Ikonowicz

Data: 2013-10-31 08:20:10
Autor: Trybun
Ikonowicz

Na prezydenta:

http://wiadomosci.wp.pl/gid,16131440,kat,355,title,Protestuja-przed-aresztem-Wypuscic-Ikonowicza,galeria.html?ticaid=111949

Dlaczego taki powszechnie szanowany i uczciwy człowiek nie na najmniejszych szans wygrać z różnymi debilami i szkodnikami społecznymi w wyścigu o prezydenturę?

Data: 2013-10-31 09:20:19
Autor: WW
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 08:20, Trybun pisze:

[...]

Bo złodziej może liczyć na ułaskawienie prezydenta, Ikonowicz nie!

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-10-31 18:39:45
Autor: Mark Woydak
Ikonowicz

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l4t3s8$93j$1node2.news.atman.pl...
[...]

"Tusk, ty matole twój rząd obala kibole!" i Beata Kempa wyłożyła kasę za głowę "Starucha". Może SLD by się zrzuciło i odrobiło za Piotra prace społeczne?

MW

Data: 2013-10-31 18:44:27
Autor: Trybun
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 09:20, WW pisze:
[...]

Na dodatek kolesie załatwili go tak że do końca życia już im nie pomiesza szyków.. Skazaniec nie może kandydować...

Data: 2013-10-31 20:57:45
Autor: Towarzysz Gnój
Ikonowicz

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

> [...]
|
| Na dodatek kolesie załatwili go tak że do końca życia już im nie
| pomiesza szyków.. Skazaniec nie może kandydować...

W Partii nie ma kolesiów towarzyszu Trybun! W Partii są towarzysze.
A  jeśli jakiś towarzysz się nie sprawdza, na przykład wtyka nos w nieswój interes, to już wicie...
gru.pl

Data: 2013-10-31 21:34:18
Autor: Trybun
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 20:57, Towarzysz Gnój pisze:
> [...]

W Partii nie ma kolesiów towarzyszu Trybun! W Partii są towarzysze.
A  jeśli jakiś towarzysz się nie sprawdza, na przykład wtyka nos w nieswój

Zrzeszenia post-solidaruchów nie sposób nazwać partią polityczną. A więc nie towarzysze partyjni a kolesie od koryta, do którego nikt poza nimi nie ma dostępu.

Data: 2013-10-31 22:04:26
Autor: Towarzysz Gnój
Ikonowicz

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l4uf0q$l1u$4node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |
| > |

| Zrzeszenia post-solidaruchów nie sposób nazwać partią polityczną.

Zważcie towarzyszu Trybun na to, co było pisane dużą literą.
gru.pl

Data: 2013-10-31 09:30:22
Autor: mkarwan
Ikonowicz

http://www.fakt.pl/magda-gessler-o-piotrze-ikonowiczu,artykuly,424744,1.html
http://polskanabogato.pl/2013/07/23/gesslerowie-rod-dluznikow/
http://wsp.waw.pl/2013/10/21/gesslerowie-zlicytowani/

Data: 2013-10-31 18:44:52
Autor: Trybun
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 09:30, mkarwan pisze:
[...]

I na koniec Ikonowiczem pewnie zainteresuje się "seryjny samobójca".

Data: 2013-10-31 18:49:39
Autor: Mark Woydak
Ikonowicz

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l4u4ve$at6$2node2.news.atman.pl...
[...]

Przeceniasz znaczenie Ikonowicza. Facet źle się ustawił w tej polityce. Miller z niego zrobił chłoptasia na posyłki.

MW

Data: 2013-10-31 21:34:55
Autor: Trybun
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 18:49, Mark Woydak pisze:

[...]

To moje przecenianie, a docenianie Ikonowicza przez  tych piesków na łańcuchu kapitalistów..  Źle sie ustawił bo nie chciał być chłoptasiem na posyłki tego farbowanego lisa pozującego na lewicowca - Millera?.

Data: 2013-10-31 20:53:56
Autor: Towarzysz Gnój
Ikonowicz

| I na koniec Ikonowiczem pewnie zainteresuje się "seryjny samobójca".

A może chcecie go i wy poznać towarzyszu Trybun?
gru.pl

Data: 2013-10-31 10:44:15
Autor: boukun
Ikonowicz
[...]

Dlaczego tylko Żydzi mieliby być prezydentami Polski?

boukun

Data: 2013-10-31 11:54:19
Autor: Klin
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 10:44, boukun pisze:
Użytkownik "Trybun" pisze:
[...]

