Ikea wspiera gwa速y na dzieciach

Data: 2019-07-12 07:23:50
Autor: japanizer
Ikea wspiera gwa速y na dzieciach
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,24987138,pro-prawo-do-zycia-protestuje-pod-ikea-z-glosnikow-ikea.html

  "Pro-prawo do 篡cia" pikietuje pod Ike. Z g這郾ik闚: Ikea wspiera rozwi您這嗆   seksualn i gwa速y na dzieciach

PiSiorstwu odbija od upa堯w?

Data: 2019-07-12 16:31:50
Autor: Silvio Balconetti
Am 12.07.19 um 16:23 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Szkoda, ze mnie tam nie ma, bo poszedlbym z transparentem zadajacym reparacji za potop szwedzki. Rozwi您這嗆 seksualna i gwa速y na dzieciach to hasla dla wierzacych 鈍ir闚, ale reparacje i piniadze, to juz co wymiernego, szczeg鏊nie jak Unia zablokuje przekazy.

--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2019-07-12 17:28:51
Autor: u2

ano, i to pisze absolwent KUL:)))))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-12 18:58:08
Autor: A. Filip
GW donosi: IKEA wspiera rozwizo seksualn"禍B  6 na dzieciach
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

A to niby PiS robi *bezpo鈔ednio* ?  To czy PiS jest na r瘯 瞠 to robi
"kto trzeci" to osobna kwestia.

A jak tak naprawd IKEA jest za LGBT poznamy dopiero po tym czy
nie zmieni 酥iewki jak sprzeda zleci (o par/par瘽a軼ie procent).
Oka膨 si "zwyk造mi kapitalistycznymi dupkami" czy firm z zasadami za
kt鏎e s gotowi p豉ci?  Jako ma這 wierze 瞠 postawi na zasady przy
parunastu procentach spadku sprzeda篡 w Polsce ale szans na a taki
sprawek nie s "imponuj帷e".

P.S. A tytu jest wed逝g zasady 瞠 w kwestii gwa速闚 na dzieciach
obowi您uje zasada domniemania winy chyba 瞠 kto jest Wielkim Re篡serem.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-12 19:00:02
Autor: Budzik
GW donosi: IKEA wspiera rozwi您這嗆 seksualn i gwa速y na dzieciach
U篡tkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

A ten znowu swoje...
A pytany o fakty zamilk...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak瞠 "_")

Data: 2019-07-12 21:36:32
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

To rzu mi _niewykastrowane_ FAKTY np. wed逝g Gazecinki Wybi鏎czej.

Faktem jest 瞠 IKEA "jako" promowa豉 LGBT.
Faktem jest 瞠 po reakcji na intranecie z cytatami ze Starego Testamentu
pracownik zosta zwolniony (pracodawca antysemicki?).

Cytaty kt鏎e rzuci _bez prowokacji ze strony pracodawcy_ by造by IMHO
ca趾iem zasadn podstaw do zwolnienia.  Czyli sprawa sprowadza sido
tego czy dzia豉nia IKEA by造 "wystarczaj帷o usprawiedliwiaj帷e" REAKCJE.
DOKxDNE opisy co robi豉 IKEA "si r騜ni" a sama IKEA AFAIR leci po
linii 瞠 nie upubliczni sporu z pracownikiem.

Mi si po prostu nie chce traci w豉snego czasu na przebijanie siprzez
"zaciemnianie sprawy" przez OBIE strony i dochodzenie czego w opisach
brakuje.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-07-12 16:22:16
Autor: japanizer
GW donosi: IKEA wspiera rozwizo seksualn i gwaty na dzieciach
On Friday, July 12, 2019 at 9:39:46 PM UTC+2, A. Filip wrote:
> [...]
> A pytany o fakty zamilk...

To rzu mi _niewykastrowane_ FAKTY np. wed逝g Gazecinki Wybi鏎czej.

Faktem jest 瞠 IKEA "jako" promowa豉 LGBT.

Andrzejek za to promuje g逝pot, g堯wnie swoj i swoich koleg闚-naziolk闚.

Data: 2019-07-13 05:45:55
Autor: A. Filip
> [...]
> A pytany o fakty zamilk...

To rzu mi _niewykastrowane_ FAKTY np. wed逝g Gazecinki Wybi鏎czej.

Faktem jest 瞠 IKEA "jako" promowa豉 LGBT.
[...]

Andrzejek za to promuje g逝pot, g堯wnie swoj i swoich
koleg闚-naziolk闚.

Gdzie by豉by Polska gdyby nie ofiarny trud towarzyszy stalinowskich
antyfaszyst闚 internacjonalist闚 takich jak Michnik Szwedzki?!

