Idzie wiosna.....

Data: 2010-02-24 23:55:47
Autor: ksoniek
Idzie wiosna.....
We Wrocławiu na drogach pojawiły się blondynki. Jak zimą, gdze śnieg przeszkadzał jechać do Centrum jechałem 20 minut tak teraz jak jest ładnie 40 :(
Przy TGG dzisiaj jechały 3 blondynki każda innym pasem w szeregu (Merol, Tigra i Corsa) jechał 40-50 km/h!!! wyprzedzić się nie daly przez 3 światła

http://powiatowa.info
http://nzozrodzina.org

Data: 2010-02-25 08:45:30
Autor: J.F.
Idzie wiosna.....
On Wed, 24 Feb 2010 23:55:47 +0100,  ksoniek wrote:
We Wrocławiu na drogach pojawiły się blondynki. Jak zim±, gdze ¶nieg przeszkadzał jechać do Centrum jechałem 20 minut tak teraz jak jest ładnie 40 :(
Przy TGG dzisiaj jechały 3 blondynki każda innym pasem w szeregu (Merol, Tigra i Corsa) jechał 40-50 km/h!!! wyprzedzić się nie daly przez 3 ¶wiatła

Moze to zorganizowana akcja przeciwpolicyjna :-)

J.

Data: 2010-02-25 13:43:04
Autor: Paweł W.
Idzie wiosna.....

Przy TGG dzisiaj jechały 3 blondynki każda innym pasem w szeregu (Merol,
Tigra i Corsa) jechał 40-50 km/h!!! wyprzedzić się nie daly przez 3 ¶wiatła

Nadstawiały d... żeby kto¶ wjechał ;-)

p.

Idzie wiosna.....