Igrzyska moga sie zaczac !

Data: 2012-01-05 15:09:02
Autor: Marek
Igrzyska moga sie zaczac !
Wlasnie kupilem plazme 42`, 600Hz,

Mowie Wam....Z Y L E T A !!!

PANASONIC TX-P 42 GW 30 S

 Ma wbudowane wszystkie tunery, mozliwosc nagrywania na dysk itp...

Data: 2012-01-06 00:17:52
Autor: jadrys
Igrzyska moga sie zaczac !
W dniu 2012-01-06 00:09, Marek pisze:
Wlasnie kupilem plazme 42`, 600Hz,

Mowie Wam....Z Y L E T A !!!

PANASONIC TX-P 42 GW 30 S

  Ma wbudowane wszystkie tunery, mozliwosc nagrywania na dysk itp...

Co to znaczy "wszystkie"? Zobaczysz rachunek za prąd to dopiero będziesz mógł powiedzieć - "żyleta"

Data: 2012-01-05 15:24:01
Autor: Marek
Igrzyska moga sie zaczac !
On 6 Sty, 00:17, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2012-01-06 00:09, Marek pisze:

> Wlasnie kupilem plazme 42`, 600Hz,

> Mowie Wam....Z Y L E T A !!!

> PANASONIC TX-P 42 GW 30 S

>   Ma wbudowane wszystkie tunery, mozliwosc nagrywania na dysk itp...

Co to znaczy "wszystkie"? Zobaczysz rachunek za pr±d to dopiero będziesz
mógł powiedzieć - "żyleta"

Bierze 160 Wat.
Zgadza sie  - to duzo..., ale wole to od tego szajsu, ktory bierze 50
Wat.

Data: 2012-01-06 00:45:55
Autor: jadrys
Igrzyska moga sie zaczac !
W dniu 2012-01-06 00:24, Marek pisze:

[...]

Miałem 50tkę plazmę, też Panasonica. Brała prawie 500 Watt.
Teraz mam 46tkÄ™ LED Sharpa i bierze ona 70 Wat.

Data: 2012-01-06 05:32:33
Autor: stevep
Igrzyska moga sie zaczac !
Dnia 06-01-2012 o 00:45:55 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Teraz mam 46tkę LED Sharpa i bierze ona 70 Wat.

I co oddałe¶ ubogim?

--
stevep

Data: 2012-01-06 11:16:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Igrzyska moga sie zaczac !

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.v7nawjal50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

====================================

Jadrys jest werbalnym komunist±. Co jego, to jego. Nikomu nic nie odda.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-06 16:40:01
Autor: stevep
Igrzyska moga sie zaczac !
Dnia 06-01-2012 o 11:16:30 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

===================================>
Jadrys jest werbalnym komunist±. Co jego, to jego. Nikomu nic nie odda.

Jak ten baca, który wszystko odda oprócz barana, bo barana ma.
--
stevep

Data: 2012-01-06 20:31:25
Autor: jadrys
Igrzyska moga sie zaczac !

Jadrys jest werbalnym komunistÄ…. Co jego, to jego. Nikomu nic nie odda.

Nie rozumiesz niestety Bogdanie zasad panujących w ustroju sprawiedliwości społecznej. Tam za rozdawnictwo i wyciąganie ręki po jałmużnę można trafić do obozu edukacyjnego. Te zasady to prościzna - masz równe szanse i posiadasz tylko to co sam sobie wypracujesz bez pomocy niewolników. Poza osobami które nie są w stanie na siebie zapracować - żadnego socjału dla nikogo. Żadnych świętych krów żyjących na koszt innych.

Data: 2012-01-06 21:21:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Igrzyska moga sie zaczac !

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:je7im2$vvf$1node2.news.atman.pl...

[...]

Taki ustrój nie istnieje. Jeśli jestem w blędzie, wskaż mi taki ustrój.

Data: 2012-01-07 13:09:42
Autor: jadrys
Igrzyska moga sie zaczac !

[...]

Żyłem w takim ustroju spory szmat czasu. Oczywiście i tam nie odbywało się bez kasty uprzywilejowanych, ale nie odbywało się to na taką skalę że można by podzielić społeczeństwo na woły robocze i tych żyjących z ich trudu i potu.

