Idzie wiosna nie jezdzijcie drogami

Data: 2009-03-29 22:02:21
Autor: aron2004
Idzie wiosna nie jezdzijcie drogami
Jako ze idzie wiosna to ponawiam apel, zebyscie nie jezdzili drogami
krajowymi i wojewodzkimi. Spalin sie tylko nawdychacie a jakie
zagrozenie dla zycia.

pozdrawiam aron

Data: 2009-03-30 02:58:33
Autor: Joseph
On 30 Mar, 07:02, aron2...@gazeta.pl wrote:
Jako ze idzie wiosna to ponawiam apel, zebyscie nie jezdzili drogami
krajowymi i wojewodzkimi. Spalin sie tylko nawdychacie a jakie
zagrozenie dla zycia.

pozdrawiam aron

Za ciężko Ci busem, zachować przepisowy 1m?

BTW. nie żebym lubiał np. krajowe, ale czasami trzeba podjechać
kawalek.

Data: 2009-03-30 08:39:26
Autor: MadMan
Idzie wiosna nie jezdzijcie drogami
Dnia Sun, 29 Mar 2009 22:02:21 -0700 (PDT), aron2004@gazeta.pl
napisał(a):

Jako ze idzie wiosna to ponawiam apel, zebyscie nie jezdzili drogami
krajowymi i wojewodzkimi. Spalin sie tylko nawdychacie a jakie
zagrozenie dla zycia.

A tam, marudzisz. To się może sprawdza na wschodzie Polski - kierowcy
jeżdżą tam jak idioci. Miałem ładny przegląd w weekend jadąc z Rybnika
do Lublina przez Rzeszów i spowrotem, za Krakowem zaczyna się już ostra
jazda. Pewnie dlatego, że ilość bezsensownych ograniczeń i fotoradarów dobija. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-03-30 11:29:24
Autor: Krzysztof Olszak
MadMan pisze:

A tam, marudzisz. To się może sprawdza na wschodzie Polski - kierowcy
jeżdżą tam jak idioci.

W koncu Aron jest z jakiejs dziury pod Lublinem i zajmuje sie niemal zaowdowo promowaniem prywatnych busow, jako konkurencji dla transportu publicznego. Co latwo przeczytac na innych grupach.
Jak widac teraz chce do swoich zlomobusow zagonic rowerzystow.

Krzysztof

Data: 2009-03-30 13:33:37
Autor: MadMan
Dnia Mon, 30 Mar 2009 11:29:24 +0200, Krzysztof Olszak napisał(a):

W koncu Aron jest z jakiejs dziury pod Lublinem

To bardzo dobrze wyjaśnia jego opinię nt. jazdy krajówkami i
wojewódzkimi. --

Data: 2009-03-30 14:09:11
Autor: a.staszczak.post
napisał(a):

[...]

No tak, pewnie w Rybniku - czy gdzie tam mieszkasz - kierowcy jeżdżą doskonale, z poszanowaniem przepisów ruchu drogowego i zawsze są kulturalni (choć mam zupełnie odmienne zdanie). Jestem z Lubelszczyzny i jakoś za kierownicą nie czuję sie jak idiota.

Ponadto u nas jeździ się "z powrotem" a nie "spowrotem".

pozdrawiam i rozsądku życzę.

Data: 2009-03-30 14:21:47
Autor: MadMan
Dnia Mon, 30 Mar 2009 14:09:11 +0200, a.staszczak.post napisał(a):

[...]

Mam wrażenie że tu (Rybnik/Gliwice) jest znacząco lepiej.
Ponadto u nas jeździ się "z powrotem" a nie "spowrotem".

U nas jeździ się tam i nazot :)
Rzeczywiście wychodzi na to że źle napisałem. --

Data: 2009-03-30 18:56:09
Autor: amcinpiL
Dnia Mon, 30 Mar 2009 14:21:47 +0200, MadMan napisał(a):

Mam wrażenie że tu (Rybnik/Gliwice) jest znacząco lepiej.

Hm, a ja właśnie ponownie, po dłuższej przerwie odpaliłem precla, ażeby
napisać, że na drogi wyjechali właśnie niedzielno-letni kierowcy...
Na krótkim odcinku na Raciborskiej mijało mnie w ostatnią sobotę dwóch
takich na żyletkę.
P.S. A tak na serio, to odpaliłem precla aby poczytać komentarze nt.
"pijanych rowerzystów w Trybunale" ale widzę, że na grupie, już nawet w tak
ciekawych tematach, wieje niemiłosiernie nudą... Spadam już więc stąd na
dłużej, zwłaszcza że dzień już długi a pogoda ma być wreszcie niemalże pod
krótkie gacie :)