   Żyd ale jego "chrześcijańskość" musiała się
   innym Żydom nie spodobać więc siedzi.
   Ale z tym prezydentem to już przesada.

Data: 2013-10-31 18:32:36
Autor: boukun
Ikonowicz
Użytkownik "Trybun" pisze:
[...]

Żydzi nie dzielą się na wyznanie, chrzeąścijaństwo to jedno z odłamów żydowskiej wiary. Dzierżą władzę nad Polakami ze względu na narodowość, nie wyznanie...

Tak samo Żyd Lech Kaczyński...
Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

boukun

Data: 2013-10-31 21:57:07
Autor: Towarzysz Gnój
Ikonowicz

> [...]
|
| Żydzi nie dzielą się na wyznanie, chrzeąścijaństwo to jedno z odłamów

A powiedzcie no towarzyszu, jakie to jeszcze znacie odłamy żydowskiej wiary?
gru.pl

Data: 2013-10-31 22:28:04
Autor: Klin
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 21:57, Towarzysz Gnój pisze:

A powiedzcie no towarzyszu, jakie to jeszcze znacie odłamy żydowskiej wiary?
gru.pl

   Cóż bekonowi wszystko pachnie czosnkiem.

Data: 2013-10-31 23:18:47
Autor: Towarzysz Gnój
Ikonowicz

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:5272cb69$0$2145$65785112news.neostrada.pl...

|   Cóż bekonowi wszystko pachnie czosnkiem.

Celny strzał..

Data: 2013-10-31 18:40:23
Autor: Mark Woydak
Ikonowicz

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l4t9hl$41d$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie mów! Który z naszych prezydentów był/jest Żydem?

MW

Data: 2013-10-31 18:45:15
Autor: Trybun
Ikonowicz
[...]

Mi osobiście narodowość prezydenta RP w niczym nie przeszkadza. Jedyne, najważniejsze kryterium to ma to być osoba spoza układy solidaruchów. W taki sposób prezydent nie jest prezydentem Polaków a wykonawcą poleceń mafii zwanej partiami politycznymi..

Data: 2013-10-31 18:50:28
Autor: Mark Woydak
Ikonowicz

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l4u4vd$at6$1node2.news.atman.pl...
[...]

Mówiąc wprost chciałbyś kogoś takiego jak Jaruzelski albo inny podobny mu komuch.

MW

Data: 2013-10-31 21:35:26
Autor: Trybun
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 18:50, Mark Woydak pisze:

[...]

Tak, kogoś takiego komu zależy na pomyślności Polski i jego mieszkańców, sprawiedliwość społeczna, a nie stosowanie się do wytycznych szefa partii i zagranicznych czynników.. P. Ikonowicz jest właśnie takim typem człowieka.

Data: 2013-10-31 22:52:27
Autor: Towarzysz Gnój
Ikonowicz

| Tak, kogoś takiego komu zależy na pomyślności Polski i jego mieszkańców,
| sprawiedliwość społeczna, a nie stosowanie się do wytycznych szefa

A jak myślicie towarzyszu Trybun, kto tam był szefem w tej willi MSW i jak to się ma do pomyślności stada baranów?
Buuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-10-31 20:58:31
Autor: Towarzysz Gnój
Ikonowicz

> [...]
|
| Mi osobiście narodowość prezydenta RP w niczym nie przeszkadza. Jedyne,
| najważniejsze kryterium to ma to być osoba spoza układy solidaruchów.

Cóż to Trybunie? Towarzysz Kwaśniewski to według was solidaruch?
gru.pl

Data: 2013-10-31 21:35:50
Autor: Trybun
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 20:58, Towarzysz Gnój pisze:

Cóż to Trybunie? Towarzysz Kwaśniewski to według was solidaruch?
gru.pl

To ktoś znacznie  jeszcze gorszy od nich.

Data: 2013-10-31 22:08:43
Autor: Towarzysz Gnój
Ikonowicz

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l4uf0q$l1u$5node2.news.atman.pl...

| To ktoś znacznie  jeszcze gorszy od nich.

Nu.. gorszy-lepszy, ale żeby solidaruch?

Data: 2013-10-31 18:38:17
Autor: Mark Woydak
Ikonowicz
[...]

Powszechnie szanowany? Kpiny sobie robisz. Niegłupi facet tyle, że życiowo wyjątkowo niezaradny. Brat Kory.

MW

Data: 2013-10-31 21:36:05
Autor: Trybun
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 18:38, Mark Woydak pisze:
[...]

Co rozumiesz poprzez termin "zaradny życiowo"? Uznanie w twoich oczach znalazłby gdyby był chłoptasiem na posyłki p. Millera?