Data: 2012-01-07 17:02:56
Autor: stevep
Igrzyska moga sie zaczac !
Dnia 07-01-2012 o 13:23:57 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:je9clv$q0n$1node2.news.atman.pl...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:je7im2$vvf$1node2.news.atman.pl...

Jadrys jest werbalnym komunist±. Co jego, to jego. Nikomu nic nie  odda.

Nie rozumiesz niestety Bogdanie zasad panuj±cych w ustroju  sprawiedliwo¶ci społecznej. Tam za rozdawnictwo i wyci±ganie ręki po  jałmużnę można trafić do obozu edukacyjnego. Te zasady to pro¶cizna -  masz równe szanse i posiadasz tylko to co sam sobie wypracujesz bez  pomocy niewolników. Poza osobami które nie s± w stanie na siebie  zapracować - żadnego socjału dla nikogo. Żadnych ¶więtych krów  żyj±cych na koszt innych.

Taki ustrój nie istnieje. Je¶li jestem w blędzie, wskaż mi taki ustrój.

Żyłem w takim ustroju spory szmat czasu. Oczywi¶cie i tam nie odbywało  się bez kasty uprzywilejowanych, ale nie odbywało się to na tak± skalę  że można by podzielić społeczeństwo na woły robocze i tych żyj±cych z  ich trudu i potu.

Jakiż to kraj, w którym panuje ustrój sprawiedliwo¶ci społecznej?   Podziel się t± wiedz± z innymi. Aż skręcam się z ciekawo¶ci.

A zwłaszcza, gdzie była ta władza bez przywilejów, bez sklepów za żółtymi  firankami, talonów itp?

--
stevep

Data: 2012-01-07 17:03:55
Autor: jadrys
Igrzyska moga sie zaczac !

[...]

Niestety, to już tylko wspomnienia. - Międzynarodówka kapitalistyczna nie mogła sobie pozwolić na istnienie takiego kraju.

Data: 2012-01-07 19:11:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Igrzyska moga sie zaczac !

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:je9qbd$9iu$1node2.news.atman.pl...

[...]

Jakiż to kraj, w którym panuje ustrój sprawiedliwości społecznej? Podziel się tą wiedzą z innymi. Aż skręcam się z ciekawości.

Niestety, to już tylko wspomnienia. - Międzynarodówka kapitalistyczna nie mogła sobie pozwolić na istnienie takiego kraju.

Migasz siÄ™?

Data: 2012-01-08 07:15:54
Autor: stevep
Igrzyska moga sie zaczac !
Dnia 07-01-2012 o 17:03:55 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Kawa na ławę jadrysie roku minionego i obecnego.

--
stevep

Data: 2012-01-06 23:40:05
Autor: XL
Igrzyska moga sie zaczac !
Dnia Fri, 06 Jan 2012 05:32:33 +0100, stevep napisał(a):

[...]

A rzuć jakim¶ własnym przykładem.
--
XL

Data: 2012-01-07 05:18:28
Autor: stevep
Igrzyska moga sie zaczac !
Dnia 06-01-2012 o 23:40:05 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Masz mnie za idiotę, nawet jak pijaczek się skarży, że jest głodny to ja  go za ramie, do sklepu, pół chleba, jaki¶ serek i żeby¶ zobaczył wtedy  jego minę. A tak wogóle wole karmić ptactwo nad zalewem.
--
stevep

Data: 2012-01-07 11:38:49
Autor: XL
Igrzyska moga sie zaczac !
Dnia Sat, 07 Jan 2012 05:18:28 +0100, stevep napisał(a):

[...]

Czyli co - po prostu chcesz robić na zło¶ć, a nie pomagać.

A tak wogóle wole karmić ptactwo nad zalewem.

Bo to nie zobowi±zuje do żadnej odpowiedzialno¶ci, ot, taka płytka
incydentalna "dobroć"...

--
XL

Data: 2012-01-07 16:58:15
Autor: stevep
Igrzyska moga sie zaczac !
Dnia 07-01-2012 o 11:38:49 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A czym ci się głodne ptactwo narazilo?
--
stevep

Data: 2012-01-05 15:28:48
Autor: Marek
Igrzyska moga sie zaczac !
> [...]

>   Ma wbudowane wszystkie tunery, mozliwosc nagrywania na dysk itp...

