Ignorantia iuris nocet. Ale czy Ignorantia linguae nocet?

Data: 2009-06-13 17:00:54
Autor: Gosia
Ignorantia iuris nocet. Ale czy Ignorantia linguae nocet?
Witam,
Oczywiście zapomniała dodać, że:
- zupełnie DARMOWY !!!
- w prezencie, po zapisaniu się, dwa kawałki bluesa od Wiktora,
naszego kolegi.. przedpremierow - nigdzie tego nie znajdziecie
A Wiktor mówi o sobie, że jest półRabinem gitary. Tylko nie wiem sama,
co to znaczy.. Muszę się go spytać.
 Gosia.www.SekretyPrawa.pl

Data: 2009-06-14 07:13:44
Autor: Big Jack
Ignorantia iuris nocet. Ale czy Ignorantia linguae nocet?
W wiadomości
*Gosia* napisał(-a):

A Wiktor mówi o sobie, że jest półRabinem gitary. Tylko nie wiem sama,
co to znaczy..

Że obrzezany w połowie :P

--
 Big Jack
         //////

Ignorantia iuris nocet. Ale czy Ignorantia linguae nocet?