Igrzyska moga sie zaczac !

Data: 2012-01-06 00:21:29
Autor: XL
Igrzyska moga sie zaczac !
Dnia Thu, 5 Jan 2012 15:09:02 -0800 (PST), Marek napisał(a):

Wlasnie kupilem plazme 42`, 600Hz,

Mowie Wam....Z Y L E T A !!!

PANASONIC TX-P 42 GW 30 S

 Ma wbudowane wszystkie tunery, mozliwosc nagrywania na dysk itp...

I cóż Ty chcesz tam zobaczyć? - na tych igrzyskach, znaczy.
Jak się nasze siły ochroniarskie i Policja błaźnią?
--
XL

Data: 2012-01-05 15:25:21
Autor: Marek
Igrzyska moga sie zaczac !
On 6 Sty, 00:21, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Thu, 5 Jan 2012 15:09:02 -0800 (PST), Marek napisa (a):

> Wlasnie kupilem plazme 42`, 600Hz,

> Mowie Wam....Z Y L E T A !!!

> PANASONIC TX-P 42 GW 30 S

>  Ma wbudowane wszystkie tunery, mozliwosc nagrywania na dysk itp...

I c Ty chcesz tam zobaczy ? - na tych igrzyskach, znaczy.
Jak si nasze si y ochroniarskie i Policja b a ni ?
--
XL

Bede lepiej widzial, jak flekuja spokojnych obywateli - to mi
podniesie adrenaline.

Data: 2012-01-06 00:44:44
Autor: Antenka
Igrzyska moga sie zaczac !
On 6 Sty, 00:21, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:

I cóż Ty chcesz tam zobaczyć? - na tych igrzyskach, znaczy. Jak się nasze siły ochroniarskie i Policja błaźnią?<

Dobre! :-D

Antenka

P.s. A może płemieła z Gdańska naparzającego się na kiboli? :-o)). No
dosyć, bo facio oskarży mnie, że mu zawiszczę tej plazmy :-)

Data: 2012-01-06 23:45:52
Autor: XL
Igrzyska moga sie zaczac !
Dnia Fri, 6 Jan 2012 00:44:44 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

On 6 Sty, 00:21, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:

I cóż Ty chcesz tam zobaczyć? - na tych igrzyskach, znaczy. Jak się nasze siły ochroniarskie i Policja błaźnią?<

Dobre! :-D

Smutne raczej :-(
Spodziewam się najgorszego.

Antenka

P.s. A może płemieła z Gdańska naparzającego się na kiboli? :-o)).

Jakieś doświadczenie w końcu ma...

No
dosyć, bo facio oskarży mnie, że mu zawiszczę tej plazmy :-)

Ja to mu zawiszczę, jawnie ;-PPP
--
XL z tv w stadium likwidacji

Igrzyska moga sie zaczac !