Idzie idzie idzie Podbeskidzie

Data: 2011-03-16 21:46:36
Autor: Arboleda
Idzie idzie idzie Podbeskidzie
Gdy Wisła odpadła z Pucharu Polski było mi bardzo przykro, płakałem...

Data: 2011-03-16 22:51:39
Autor: AJK
16-03-2011, 22:46, Arboleda napisał:

Gdy Wisła odpadła z Pucharu Polski było mi bardzo przykro, płakałem...

A ja wprost przeciwnie - dostałem ataku chichotu. Kolejny kupon mi
wypalił :-)

--
AJK (czy to znaczy, że teraz zaczną się tu "weszlizmy" wszelakie?)

Data: 2011-03-17 08:18:11
Autor: yamma
AJK wrote:
[...]

Czy ty przypadkiem nie odprawiasz jakichś modłów? Mecz Jagiellonii z Lechią też do normalnych nie należał. Frankowski zmarnował 2 setki i karnego, zupełnie jak nie Frankowski.
yamma

Data: 2011-03-17 09:01:54
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Mecz Jagiellonii z Lechią też do normalnych nie należał. Frankowski zmarnował 2 setki i karnego, zupełnie jak nie Frankowski.

Może chce Probierza zwolnić?

Data: 2011-03-17 09:04:02
Autor: AJK
17-03-2011, 08:18, yamma napisał:

[...]

Modłów nie odprawiam, na rozstaje dróg o północy nie chodzę, wszystkie
kury zdrowe (czarne także)itd. Meczu Jagiellonii nie widziałem w
całości, ale w przypadku "Franka" nie doszukiwałbym się żadnych
tajemniczych, podtekstowych, zakulisowych i w ogóle. Nawet niechęci do
Probierza (czyli chęci zrobienia mu na złość) też bym nie szukał. Nie
ten rodzaj człowieka.
Zresztą Lechia w tym sezonie to naprawdę mocny zespół.
A na awans Podbeskidzia postawiłem po pierwszym meczu. Widać było, że
goście gryzą trawę, ale także, że mają czym gryźć. Zresztą, co za radocha i co za zysk w stawianiu na faworyta? :-)

--
AJK

Data: 2011-03-17 10:51:10
Autor: Mark
Dnia Thu, 17 Mar 2011 09:04:02 +0100, AJK napisał(a):

A na awans Podbeskidzia postawiłem po pierwszym meczu. Widać było, że
goście gryzą trawę

Po 2:0 jednak pekli i widac bylo roznice poziomow, przez chwile
Podvbeskidzie w ogole nie istnialo. A co zrobila Wisla? Zamiast wbic trzecia to zaczeli sie noonszalancko bawic
(vide akcja Riosa, 200% wydawaloby sie bramka powinna byc), Podbeskidzie
wbilo na 2:1 i wtedy naprawde zaczeli gryzc trawe:) I wygryzli, trzeba im
oddac sprawiedliwosc.
A Wisle zimny prysznic dobrze zrobi

--
Mark

Data: 2011-03-17 10:54:12
Autor: yamma
Mark wrote:

A Wisle zimny prysznic dobrze zrobi

A ten sprzed 2 tygodni nie wystarczył?
yamma

Data: 2011-03-17 10:27:59
Autor: DysoN
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Mark wrote:

> A Wisle zimny prysznic dobrze zrobi

A ten sprzed 2 tygodni nie wystarczył?
yamma

Ja sie kiedys ludzilem ze po odejsciu paru zawodnikow takich jak np Cantoro
czy Baszczynski skonczy sie olewanie potencjalnie slabszych przeciwnikow ale
jak widac to plonne nadzieje byly. Ze starej gwardii zostal praktycznie tylko
Sobolewski a jego to raczej bym nie posadzal to takie rozpsestrzenianie wirusa
olewactwa i minimalizmu. No chyba ze to bardzo zarazliwe jest...

Data: 2011-03-17 11:14:08
Autor: Mark
Dnia Thu, 17 Mar 2011 10:54:12 +0100, yamma napisał(a):

A ten sprzed 2 tygodni nie wystarczył?

Jak widac nie. Moze to niektorych nauczy, ze jak sie ma rozbitego
przeciwnika, wynika 2:0 i kontroluje sie gre, a zaczyna tego przeciwnika
traktowac mocno nonszalancko, to w sytuacji gdy ten przeciwnik puknie
brameczke, poczuje krew i zacznie gryzc trawe nie nalezy sie bezradnie
rozgladac w stylu "ale o co kaman"

--
Mark

Data: 2011-03-17 21:15:23
Autor: Smok Eustachy
Dnia Thu, 17 Mar 2011 11:14:08 +0100, Mark napisał(a):

[...]

"To piłka jest okrągła a bramki są dwie?"

Data: 2011-03-17 11:48:02
Autor: yamma
AJK wrote:

[...]

