Idziemy po mnie!!!

Data: 2014-06-17 19:53:32
Autor: Fritz
Idziemy po mnie!!!
http://wiadomosci.wp.pl/gid,16687520,kat,1342,title,Internet-kpi-z-Sienkiewicza-i-Belki,galeria.html

~baron 31 minut temu

dosyc tych oszustw i przekretow , koniec tuska ! ! ! !

~Polak 1 godzinę i 12 minut temu

Ci gnoje nie maja nic przyzwoitosci ! I tacy mali bubki rzadza tym krajem!!!!

~haryszynadam@wp.pl 1 godzinę i 35 minut temu

PRAWO POLSKIE; złapałeś złodzieja twoja wina. Inwigilować to władza ,a nie odwrotnie. Brawo dla odważnego (odważnych) za wykrycie "uczciwości" wobec swoich wyborców. Myślę, że władza za te wyczyny powinna ponownie za premiować się , np., drobne 50 milionów, "ciężka" praca za sługuje na sowite nagrody. Obywatele - no cóż ,część wyjedzie za chlebem , a reszta któż by tym się przejmował; zapomną, przynajmniej tak myślą ci; no, jak jego nazwała licealistka z Gorzowa. Demokracja w Polsce jest tak dobra jak prawo Kalego-możemy sobie pogratulować.

~PrzemekK (16:23)

Mafia jak działała tak działa , Tusk do dymisji i wszystko się ukróci.

~kris (16:12)

NIECH WRESZCIE ODEJDZIE TEN GANG OLSENA-TUSKA

~olo z psów (16:05)

wyborcy PO robią loda z połykiem

Data: 2014-06-18 16:38:02
Autor: Marek Woydak
Idziemy po mnie!!!

Jakieś bzdety płatnego trolla! Ciach-ciach-ciach!

MW

--

Idziemy po mnie!!!