Idzie nowe, dziadu!

Data: 2020-12-28 21:49:14
Autor: Sylvio Balconetti
Idzie nowe, dziadu!
Am 28.12.20 um 14:21 schrieb Runt:
https://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/podwyzki-w-2021-r-co-zdrozeje-przez-podatek-cukrowy/p8sdejb "Od stycznia obowiązywać będzie bowiem podatek cukrowy, opłata handlowa, opłata mocowa doliczana do rachunków za prąd. Musimy spodziewać się wzrostu cen pieczywa, mięsa, jaj, mleka, a nawet alkoholu."

Cieszycie się? ;-)

https://wyborcza.pl/7,75968,26625858,wladza-stracila-legitymacje.html#s=BoxOpImg8

Zwiekszanie podatkow jest dobre na kryzys gospodarczy: dobra i uslugi drozeja, place stoja lub sie zmniejszaja, takze inwestycje, a wiec mniejszy popyt, wyzsze bezrobocie ... Geniusze ekonomiczni!

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????????????????????????????????????????????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Data: 2020-12-29 00:56:06
Autor: Lorn
Idzie nowe, dziadu!
W dniu 28.12.2020 o 21:49, Sylvio Balconetti pisze:

Zwiekszanie podatkow jest dobre na kryzys gospodarczy: dobra i uslugi drozeja, place stoja lub sie zmniejszaja, takze inwestycje, a wiec mniejszy popyt, wyzsze bezrobocie ... Geniusze ekonomiczni!

+ wyższa inflacja. Złoty traci na wartości, a Glapiński drukuje dalej...PiS`OWSKA ODPOWIEDŹ NA KRYZYS. Uhm, ale już to było.

Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2020-12-29 01:14:10
Autor: Sylvio Balconetti
Idzie nowe, dziadu!
Am 29.12.20 um 00:56 schrieb Lorn:
[...]

Sama inflacja nie musi byc zla. Rzucasz pieniadze na rynek, popyt rusza - ludzie kupuja (glownie srodki spozywcze, ale i lektronike, meble, pozniej sie rozkreca, beda znowu podrozowac), przedsiebiorcy inwestuja, rozkreca sie gospodarka. Ale gdy chcesz te pieniadze zbierac za pomoca podatkow, to juz powrot do PRL - kotlety drozaly, a tanialy lokomotywy.
Strefa euro, a przynajmniej Niemcy ida ta pierwsza droga - rzucaja ludziom, przedsiebiorcom pieniadze, zeby ci je wydawali, inwestowali, produkowali, zmniejszaja podatki (kiedys je podwyzsza, ale nie teraz gdy ludzie maja dolek)...

Data: 2020-12-28 18:13:21
Autor: Zenek Kapelinder
Idzie nowe, dziadu!
wtorek, 29 grudnia 2020 o 01:14:12 UTC+1 Sylvio Balconetti napisał(a):
> [...]
-- Wodan akbar und Alaaf Aleikum! /\_/\ ( o o ) ==_Y_== `-' saluto SB dr angelologii apokryficznej https://tinyurl.com/y46gccmw https://tinyurl.com/y695wkr5 ???????????????????????????????????????????????????????????????????? New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".
Jak by chcieli zbierać z podnoszenia podatków to nie zrobili by abstrakcyjnie wysokiego progu dla ryczałtu.

Data: 2020-12-29 09:04:21
Autor: Runt
Bełkot idioty
W dniu 2020-12-29 o 03:13, "geniusz ekonomii", kanalia Zenek Kapelinder pisze:

Jak by chcieli zbierać z podnoszenia podatków to nie zrobili by abstrakcyjnie wysokiego progu dla ryczałtu.

Bełkot idioty!

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2020-12-29 11:53:45
Autor: Zenek Kapelinder
Bełkot idioty
wtorek, 29 grudnia 2020 o 09:04:21 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
> Jak by chcieli zbierać z podnoszenia podatków to nie zrobili by abstrakcyjnie wysokiego progu dla ryczałtu. >
-- Runt Oculum pro oculo dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well.
Przestań pisać to nie będzie bełkotu. A najlepiej idź stąd pizdziak vel runt dziura w dupie. Tutaj nikt cię nie chce. Nie może być inaczej bo ciebie nawet matka nie chciała i zostawiła zimą w reklamowce przy śmietniku.

Data: 2020-12-30 11:05:15
Autor: Runt
Bełkot koguta
pisze:
[...]

no właśnie zenusiu.
A najlepiej idź stąd
  zenusiu, to tak samo moje forum i mozesz mi skoczyć!
  W.....j stąd zenusiu! I to już!

pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja łechtaczka?
Kto ci ja ostatnio liże? u2 czy Master? ;-)))

vel runt
vel kogutek ;-)))

dziura w dupie.
zenusiu, skąd u ciebie to zamiłowanie do kichy stolcowej?

Tutaj nikt cię nie chce.
tylko ty! tylko ty! nie zapomnisz nigdy! ;-))))

Nie może być inaczej
zenusiu, dla ciebie nie ma juz ratunku! wykonaj skok życia!

bo ciebie nawet matka nie chciała
od moich rodziców wara ty psi synu!

i zostawiła zimą w reklamowce przy śmietniku.
mialeś zenusiu, ze bezdomny kundel tą reklamówkę wygrzebał! zostałes
zenusiu uratowany! a szkoda! jednego nadętego gnoja byłoby mniej.
zycze ci w zenusiu w Nowym Roku dużo szczęścia w podbieraniu kotom
żarciom z tacek. jest szansa że psi synu nie dozyjesz do wiosny! ;-)))

Data: 2020-12-29 02:23:23
Autor: Lorn
Idzie nowe, dziadu!
W dniu 29.12.2020 o 01:14, Sylvio Balconetti pisze:
[...]

Nie te czasy... Komuna w XXI wieku ma się jak pięść do oka. Ile można kupować? Przecież kiedyś środki się skończą. Inflacja przegoni podaż, a popyt zmaleje. Idziemy utartą drogą do zagłady, a tą drogą już Jaruś szedł, tylko chyba na starość mu GPS szwankuje.