No, ja nie byłbym taki pewien. Pamietam jego jazdy po Janasie sprzed kilku lat gdy się obydwaj "przekomarzali" poprzez media, no na pewno nie jest to typ spolegliwy. Ja chyba nawet się domyślam przyczyny konfliktu z Probierzem - chodzi o jego pracę u Smudy. Dla Franka taka praca to byłaby świetna promocja na przyszłość i, przede wszystkim, nawiązanie pewnych kontaktów w PZPNie. On, zdaje się, ma szkółkę w Krakowie i poważnie myśli o karierze trenerskiej.
yamma

Data: 2011-03-17 14:40:43
Autor: AJK
17-03-2011, 11:48, yamma napisał:

[...]

To jest typ spolegliwy. "Spolegliwy" znaczy "ktoś, na kim można polegać,
człowiek budzący zaufanie". http://www.sjp.pl/co/spolegliwy Nie myl spolegliwości z uległością, pliz.
Uległy natomiast nie jest rzeczywiście, ale jest lojalny. Zauważ, że u
Janasa (choć chyba za nim nie przepadał) grał najlepiej jak potrafił, a
i potem, kiedy go Janas mundialowo wykiwał, "Franek" uważał na słowa,
choć pierwszy lepszy grajek ligowy po pierwszym lepszym ligowym trenerze
jedzie ostrzej. Frankowski przez wszystkie lata swojej kariery odznaczał
się jednym: jak coś miał do kogoś, to to mówił wprost. Spokojnie czy
nie, ale zawsze otwarcie i zawsze w granicach. A co najważniejsze  nie
wpływało to na jego grę.
[...]

Wiesz... z całym szacunkiem - Ty się już wielokrotnie domyślałeś czego
to ludzie nie myślą, czego to nie sądzą i dlaczego. Z "autopsji" (bo i
ja byłem poddany takiemu procesowi "analizy") wiem, że te domysły są
bardzo wesołe i bardzo zakręcone, ale wciąż pozostają Twoimi domysłami.
Li i tylko :-)

--
AJK

Data: 2011-03-17 16:44:45
Autor: PawelC
W dniu 2011-03-17 08:18, yamma pisze:
AJK wrote:
[...]

Spiskowych teorii, nie chce dorabiać, ale myślę, że jakbym postawił takie wyniki wczorajszych meczy, to wiele bym nie zarobił.
Odpadły  drużyny z pierwszych dwóch miejsc ekstraklasy... teraz mogą skupić się tylko na jednym.
Dla Lecha i być może Legii PP stanie się jedyną drogą do pucharów... oj końcówka może być gorąca.

Data: 2011-03-17 19:25:35
Autor: yamma
PawelC wrote:

Spiskowych teorii, nie chce dorabiać, ale myślę, że jakbym postawił
takie wyniki wczorajszych meczy, to wiele bym nie zarobił.

A'propos spiskowych teorii, najbliższy mecz Cracovii z Koroną sędziuje Małek. Trzeba będzie obejrzeć...:-)
yamma

Data: 2011-03-17 21:39:55
Autor: PawelC
W dniu 2011-03-17 19:25, yamma pisze:
PawelC wrote:

[...]

Yamma, może skończymy z tym wzajemnym podlizywaniem sie?
Nic nas nie łączy poza, tym, że raz byłem na Legii :)

Data: 2011-03-17 23:07:33
Autor: yamma
PawelC wrote:

Yamma, może skończymy z tym wzajemnym podlizywaniem sie?

Ponieważ mnie to kompletnie rozjebało więc pozwolisz, że nie skomentuję.
:-D
yamma

Data: 2011-03-16 23:35:35
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-03-16 22:46, Arboleda pisze:
Gdy Wisła odpadła z Pucharu Polski było mi bardzo przykro, płakałem...

Adam Cieśliński :)))

Legia jest wszędzie :)
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-03-16 23:57:42
Autor: Cavallino
Użytkownik "Arboleda" <algsvn@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ilrb3s$lgl$1inews.gazeta.pl...
Gdy Wisła odpadła z Pucharu Polski

Shit.
A liczyłem że w półfinale PP oprócz Lecha będą trzy drużyny z pierwszym miejsc w tabeli, a najlepiej Wisła z Lechem w finale, co by znacznie ułatwiło grę o puchary.
A tak nie ma wyjścia i trzeba ten puchar wygrać.

Data: 2011-03-17 10:41:13
Autor: tomus_king
> [...]

A tak nie ma wyjścia i trzeba ten puchar wygrać.

Heh, masz w gaciach? Przecież Lech może spokojnie zająć 3 miejsce w tabeli. I
wszystko wskazuje że je zajmiecie.
Wiśle raczej tylko Legia może przeszkodzić w zdobyciu MP. Jagi "made in
Probierz" nawet nie liczę bo oni już pod koniec jesieni przestali grać.
Miejsce w "5" będzie dla nich sukcesem. --

Data: 2011-03-17 12:11:27
Autor: Cavallino
Użytkownik "tomus_king" <tomus_king@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ilsog9$6eb$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ułatwiło grę o puchary.
A tak nie ma wyjścia i trzeba ten puchar wygrać.

Heh, masz w gaciach?

Tak z pół roku już.

Przecież Lech może spokojnie zająć 3 miejsce w tabeli. I
wszystko wskazuje że je zajmiecie.

