Idzie ku dobremu !!!

Data: 2011-10-14 09:43:59
Autor: MH
Idzie ku dobremu !!!
Prawie dwukrotnie wzrosła liczba szkół, w których prowadzone są w tym roku
zajęcia z etyki. Nauczyciele mówią, że rodzice są świadomi swoich praw i
domagają się takich lekcji - informuje "Życie Warszawy".

http://www.wprost.pl/ar/265747/Coraz-wiecej-etyki-w-szkolach/

Jeszcze trochę i czarna stonka zostanie usunięta..

MH

Data: 2011-10-14 13:30:08
Autor: boukun
Idzie ku dobremu !!!

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7908v$odi$1inews.gazeta.pl...
[...]

A u mojego synka w klasie, tylko on jednen nie chodzi na lekcje religii i pauzuje na korytarzu... Ciemnogród jak był, tak jest dalej...

boukun

Data: 2011-10-14 14:42:59
Autor: sofu
Idzie ku dobremu !!!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j796ij$mv3$1mx1.internetia.pl...

[...]

W klasie mojej córki tez tylko ona nie chodzi na religie.
Dzieciaki jej zazdroszczą, bo jak na razie albo przychodzi później, albo wcześniej wychodzi ze szkoły.
Rodzice psioczą ze musza łazić co chwila do kościoła z dziećmi i że nawiedzona katechetka kaze dzieciom się uczyć w domu ze szkodą
dla innych przedmiotów, ale nikomu na myśl nawet nie przyjdzie aby olać religie. Klasa komunijna wiec nie dziwota ze obowiazków rodzicom przybyło sporo i wydatków też.

sofu

Idzie ku dobremu !!!