Co to znaczy "wszystkie"? Zobaczysz rachunek za pr±d to dopiero będziesz

To znaczy, ze odbiera satelite wprost z talerza, odbiera tv cyfrowa
naziemna , odbiera tv analog, i odbiera tv platna ( tv-sat - s - czy
jakos tam...)

Data: 2012-01-06 00:47:04
Autor: jadrys
Igrzyska moga sie zaczac !
W dniu 2012-01-06 00:28, Marek pisze:
[...]

Czyli niczym nie zaskakuje poza tunerem DVBs. A macie w Niemczech płatną TV naziemną?

Data: 2012-01-05 16:03:28
Autor: Marek
Igrzyska moga sie zaczac !
On 6 Sty, 00:47, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> jakos tam...)

Czyli niczym nie zaskakuje poza tunerem DVBs. A macie w Niemczech płatn±
TV naziemn±?

Jak to nie zaskakuje ?

Zwykle do satelity trzeba osobny tuner...

Tego nie wiem...czy tu jest platna DVBs naziemna...

Malo mnie to zreszta interesuje.
Zona kupila N-tv i chce w Niemczech ogladac te polskie bajdurzenia o
zdrowiu i seriale...nooo... moze TVP 1 i TVP2  jest tez cos warte.
Ja postawilem warunek, ze ma byc dobra ostrosc i mozliwosc nagrywania.

Data: 2012-01-06 20:40:44
Autor: jadrys
Igrzyska moga sie zaczac !
W dniu 2012-01-06 01:03, Marek pisze:

[...]

Naziemna to DVBt a DVBs to satelitarna.  I wĹ‚aĹ›nie tym tunerem satelitarnym zaskakuje. Jednak on ci siÄ™ do niczego nie przyda gdy jesteĹ› abonentem tv "N" SĹ‚uĹĽy on tylko do odbioru tzw. kanaĹ‚Ăłw FTA. Polskich w takim przekazie jest zaledwie kilka, i ĹĽadnego w HD. TVP 1 i 2 teĹĽ jak na razie tylko w standardzie sd.

Data: 2012-01-07 10:51:31
Autor: Marek
Igrzyska moga sie zaczac !
On Jan 6, 8:40 pm, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2012-01-06 01:03, Marek pisze:

Naziemna to DVBt a DVBs to satelitarna.  I wła¶nie tym tunerem
satelitarnym zaskakuje. Jednak on ci się do niczego nie przyda gdy
jeste¶ abonentem tv "N" Służy on tylko do odbioru tzw. kanałów FTA.
Polskich w takim przekazie jest zaledwie kilka, i żadnego w HD. TVP 1 i
2 też jak na razie tylko w standardzie sd.

Chyba zrobie jakis przelacznik i bede odbieral raz to, a raz tamto...

Data: 2012-01-06 00:35:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Igrzyska moga sie zaczac !

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:je5b46$n6j$1node2.news.atman.pl...
[...]

Na ślepo mówię od 90 do 180. Zależy od modelu.
To nie staruch, który pobierał 360.

Data: 2012-01-06 20:40:19
Autor: jadrys
Igrzyska moga sie zaczac !

[...]

No tak, słyszałem że te nowsze są już dużo oszczędniejsze gdy chodzi o pobór prądu.

Data: 2012-01-06 00:21:29
Autor: XL
Igrzyska moga sie zaczac !
Dnia Thu, 5 Jan 2012 15:09:02 -0800 (PST), Marek napisał(a):

Wlasnie kupilem plazme 42`, 600Hz,

Mowie Wam....Z Y L E T A !!!

PANASONIC TX-P 42 GW 30 S

 Ma wbudowane wszystkie tunery, mozliwosc nagrywania na dysk itp...

I cóż Ty chcesz tam zobaczyć? - na tych igrzyskach, znaczy.
Jak się nasze siły ochroniarskie i Policja błaĽni±?
--
XL

Data: 2012-01-05 15:25:21
Autor: Marek
Igrzyska moga sie zaczac !
On 6 Sty, 00:21, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Thu, 5 Jan 2012 15:09:02 -0800 (PST), Marek napisa (a):

> Wlasnie kupilem plazme 42`, 600Hz,

> Mowie Wam....Z Y L E T A !!!

