Ignorant o nicku rAzor broni Orbana

Data: 2012-01-06 17:19:01
Autor: Przemysław W
Ignorant o nicku rAzor broni Orbana
Węgry to już bankrut. polityka Orbana sprawiła, że zagraniczne instytucje nie chc± pożyczyć im ani forinta. Tymczasem agencje ratingowe obniżyły wiarygodno¶ć kredytow± kraju do najniższej możliwej. To oznacza, że Budapeszt nie może liczyć na sprzedaż obligacji.

Po Moody's i Standard & Poor's, w pi±tek także Fitch obniżył rating Węgier do poziomu "¶mieciowego" BB+, z perspektyw± negatywn±. Agencja uzasadniła sw± decyzję impasem między Budapesztem a UE i MFW w sprawie pomocy finansowej dla Węgier. Matteo Napolitano z agencji Fitch powiedział, że obniżenie ratingu Węgier było spowodowane także "dalszymi niekonwencjonalnymi" działaniami Budapesztu w dziedzinie polityki gospodarczej, które "podważaj± zaufanie inwestorów i komplikuj± zawarcie porozumienia z MFW i UE".

Pod koniec zeszłego roku Węgry zwróciły się do Unii Europejskiej i Międzynarodowego Funduszu Walutowego o kredyty ratunkowe. Rozmowy na ten temat załamały się jednak za spraw± uchwalonych na Węgrzech ustaw, mog±cych zagrozić niezależno¶ci banku centralnego tego kraju.

http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/374116,rating-wegier-smieciowy-oto-decyzja-agencji-ratingowych.html

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepł± wodę w kranie serwowan± przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-06 09:44:17
Autor: jr
Ignorant o nicku rAzor broni Orbana
On 6 Sty, 17:19, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
W gry to ju bankrut. polityka Orbana sprawi a,

Ależ ty gostku nudzisz tym Orbanem! Nie ma dnia, żeby¶ nie wł±czył
swojej katarynki na temat Węgier.
Nie dotarło do twojej ¶wiadomo¶ci, ze to wła¶nie komuchy rozkradły
Wegry? Przecież sami się do tego przyznali, że s± oszustami i
złodziejami. Na Węgrzech nikt sie nie dziwi, że Orban musi po nich
sprzatać akurat w czasie kryzysu.

Niech żyja Węgry! Trzymamy za was!
jb

Data: 2012-01-06 17:52:27
Autor: Obserwator
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

 Niech żyja Węgry! Trzymamy za was!

*********************************

Dolaczam i zycze im powodzenia. To dla Polski tez jest wazne.

Data: 2012-01-06 19:03:11
Autor: rAzor
Użytkownik - jr napisał:
On 6 Sty, 17:19, PrzemysĹ‚aw W<Bro my RP przed pisem@...pl>  wrote:
W gry to ju bankrut. polityka Orbana sprawi a,

Ależ ty gostku nudzisz tym Orbanem! Nie ma dnia, żebyś nie włączył
swojej katarynki na temat Węgier.
Nie dotarło do twojej świadomości, ze to właśnie komuchy rozkradły
Wegry? PrzecieĹĽ sami siÄ™ do tego przyznali, ĹĽe sÄ… oszustami i
złodziejami. Na Węgrzech nikt sie nie dziwi, że Orban musi po nich
sprzatać akurat w czasie kryzysu.

Niech żyja Węgry! Trzymamy za was!
jb

Nie dotrze - podstawiłem mu pod nos nawet prościuteńkie tabelki ze statystykami - nie zrozumiał.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy"

Data: 2012-01-06 13:24:40
Autor: Jacek Biały
On 6 Sty, 19:03, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:
Użytkownik - jr napisał:

> [...]
> Wegry? Przecież sami się do tego przyznali, że s± oszustami i
> złodziejami. Na Węgrzech nikt sie nie dziwi, że Orban musi po nich

Nie dotrze - podstawiłem mu pod nos nawet pro¶ciuteńkie tabelki ze
statystykami - nie zrozumiał.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He(R)Sk" !delete from "stevep" !delete
from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski"
!delete from "Polok_Prawdziwy"

Może etatowy prowok?
jb

Data: 2012-01-06 22:45:38
Autor: rAzor
Użytkownik - jr napisał:

[...]

MoĹĽe etatowy prowok?
jb

Coś koło tego - gdyby Kaczyński nie wychylił się z "Budapesztem" nie byłoby tematu. Raczej partyjniacka zajadłość i nadrabianie krzykiem tego wstydliwego błędu młodości.

Data: 2012-01-06 23:12:11
Autor: rAzor
Użytkownik - jr napisał:

[...]

Dla jasności - nadgorliwosć Kaweckiego tłumaczę tym, ze kiedyś głosował na PiS.

Data: 2012-01-06 15:33:19
Autor: Jacek Biały
On 6 Sty, 23:12, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:
Użytkownik - rAzor napisał:

> Co¶ koło tego - gdyby Kaczyński nie wychylił się z "Budapesztem" nie
> byłoby tematu. Raczej partyjniacka zajadło¶ć i nadrabianie krzykiem tego
> wstydliwego błędu młodo¶ci.

Dla jasno¶ci - nadgorliwosć Kaweckiego

Ten co Millera wyzywał od kurdupla?
jb

 tłumaczę tym, ze kiedy¶ głosował
na PiS.

Data: 2012-01-07 00:30:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je7q20$hcs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kaczyński ciągle się z czymś wychyla. Taką już ma urodę. A potem cierpi, a wy z nim.

Data: 2012-01-07 11:05:40
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f07840c$0$1195$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nasz rAzor to nie ignorant. To rasowy matoł.

BomBel

Data: 2012-01-07 05:26:28
Autor: stevep
Dnia 06-01-2012 o 18:44:17 jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

[...]

Niech was Orban wam oszczędzi długiego konania.

--
stevep

Data: 2012-01-06 16:28:52
Autor: Obserwator

Data: 2012-01-06 17:23:12
Autor: rAzor
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Węgry to już bankrut. polityka Orbana

Kawecki - zajmij ty się już lepiej rozporkiem Kaczyńskiego. Na rozporkach to ty się znasz dobrze, więc nikt nawet nie ośmieli sie z tobą polemizować.
A Orbana i burdel jaki mu zostawili twoi kochani postkomuniści to już odłóż na bok.

Data: 2012-01-07 05:25:24
Autor: stevep
Dnia 06-01-2012 o 17:23:12  napisał(a):

Użytkownik - Przemysław W napisał:
Węgry to już bankrut. polityka Orbana

Kawecki - zajmij ty się już lepiej rozporkiem Kaczyńskiego. Na  rozporkach to ty się znasz dobrze, więc nikt nawet nie o¶mieli sie z  tob± polemizować.
A Orbana i burdel jaki mu zostawili twoi kochani postkomuni¶ci to już  odłóż na bok.
A ty niecnoto, czyżby¶ co¶ z tym rozporkiem Kaczyńskiego co¶ sugerował  Dupikowski?

--
stevep

Data: 2012-01-06 17:27:00
Autor: raff
Ignorant o nicku rAzor broni Orbana
On Fri, 6 Jan 2012 17:19:01 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Węgry to już bankrut. polityka Orbana sprawiła,

Buehehehe

Data: 2012-01-06 17:29:36
Autor: rAzor
pisem@...pl>  wrote:

Węgry to już bankrut. polityka Orbana sprawiła,

Buehehehe

Ciekawe co by było gdyby Tusk (o ile miałby jaja) zdelegalizował SLD. Kawecki by się chyba pochlastał z rozpaczy. :-D