tylko do połączeń
internetowych), dzięki czemu mam zapasowe łącze i możliwość dalszego

Ta karta ma OIDP limit 0,5GB miesięcznie.

Zdrówko

Data: 2015-01-26 18:31:41
Autor: JoteR
Idźcie i rozmnażajcie się ;->
"Maciek "Babcia" Dobosz" napisał:

Przy okazji dostałem dodatkową kartę "administracyjną" (tylko
do połączeń internetowych), dzięki czemu mam zapasowe łącze

Ta karta ma OIDP limit 0,5GB miesięcznie.

Konsultant oraz panel Play24 zeznają zgodnie, że leci to z puli tych 25 GB.

JoteR

Data: 2015-01-27 09:03:33
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Idźcie i rozmnażajcie się ;->
Dnia 2015-01-26, o godz. 18:31:41

> Ta karta ma OIDP limit 0,5GB miesięcznie.

Konsultant oraz panel Play24 zeznają zgodnie, że leci to z puli tych
25 GB.

A u mnie panel zeznaje że leci z 0,5GB dodatkowego transferu. I to samo
mi powiedziano przy zakupie. Czasami ten limit wykorzystuję bo karta
siedzi w telefonie do nawigacji stale leżącym w aucie i jak poleci
spora transmisja np. uaktualnienia map to pasmo jest przycięte. Może
zależy to od czasu zakupy - ja kupowałem pakiet w lipcu 2014 roku.

Zdrówko

Idźcie i rozmnażajcie się ;->