Idzie wiosna, czyli jaki wosk?

Data: 2010-03-02 20:38:24
Autor: kml
Idzie wiosna, czyli jaki wosk?

Użytkownik "V-Tec" <v_tec@zatega.pl> napisał w wiadomości news:hmjftn$6cr$1inews.gazeta.pl...
Cześć,
jaki wosk polecacie? Turtle wax, K2, Castrol, jakiś inny? Do tej pory używałem Castrol, ale może jest coś lepszego?

Ja używam sonaxa - jest bardzo "trwały" i leży na samochodzie kilka miesięcy a nie do pierwszej mżawki.

kml

Data: 2010-03-02 21:47:02
Autor: Konrad
[...]

podłączając sie do wątku... mozecie podać link do konkretnego produktu ? bo sonaxów jak mrówków ...

Data: 2010-03-02 21:52:18
Autor: Lewis
Użytkownik "Konrad" <rockykon-nospam-@wp.pl> napisał w wiadomości news:hmjt7a$nls$1node1.news.atman.pl...
[...]

taki:
http://allegro.pl/item941645078_sonax_wosk_koloryzujacy_kredka.html

Używałem, używam będę używał

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-03-03 06:45:15
Autor: Scyzoryk
Idzie wiosna, czyli jaki wosk?

taki:
http://allegro.pl/item941645078_sonax_wosk_koloryzujacy_kredka.html

Używałem, używam będę używał

Amen :)

Dodam tylko że kredka jest do dupy. (jak chyba większość kredek) Moim zdaniem niepotrzebny dodatek.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-03-02 21:59:23
[...]