> PANASONIC TX-P 42 GW 30 S

>  Ma wbudowane wszystkie tunery, mozliwosc nagrywania na dysk itp...

I c Ty chcesz tam zobaczy ? - na tych igrzyskach, znaczy.
Jak si nasze si y ochroniarskie i Policja b a ni ?
--
XL

Bede lepiej widzial, jak flekuja spokojnych obywateli - to mi
podniesie adrenaline.

Data: 2012-01-06 00:44:44
Autor: Antenka
Igrzyska moga sie zaczac !
On 6 Sty, 00:21, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:

I cóż Ty chcesz tam zobaczyć? - na tych igrzyskach, znaczy. Jak się nasze siły ochroniarskie i Policja błaĽni±?<

Dobre! :-D

Antenka

P.s. A może płemieła z Gdańska naparzaj±cego się na kiboli? :-o)). No
dosyć, bo facio oskarży mnie, że mu zawiszczę tej plazmy :-)

Data: 2012-01-06 23:45:52
Autor: XL
Igrzyska moga sie zaczac !
Dnia Fri, 6 Jan 2012 00:44:44 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

On 6 Sty, 00:21, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:

I cóż Ty chcesz tam zobaczyć? - na tych igrzyskach, znaczy. Jak się nasze siły ochroniarskie i Policja błaĽni±?<

Dobre! :-D

Smutne raczej :-(
Spodziewam się najgorszego.

Antenka

P.s. A może płemieła z Gdańska naparzaj±cego się na kiboli? :-o)).

Jakie¶ do¶wiadczenie w końcu ma...

No
dosyć, bo facio oskarży mnie, że mu zawiszczę tej plazmy :-)

Ja to mu zawiszczę, jawnie ;-PPP
--
XL z tv w stadium likwidacji

Data: 2012-01-06 05:31:43
Autor: stevep
Igrzyska moga sie zaczac !
Dnia 06-01-2012 o 00:09:02 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisał(a):

Wlasnie kupilem plazme 42`, 600Hz,

Mowie Wam....Z Y L E T A !!!

PANASONIC TX-P 42 GW 30 S

 Ma wbudowane wszystkie tunery, mozliwosc nagrywania na dysk itp...

To ty jeste¶ nienażarty kapitalistyczny ryj?

--
stevep

Data: 2012-01-06 10:31:34
Autor: pluton
Igrzyska moga sie zaczac !
Wlasnie kupilem plazme 42`, 600Hz,

Mowie Wam....Z Y L E T A !!!

Bedziesz mogl sobie w jakosci hd poogladac wszystkie zepsute zeby prezesa,
pryszcze na gebie kalisza i tluste wlosy palikmiota.

Nullification

Data: 2012-01-06 11:18:18
Autor: rAzor
Igrzyska moga sie zaczac !
Użytkownik - pluton napisał:
Wlasnie kupilem plazme 42`, 600Hz,

Mowie Wam....Z Y L E T A !!!

Bedziesz mogl sobie w jakosci hd poogladac wszystkie zepsute zeby prezesa,
pryszcze na gebie kalisza i tluste wlosy palikmiota.

A "dziobów" po ospie na gębie Tuska nie da rady zobaczyć na takim telewizorze?
ps. jak to kolega nagle po czerwonych pojechał he he he
KtoĹ› sie na to nabierze?
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy"

Data: 2012-01-06 16:41:10
Autor: stevep
Igrzyska moga sie zaczac !
Dnia 06-01-2012 o 11:18:18  napisał(a):

Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Kto¶ sie na to nabierze?

Hmmm, a nie wygl±da lepiej od twojej psiej mordy Dupikowski?

--
stevep

Data: 2012-01-09 13:49:05
Autor: T.
Igrzyska moga sie zaczac !

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:6482bc87-b5d2-4a1f-b375-f8da45bf753be2g2000vbb.googlegroups.com...
Wlasnie kupilem plazme 42`, 600Hz,

Mowie Wam....Z Y L E T A !!!

PANASONIC TX-P 42 GW 30 S

Ma wbudowane wszystkie tunery, mozliwosc nagrywania na dysk itp...

A ma czytnik usenetu? :-)
T.

Igrzyska moga sie zaczac !