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-12 22:44:22
Autor: u2
GW donosi: IKEA wspiera rozwizoL_s;梢,鼎gs9 s6)猣8r&
W dniu 12.07.2019 o21:36, A. Filip pisze:
Faktem jest 瞠 IKEA "jako" promowa豉 LGBT.

eeee tam, jaka promocja ? wyrzucenie ze wzgl璠闚 ideologicznych raba rabotnika to promocja ? chyba anty-promocja ?:)))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-13 13:00:01
Autor: Budzik
[...]

No przeciez o  tym ca造 czas pisze - masz wyrobione zdanie pt ikea promuje homoseksualizm (a moze jeszcze co gorszego?) chociaz nie masz pojecia co tak naprawde zasz這...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak瞠 "_")
"Anio這m 豉two by anio豉mi. Nie jedz i s bezp販iowi."
Gabriel Laub

Data: 2019-07-13 15:57:46
Autor: A. Filip
[...]

Ja nie jestem kapitalistycznym krwiopijc 瞠bym _automatycznie_
domniemywa na korzy嗆 pracodawcy a nie zwolnionego pracownika.

Jak ty masz poj璚ie co naprawd zasz這 to wal linkiem na wersj bez
wyci皻ych fakt闚 kt鏎e nie pasuj do z g鏎y za這穎nego wniosku.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-13 17:00:00
Autor: Budzik
[...]

Nie bredz, to nie jest sprawa cywilna tylko polityczna.

Jak ty masz poj璚ie co naprawd zasz這 to wal linkiem na wersj bez
wyci皻ych fakt闚 kt鏎e nie pasuj do z g鏎y za這穎nego wniosku.

Ja wiem tylko tyle co napisano: gosc zacza wklejac teksty o tym ze trzeba zabijac homoseksualist闚.
No to chyba nic dziwnego ze go zwolniono?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak瞠 "_")
Jestem ma造 Talibanek, mam  granat闚 ca造 dzbanek, nuklearn walizeczk
i w庵lika  prob闚eczk. Raz, dwa, trzy, dzi Allacha spotkasz  Ty !

Data: 2019-07-13 20:49:19
Autor: A. Filip
[...]

Czyli s康 pracy rozpatruj帷y skarg pracownika na zwolnienie z pracy
przez IKEA b璠zie z definicji s康em politycznym?  IMHO s康 raczej+ nie
przywr鏂i do pracy ale _odszkodowanie_ to ju zupe軟ie co innego.

[...]

Pracownik _w reakcji_ na nachalne (jego przynajmniej 鈔ednio uzasadnionym
zadaniem) promowanie przez pracodawc LGTB zacytowa tekst ze
*Starego* Testamentu jako uzasadnienie dlaczego to "nie dla wszystkich
to/homoseksualizm jest OK". Je郵i TY traktujesz ten cytat dos這wnie w
21 wieku to musisz by straszliwym (*i g逝pim*) antysemit :-)
Mo瞠 jednak wysilisz sw鎩 ma造 rozumek brn帷 przez to pole minowe?
Bo jak na razie w豉zisz na polityczne miny jak pokazowy kandydat do
Nagrody Darwina.

Tolerancja to ostre ograniczenie form wyra瘸nia braku akceptacji.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-15 17:59:58
Autor: Budzik
[...]

Nie sad. Temat w przestrzeni publicznej.

[...]

Jakby chcia powiedziec, ze nie lubi homoseksualist闚 i mia do tego odpowiednie przygotowanie kulturowe to z pewnoscia by mu sie to uda這 w kulturalny spos鏏.
Je瞠li zacytowa tekst o zabijaniu homoseksualist闚 to musial liczyc sie z tym, ze zostanie to odebrane deczko inaczej niz uwaga o nie lubieniu LGBT cokolwiek dla tego pracownika ten termin oznacza.

Je郵i TY traktujesz ten cytat
dos這wnie w 21 wieku to musisz by straszliwym (*i g逝pim*)
antysemit :-)

Jesli ty uwazasz, ze gosc chcia kulturalnie i delikatnie zwrocic uwage na jego zdaniem nachalne propagowanie homoseksualizmu i jedyny spos鏏 jaki na to znalaz to taki dob鏎 tekstu to musisz by nie磧e g逝pi albo naiwny.

Mo瞠 jednak wysilisz sw鎩 ma造 rozumek brn帷 przez to
pole minowe?

I wzajemnie

Bo jak na razie w豉zisz na polityczne miny jak pokazowy
kandydat do Nagrody Darwina.