--
pozdROW
Lipnicma

Data: 2009-03-30 08:52:38
Autor: Wojciech Waga
aron2004@gazeta.pl wrote:
Jako ze idzie wiosna to ponawiam apel, zebyscie nie jezdzili drogami
krajowymi i wojewodzkimi. Spalin sie tylko nawdychacie a jakie
zagrozenie dla zycia.

pozdrawiam aron

Są fajne drogi k/w i są niefajne. Z mojego doświadczenia (okolice Wrocławia):

Wrocław -> Oborniki Śląskie - koszmar (wąsko i dużo szybkich kierowców)
Wrocław -> Świdnica - bez rewelacji
Wrocław -> Oleśnica - bez rewelacji
Wrocław -> Oława - całkiem przyjemnie (szerokie pobocze)

pozdr.
w.

Data: 2009-03-30 09:17:33
Autor: MadMan
Dnia Mon, 30 Mar 2009 08:52:38 +0200, Wojciech Waga napisał(a):

Są fajne drogi k/w i są niefajne. Z mojego doświadczenia (okolice Wrocławia):

Wiślanka (Wisła-Katowice) jest fajna. Niestety tylko do znaku "zajaz
jazdy rowerów" przed Mikołowem, postawionym nie wiem dlaczego - droga
wygląda przed i za znakiem tak samo, 2 pasy + szerokie pobocze. --

Data: 2009-03-30 09:45:59
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 30.03.2009 07:02 użytkownik aron2004@gazeta.pl napisał :
Jako ze idzie wiosna to ponawiam apel, zebyscie nie jezdzili drogami
krajowymi i wojewodzkimi. Spalin sie tylko nawdychacie a jakie
zagrozenie dla zycia.

W geście protestu możesz przestać pisać na usenet. Taki rodzaj głodówki.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-30 10:31:39
Autor: kosik

Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> napisał w wiadomości news:nu96a6-1v5.ln1menek.one.pl...
W geście protestu możesz przestać pisać na usenet. Taki rodzaj >głodówki.

Ja bym mu jeszcze zalecił jakieś samookaleczenie jako pokute :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-03-30 12:37:05
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 30.03.2009 10:31 użytkownik kosik napisał :

[...]

Hmmm, paluszki pod gilotynkę? Może nawet całe dłonie? Jeśli tylko przestanie trollować, to taka terapia może być korzystna dla wszystkich.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-30 11:21:01
Autor: mocniak
Idzie wiosna pocałuj nas w dupę.
Użytkownik aron2004@gazeta.pl napisał:
[...]

Jak w temacie.

--
Mocniak

Data: 2009-03-30 12:04:43
Autor: Ryszard Mikke
[...]

Bo od jeżdżenia rowerem są ścieżki, co nie?

http://rmikke.blogspot.com/2009/03/smieszka.html

rmikke

Data: 2009-03-30 12:15:44
Autor: Baro
[...]

Kurde, no nie nauczy się nigdy...
Paszoł na p.m.k, nie wyłazi i nie paskudzi na innych grupach!

Data: 2009-03-30 19:51:06
Autor: Roberto
Idzie wiosna nie jezdzijcie drogami
Jako ze idzie wiosna to ponawiam apel, zebyscie nie jezdzili drogami
krajowymi i wojewodzkimi. Spalin sie tylko nawdychacie a jakie
zagrozenie dla zycia.

Czy cie chlopie pokopało????? Drogi sa od tego aby po nich jezdzic bez wzgledu
na to czy sie jezdzi rowerem, dorozka czy traktorem.

A powaznie. Drogi w Polsce sa tak zaprojektowane jak sa i czasami ku wielkiej
checi nie da sie pojechac inna droga jak tylko zółtą czy czerwona "droga
smierci". I tu jest apel do decycdentow. Niech te drogi maja drogi lokalne,
odseparowane pobocza, drogi rowerowe a wowczas rowerzysci beda bezpieczni. Ale
owszem...taki apel pewno nic nie pomorze a na pewno jest kosztowne wiec o wiele
prościej i taniej jest pogonic rowerzystow, nieprawdaz?

Data: 2009-03-30 20:16:19
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 30.03.2009 19:51 użytkownik Roberto napisał :
owszem...taki apel pewno nic nie pomorze

A Mazowsze?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-30 21:26:01
Autor: amrac
Idzie wiosna nie jezdzijcie drogami
Nie karmić trola!

Data: 2009-03-30 22:32:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Idzie wiosna nie jezdzijcie drogami
Panie aron2004@gazeta.pl, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

Jako ze idzie wiosna to ponawiam apel, zebyscie nie jezdzili drogami
krajowymi i wojewodzkimi. Spalin sie tylko nawdychacie a jakie
zagrozenie dla zycia.

Spierdalaj!
Pozdrowię cię po staropolsku.

Idzie wiosna nie jezdzijcie drogami