Po meczu z Craxą nie mam tej pewności.
Gdyby go wygrali konkurencja do 3 miejsca byłaby na wyciągnięcie ręki.
A tak trzeba praktycznie wszystko wygrywać.

Wiśle raczej tylko Legia może przeszkodzić w zdobyciu MP. Jagi "made in
Probierz" nawet nie liczę bo oni już pod koniec jesieni przestali grać.
Miejsce w "5" będzie dla nich sukcesem.

Niemniej Lech ma stratę 7 punktów bodajże i wcale nie muszą jej nadrobić.
Do Lechii też się zrobiła niepokojąco duża.
Kilka głupich remisów, jeszcze jakaś wpadka i będzie po sprawie.

Data: 2011-03-17 11:25:37
Autor: tomus_king
> [...]

Do Lechii też się zrobiła niepokojąco duża.
Kilka głupich remisów, jeszcze jakaś wpadka i będzie po sprawie.

Tak popatrzyłem w terminarz i teraz Jaga gra 2 mecze z Lechem i Wisłą na
wyjazdach. Lechia jedzie do Śląska. Po tych 2 kolejkach trochę się rozjaśni.
Ja tam wielkim kibicem Lecha nie jestem ale macie tak dobry terminarz że po
prostu grzech niech skorzystać. Zresztą niech Lech udowodni że dobra gra w LE
to nie tylko zbieg okoliczności i trochę szczęścia. --

Data: 2011-03-17 12:29:40
Autor: Cavallino
[...]

Też jestem tego zdania i to od jesieni.
Ale piłkarze chyba nie do końca.

Data: 2011-03-17 12:39:41
Autor: maciej
tomus_king napisał:

[...]

Problem taki, że to już nie ten Lech co rok temu. Brak Lewandowskiego i Peszki, czyli prawdziwych architektów zeszłorocznego mistrzostwa jest widoczny jak na dłoni, oni i mentalnie i umiejętnościami ciągnęli resztę drużyny w górę.
Gdyby Barcelonie wyrwać Messiego i Xaviego to też byłaby zupełnie inna drużyna, a mniej więcej takie znaczenie dla Lecha przy zachowaniu proporcji mieli Peszko i Lewandowski. Pewnych strat po prostu nie da się załatać.

Data: 2011-03-17 12:56:51
Autor: tomus_king
[...]

Nie chcę odkopywać starych dziejów, ale jeśli wracasz do ub. sezonu to
powiedzmy szczerze bez pomocy Jopa nawet tych 2 architektów MP by nie dało.

[...]

Ktoś chyba jednak odpowiada za transfery w Lechu. Można się było jakoś
przygotować bo w/w dwójka od dawna była na celowniku innych klubów.

Data: 2011-03-17 14:04:06
Autor: Cavallino
Użytkownik "tomus_king" <tomus_king@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ilt0ej$6k2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dałoby, gdyby nie antypomoc Przyrowskiego.

[...]

I sugerujesz że Murawski i Rudnevs nie są graczami równie ważnymi dla drużyny?
Albo nawet bardziej?

Data: 2011-03-17 13:38:42
Autor: tomus_king
> [...]
> powiedzmy szczerze bez pomocy Jopa nawet tych 2 architektów MP by nie > dało.

Dałoby, gdyby nie antypomoc Przyrowskiego.

Ok nie brnijmy dalej bo widzę że i tak nie zmierzymy kto miał więcej szczęścia
czy Lech czy Wisła. Albo czy to Lech zdobył czy Wisła przegrała to MP.

> [...]

I sugerujesz że Murawski i Rudnevs nie są graczami równie ważnymi dla drużyny?

Odpowiedziałem maciejowi to on wysnuł taką teorię. Dla mnie, jeśli już to się
mogę zgodzić że po Peszcze została dziura ale to nie mój problem tylko Lecha.
Co by nie mówić, będę zdziwiony jeśli Lech nie zajmie 3 miejsca albo nie
załapie się do pucharów.  --

Data: 2011-03-17 20:12:12
Autor: RedLite
W dniu 2011-03-17 12:39, maciej pisze:

[...]

Ale jakżeż to ? 13 mln (sic!) na transfery zimą w błoto? hue hue

--
*RedLite*

Data: 2011-03-17 19:25:42
Autor: Fidelio
> [...]

prostu grzech niech skorzystać. Zresztą niech Lech udowodni że dobra gra w LE
to nie tylko zbieg okoliczności i trochę szczęścia.

Tylko, że od rundy wiosennej to już jest inna drużyna. Bakero zaczął eksperymenty...

Data: 2011-03-17 00:16:30
Autor: Marcin Kasperski
"Arboleda" <algsvn@WYTNIJ.gazeta.pl> writes:

Gdy Wisła odpadła z Pucharu Polski było mi bardzo przykro, płakałem...

Mi się raczej robi przykro gdy pomyślę, że Wisła raczej zrobi
mistrzostwo i będzie grać z jakimiś Azerami czy innymi Gruzinami w
pierwszej rundzie eliminacji LM. A występy pucharowe mają jak widać
obcykane...

Idzie idzie idzie Podbeskidzie