Ja? Przeciez to ty wyrobi貫s sobie zdanie o 'nachalnym propagowaniu LGBT" nie majac zielonego pojecia w czym rzecz, za to chetnie 造kasz t逝maczenie dobrych intencji kogo kto delikatnie zwraca uwage tekstami o zabijaniu...

Tolerancja to ostre ograniczenie form wyra瘸nia braku akceptacji.

Nie ma tolerancji dla pewnych przekona i niestety jezeli ktos zamienia forme dyskusji z delikatnej i subtelnej na sugestie zabijania to musi liczyc sie z konsekwencjami.

BTW czy ty sie juz w ogole dowiedzia貫s co tam takiego nachalnego by這 na tym szkoleniu?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak瞠 "_")
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."
Frank Herbert

Data: 2019-07-16 15:15:16
Autor: Jacek Bialy
[...]

Mia造 racj 鈔edniowieczne skryby, 瞠 Bibli zamyka造 na k堯dk.

JB

Data: 2019-07-18 09:02:29
Autor: Pisiorowy Escobar
GW donosi: IKEA wspiera rozwi您這嗆 seksualn i gwa速y na dzieciach
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa(-a):

BTW czy ty sie juz w ogole dowiedzia貫s co tam takiego nachalnego by這 na tym szkoleniu?

przecie tego trolla fakty niespecjalnie zainteresuj

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wsp鏊nego - t逝maczy nowo zatrudnionej reporterce zast瘼ca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocze郾ie wyja郾ia, na czym polega praca w portalu. - Cz這wiek siedzi i wymy郵a jakie bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedz, a my piszemy po dziesi耩 dziennie - dodawa. "

Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich 篡dowskich obywateli - Polacy tylko 10%

Mimo nadej軼ia ostrze瞠 z IMGW rz康 nie wys豉 ostrze瞠 RSO na kom鏎ki zalogowane na zagro穎nym terytorium mimo 瞠 system dzia豉 od 2015 roku.
Tym razem Szyd這 i P豉szczak maj na r瘯ach krew 6 os鏏, w tym 2 nastolatek.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz康u
82% - przeciwnicy

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzu軛anie, chor wersj religii,
ale te i bezdennie aintelektualna - te obie grupy wi璚ej 陰czy, ni dzieli."

Nag貫 zmiany prokurator闚, fa連zywe komisje, wizyty na ul. Nowogrodzkiej i u
ojca Rydzyka - tak wygl康a codzienno嗆 tych, kt鏎zy walcz o odzyskanie
pieni璠zy i wykrycie sprawc闚 najwi瘯szego przekr皻u w historii III RP.
Zdaniem by造ch cz這nk闚 SKOK Wo這min, obecna w豉dza tkwi w tej aferze po uszy.

Imprezka SKOK Wo這min -- -- -> http://pl.tinypic.com/r/2hg7fus/9
Poznaje kto pan闚 racz帷ych si pyszn rosyjsk w鏚eczk?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz康owych fake news闚

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwr鏂i si o spotkanie i ja si z nim spotka貫m, a to zawsze jest problem,
gdy si w podziemiu spotykasz z kim, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba si odpowiednio ubezpieczy.
Szybko uciek貫m z tego spotkania, bo uzna貫m go za agenta KGB. On namawia mnie do tego, 瞠bym si ujawni, m闚i,
瞠 "Solidarno嗆 kaputt, 瞠 to koniec z Solidarno軼i" - i m闚i to z r瘯 na sercu - "瞠 tak naprawd jedynym ratunkiem jest,
瞠by鄉y tak autentycznie, naprawd pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz, 瞠 my ich kochamy, to dadz nam wi璚ej wolno軼i".
Taki cz這wiek! On ma by dzi liderem tamtej Solidarno軼i?!

PiS podejmuje "ohydn pr鏏 wyrzeczenia si odpowiedzialno軼i,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj帷ej, jak w豉sna 瘸這sna defleksja Rosji
pot瘼iaj帷ej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tch鏎zostwem na potwornym poziomie". - Je郵i poprzecie Platform Obywatelsk, pomo瞠cie sobie,
  pomo瞠cie Polsce - powiedzia Jaros豉w Kaczy雟ki.

Data: 2019-07-18 09:00:50
Autor: Pisiorowy Escobar
GW donosi: IKEA wspiera rozwi您這嗆 seksualn i gwa速y na dzieciach
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisa(-a):

A jak tak naprawd IKEA jest za LGBT poznamy dopiero po tym czy
nie zmieni 酥iewki jak sprzeda zleci (o par/par瘽a軼ie procent).

mam pytanie - czy ty naprawd jeste tak totalnie i bezdennie g逝pi 瞠 wierzysz
w spadek sprzeda篡 ikei?