Data: 2013-10-31 22:55:20
Autor: Towarzysz Gnój
Ikonowicz

http://wiadomosci.wp.pl/gid,16131440,kat,355,title,Protestuja-przed-aresztem-Wypuscic-Ikonowicza,galeria.html?ticaid=111949

| Co rozumiesz poprzez termin "zaradny życiowo"?

Nu,  towarzyszu Trybunie.. Człowiek zaradny życiowo to nie taki, co się wychyla z okna pędzącego pociągu (nie bacząc na to, co czterech językach tam napisano), ani nie taki, co szuka indywidualnego poklasku, ani nie żaden jakiś Ikonowicz, co to chciał sobie prywatną lewicę w PRL zbudować.
Człowiek zaradny życiowo powinien umieć rozpoznawać historyczne procesy i na tej podstawie rozumieć linię Partii. Po co takiemu pchać palce między drzwi? Po co afiszować się z bezrobociem i eksmisjami, skoro towarzysz Lepper był w te klocki lepszy od niego? A jeśli tamten zagalopował, to tym bardziej towarzysz Ikonowicz powinien znać swoje miejsce na ziemi.
gru.pl

Data: 2013-11-01 11:13:19
Autor: Stokrotka
Ikonowicz

Człowiek zaradny życiowo powinien umieć rozpoznawać historyczne procesy i na tej > podstawie rozumieć linię Partii. ...Po co
afiszować się z bezrobociem i eksmisjami,....? ....towarzysz Ikonowicz
powinien znać swoje miejsce na ziemi.

To tak jak jeden pan, z kturym pracowałam w dziale powiedział o Popiełuszce jakieś 15 lat po jego śmierci , że  jak człowiek głosi takie idee spszeczne z propagandą to musi się liczyć z tym [że go zabiją].

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-11-01 14:46:33
Autor: Towarzysz Gnój
Ikonowicz

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości

| To tak jak jeden pan, z kturym pracowałam w dziale powiedział o Popiełuszce
| jakieś 15 lat po jego śmierci , że  jak człowiek głosi takie idee spszeczne
| z propagandą to musi się liczyć z tym [że go zabiją].

Czyli zabił się sam, z wyroku Historii.
A prymas tak płakał, że go nie uchronił. Całkiem niesłusznie! Dzisiaj nawet biskupi mówią, że śmierć Popiełuszki była konieczna, bo Kościół potrzebuje takiego męczennika. Pasuje im jak kwiatek do ubeckiego kożucha. Buu-ha-ha!

gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-10-31 22:41:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Ikonowicz

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:l4u54i$h3h$1news.albasani.net...
[...]

Bzdury. O ile wiem, to jego siostra jest właścicielką kilku restauracji i nosi nazwisko Gessler po mężu. Taka gruba blondyna prowadząca jakiś program w TV.

ubawiony ekspert kulinarny

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-10-31 20:49:58
Autor: the_foe
Ikonowicz
[...]

Bo ludzie nei głupi, wiedzą ze Ikonowicz, majac wladze sprawcza wspomoze ucisnionych i tym co sie noga powineła, ale zabierze wszystkim by ten cel zrealizowac.

--
@foe_pl

Data: 2013-10-31 21:11:52
Autor: Towarzysz Gnój
Ikonowicz

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:l4uc93$feo$1news.dialog.net.pl...

| Bo ludzie nei głupi, wiedzą ze Ikonowicz, majac wladze sprawcza wspomoze
| ucisnionych i tym co sie noga powineła, ale zabierze wszystkim by ten
| cel zrealizowac.

A niby jak miałby ich wspomóc? Zabierze towarzyszowi Kulczykowi?
Buuuuuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-10-31 21:39:15
Autor: Trybun
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 21:11, Towarzysz Gnój pisze:

A niby jak miałby ich wspomóc? Zabierze towarzyszowi Kulczykowi?
Buuuuuu-ha-ha!
gru.pl

Takiemu który obiecuje że będzie coś tam komuś rozdawał, to od razu w mordę i kopa w d*pę, a nie głos.

Data: 2013-10-31 22:21:25
Autor: Towarzysz Gnój
Ikonowicz

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l4uf9i$9p4$2node1.news.atman.pl...

| Takiemu który obiecuje że będzie coś tam komuś rozdawał, to od razu w
| mordę i kopa w d*pę, a nie głos.

