Ikonowicz

Data: 2013-10-31 09:30:22
Autor: mkarwan
Ikonowicz
U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l4t0bd$5sl$1node2.news.atman.pl...
Na prezydenta:
http://wiadomosci.wp.pl/gid,16131440,kat,355,title,Protestuja-przed-aresztem-Wypuscic-Ikonowicza,galeria.html?ticaid=111949
Dlaczego taki powszechnie szanowany i uczciwy cz艂owiek nie na najmniejszych szans wygra膰 z r贸偶nymi debilami i szkodnikami spo艂ecznymi w wy艣cigu o prezydentur臋?

http://www.fakt.pl/magda-gessler-o-piotrze-ikonowiczu,artykuly,424744,1.html
http://polskanabogato.pl/2013/07/23/gesslerowie-rod-dluznikow/
http://wsp.waw.pl/2013/10/21/gesslerowie-zlicytowani/

Data: 2013-10-31 18:44:52
Autor: Trybun
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 09:30, mkarwan pisze:
[...]

I na koniec Ikonowiczem pewnie zainteresuje si臋 "seryjny samob贸jca".

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-10-31 18:49:39
Autor: Mark Woydak
Ikonowicz

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l4u4ve$at6$2node2.news.atman.pl...
[...]

Przeceniasz znaczenie Ikonowicza. Facet 藕le si臋 ustawi艂 w tej polityce. Miller z niego zrobi艂 ch艂optasia na posy艂ki.

MW

Data: 2013-10-31 21:34:55
Autor: Trybun
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 18:49, Mark Woydak pisze:

[...]

To moje przecenianie, a docenianie Ikonowicza przez  tych piesk贸w na 艂a艅cuchu kapitalist贸w..  殴le sie ustawi艂 bo nie chcia艂 by膰 ch艂optasiem na posy艂ki tego farbowanego lisa pozuj膮cego na lewicowca - Millera?.

Data: 2013-10-31 20:53:56
Autor: Towarzysz Gn贸j
Ikonowicz

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l4u4ve$at6$2node2.news.atman.pl...

| I na koniec Ikonowiczem pewnie zainteresuje si臋 "seryjny samob贸jca".

A mo偶e chcecie go i wy pozna膰 towarzyszu Trybun?
gru.pl

Ikonowicz