Igła z Niemiec ;-)

Data: 2009-12-08 18:57:19
Autor: Pan Piskorz
Igła z Niemiec ;-)
Ciężko się nie zgodzić.

a mnie dziwią ludzie, którzy są gotowi wydać sporo kasy na porządne używane auto,
zamiast zwyczajnie kupić nowe,

prawie pewne jest, że wydadzą więcej niż suma rat za ew. kredyt na nowe,

używany egzemplarz właściewie eliminuje takich klientów z dlugisz podróżny,

poziom zadowolenia z zakupu też niski  :-)

P.

Data: 2009-12-08 19:40:39
Autor: Massai
Igła z Niemiec ;-)
Pan Piskorz wrote:

> Ciężko się nie zgodzić.

a mnie dziwią ludzie, którzy są gotowi wydać sporo kasy na porządne
używane auto, zamiast zwyczajnie kupić nowe,

3-4 letnie auto warte jest połowę ceny salonowej.
Po prostu.
Ja w przyszłym roku będę takie kupował, bo już wiem że będzie "do
wzięcia" - od rodziny.
Pewnie - za te pieniądze mógłbym kupić nowego kompakta.
Ale jakoś wolę takie trzyletnie o dwie klasy wyżej.

prawie pewne jest, że wydadzą więcej niż suma rat za ew. kredyt na
nowe,

używany egzemplarz właściewie eliminuje takich klientów z dlugisz
podróżny,

A czemu? znaczy co, jak ten nowy z salonu będzie miał już 3 lata, to
się dalej niż 5 km od serwisu nie można wypuszczać?

poziom zadowolenia z zakupu też niski  :-)

Serio? Przy nowym niższej klasy - myślisz: "no mniejszy, słabszy, mniej
wygodny, mniej luksusu - ale nowy!" Tylko że za dwa lata ten samochód
już nowy nie będzie, a nadal będzie mniejszy, słabszy, mniej wygodny...

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-12-08 20:09:43
Autor: LEPEK
Igła z Niemiec ;-)
Pan Piskorz pisze:
Ciężko się nie zgodzić.

a mnie dziwią ludzie, którzy są gotowi wydać sporo kasy na porządne używane auto,
zamiast zwyczajnie kupić nowe,

Bo nowe będzie przynajmniej o klasę niżej

prawie pewne jest, że wydadzą więcej niż suma rat za ew. kredyt na nowe,

Jeśli brać pod uwagę identyczną cenę zakupu, to możliwe, ale jeśli na sam zakup używanego przeznaczyć 10% mniej a resztę przeznaczyć właśnie na dopieszczenie, to już nie.

używany egzemplarz właściewie eliminuje takich klientów z dlugisz podróżny,

Chcesz powiedzieć, że używanym daleko nie zajedzie? Bzdura. Skąd się biorą te wszystkie 5, 7, 9-latki na autostradach - są wszystkie u pierwszych włascicieli, tak?

poziom zadowolenia z zakupu też niski  :-)

Zależy, kto czego oczekuje. Jeśli ktoś pragnie nowego, to z używanego będzie niezadowolony. Ale jeśli kupi to, czego oczekiwał, to będzie zadowolony.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-12-08 20:49:53
Autor: Grejon
Igła z Niemiec ;-)
Pan Piskorz pisze:
[...]

To znajdź mi nową Mazdę 6 kombi za 50 tys.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Igła z Niemiec ;-)