Słusznie towarzyszu Trybun! Żeby obiecywać, trzeba najpierw mieć. A żeby mieć, to trzeba zrobić rewolucję. A towarzysz Marks pisał, że Historia się nie powtarza (czyli już rozumicie, dlaczego towarzysz Ikonowicz trafił do ciupy?)
gru.pl

Data: 2013-10-31 21:32:22
Autor: A. Filip
Ikonowicz na prezydenta! ;-)
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

A nie zabierze tym bardzo bogatym co nie zdarzą zwiać z forsą? :-)

Po za tym ja nie widzę znaczącego wysiłku intelektualnego by rozwiązywać problemy społeczne *TANIO* np. osiedla "z kontenerów" dla bezdomnych i eksmitowanych stawiane na terenie z pozwoleniem na 5 lat (żeby sąsiedzi starali się "tak na poważnie" o proste nie przedłużenie pozwolenia bardziej niż o skomplikowane wywalenie z miejsca).

--
A. Filip
Nie dziedziczymy ziemi po naszych ojcach, my ją pożyczamy od naszych

Data: 2013-10-31 22:23:36
Autor: u2
Ikonowicz na prezydenta! ;-)
W dniu 2013-10-31 21:32, A. Filip pisze:
[...]

wiesz co mozesz zrobic z tymi twoimi kontenerami ? ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-10-31 22:40:32
Autor: A. Filip
Ikonowicz na prezydenta! ;-)
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.

"Kapitalizm z ludzką twarzą" wymaga nieustannego zadawania pytania czy zrobiono przygniatającą większość tego co da się zrobić _po rozsądnych kosztach_.

--
A. Filip
Pies jest wdzięczny za uczucie, a kot za jedzenie.  (Przysłowie chińskie)

Data: 2013-10-31 22:45:39
Autor: u2
Ikonowicz na prezydenta! ;-)
W dniu 2013-10-31 22:40, A. Filip pisze:
wiesz co mozesz zrobic z tymi twoimi kontenerami ? ...-;)

Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.

dlatego nikt rozumny nie zgodzi sie na kontenery.

Data: 2013-10-31 23:22:11
Autor: A. Filip
Ikonowicz na prezydenta! ;-)
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2013-10-31 22:40, A. Filip pisze:
wiesz co mozesz zrobic z tymi twoimi kontenerami ? ...-;)

Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.

dlatego nikt rozumny nie zgodzi sie na kontenery.

Starzenie się nie jest takie złe _gdy się weźmie pod uwagę alternatywę_.

Wiec twoje podejście zdradza czy tobie chodzi zasadniczo o to żeby ludzie (praktycznie) "nie mieszkali pod mostami" czy o to że _wszyscy_ mają dostawać "normalne" mieszkanie.

Po za tym kontenery umożliwią "eksmisje z kontenerem" uciążliwych mieszkańców - proste przewiezienie kontenera do innej (gorszej) lokalizacji.

--
A. Filip
Nie kupuj skórki, póki łasica na drzewie.  (Przysłowie abchaskie)

Data: 2013-10-31 23:27:49
Autor: u2
Ikonowicz na prezydenta! ;-)
W dniu 2013-10-31 23:22, A. Filip pisze:
dlatego nikt rozumny nie zgodzi sie na kontenery.

Starzenie się nie jest takie złe _gdy się weźmie pod uwagę alternatywę_.

alternatywa dla starzenia jest niestarzenie sie, wiec masz niezle kuku na muniu ...-;)

Data: 2013-11-01 01:17:41
Autor: Towarzysz Gnój
Ikonowicz na prezydenta! ;-)

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:wjk7vbfewfdav4.huge.strangled.net...

> [...]
|
| Po za tym kontenery umożliwią "eksmisje z kontenerem" uciążliwych
| mieszkańców - proste przewiezienie kontenera

A dlaczego proste i dlaczego eksmisje, zamiast to lepiej po łacinie nazwać?
gru.pl

Data: 2013-10-31 21:36:36
Autor: Trybun
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 20:49, the_foe pisze:
[...]

Akurat Ikonowicz nie jest zwolennikiem pasożytnictwa społecznego, a wręcz odwrotnie - chleb masz tylko wtedy gdy sam sobie na niego zapracujesz.

Data: 2013-10-31 22:26:45
Autor: Towarzysz Gnój
Ikonowicz

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l4uf0o$l1u$1node2.news.atman.pl...

| Akurat Ikonowicz nie jest zwolennikiem pasożytnictwa społecznego, a
| wręcz odwrotnie - chleb masz tylko wtedy gdy sam sobie na niego
| zapracujesz.

Ani go nie wypiekał, ani ryby na wędke nie złowił.. :DDD
Buuuuuuuuuu-ha-ha-ha-ha!

gnoj.czerwony@gru.pl

Ikonowicz