Ikonowicz

Data: 2013-10-31 10:44:15
Autor: boukun
Ikonowicz
U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l4t0bd$5sl$1node2.news.atman.pl...

Na prezydenta:

http://wiadomosci.wp.pl/gid,16131440,kat,355,title,Protestuja-przed-aresztem-Wypuscic-Ikonowicza,galeria.html?ticaid=111949

Dlaczego taki powszechnie szanowany i uczciwy cz艂owiek nie na najmniejszych szans wygra膰 z r贸偶nymi debilami i szkodnikami spo艂ecznymi w wy艣cigu o prezydentur臋?

Dlaczego tylko 呕ydzi mieliby by膰 prezydentami Polski?

boukun

Data: 2013-10-31 11:54:19
Autor: Klin
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 10:44, boukun pisze:
U偶ytkownik "Trybun" pisze:
[...]

   呕yd ale jego "chrze艣cija艅sko艣膰" musia艂a si臋
   innym 呕ydom nie spodoba膰 wi臋c siedzi.
   Ale z tym prezydentem to ju偶 przesada.

Data: 2013-10-31 18:32:36
Autor: boukun
Ikonowicz
U偶ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa艂 w wiadomo艣ci news:527236df$0$2147$65785112news.neostrada.pl...
U偶ytkownik "Trybun" pisze:
[...]

呕ydzi nie dziel膮 si臋 na wyznanie, chrze膮艣cija艅stwo to jedno z od艂am贸w 偶ydowskiej wiary. Dzier偶膮 w艂adz臋 nad Polakami ze wzgl臋du na narodowo艣膰, nie wyznanie...

Tak samo 呕yd Lech Kaczy艅ski...
Lech Kaczy艅ski powiedzia艂 dziennikarzom, 偶e drugi raz jest pod 艢cian膮 P艂aczu -
pierwszy raz by艂 tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywi艣cie wyznania chrze艣cija艅skiego, a nie
moj偶eszowego, ale wiem sk膮d si臋 wywodzi moja wiara - zaznaczy艂.

boukun

Data: 2013-10-31 21:57:07
Autor: Towarzysz Gn贸j
Ikonowicz

U偶ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
> [...]
|
| 呕ydzi nie dziel膮 si臋 na wyznanie, chrze膮艣cija艅stwo to jedno z od艂am贸w

A powiedzcie no towarzyszu, jakie to jeszcze znacie od艂amy 偶ydowskiej wiary?
gru.pl

Data: 2013-10-31 22:28:04
Autor: Klin
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 21:57, Towarzysz Gn贸j pisze:

A powiedzcie no towarzyszu, jakie to jeszcze znacie od艂amy 偶ydowskiej wiary?
gru.pl

   C贸偶 bekonowi wszystko pachnie czosnkiem.

Data: 2013-10-31 23:18:47
Autor: Towarzysz Gn贸j
Ikonowicz

U偶ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5272cb69$0$2145$65785112news.neostrada.pl...

|   C贸偶 bekonowi wszystko pachnie czosnkiem.

Celny strza艂..

Data: 2013-10-31 18:40:23
Autor: Mark Woydak
Ikonowicz

U偶ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l4t9hl$41d$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie m贸w! Kt贸ry z naszych prezydent贸w by艂/jest 呕ydem?

MW

Data: 2013-10-31 18:45:15
Autor: Trybun
Ikonowicz
[...]

Mi osobi艣cie narodowo艣膰 prezydenta RP w niczym nie przeszkadza. Jedyne, najwa偶niejsze kryterium to ma to by膰 osoba spoza uk艂ady solidaruch贸w. W taki spos贸b prezydent nie jest prezydentem Polak贸w a wykonawc膮 polece艅 mafii zwanej partiami politycznymi..

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-10-31 18:50:28
Autor: Mark Woydak
Ikonowicz

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l4u4vd$at6$1node2.news.atman.pl...
[...]

M贸wi膮c wprost chcia艂by艣 kogo艣 takiego jak Jaruzelski albo inny podobny mu komuch.

MW

Data: 2013-10-31 21:35:26
Autor: Trybun
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 18:50, Mark Woydak pisze:

[...]

Tak, kogo艣 takiego komu zale偶y na pomy艣lno艣ci Polski i jego mieszka艅c贸w, sprawiedliwo艣膰 spo艂eczna, a nie stosowanie si臋 do wytycznych szefa partii i zagranicznych czynnik贸w.. P. Ikonowicz jest w艂a艣nie takim typem cz艂owieka.

Data: 2013-10-31 22:52:27
Autor: Towarzysz Gn贸j
Ikonowicz

| Tak, kogo艣 takiego komu zale偶y na pomy艣lno艣ci Polski i jego mieszka艅c贸w,
| sprawiedliwo艣膰 spo艂eczna, a nie stosowanie si臋 do wytycznych szefa

A jak my艣licie towarzyszu Trybun, kto tam by艂 szefem w tej willi MSW i jak to si臋 ma do pomy艣lno艣ci stada baran贸w?
Buuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-10-31 20:58:31
Autor: Towarzysz Gn贸j
Ikonowicz

> [...]
|
| Mi osobi艣cie narodowo艣膰 prezydenta RP w niczym nie przeszkadza. Jedyne,
| najwa偶niejsze kryterium to ma to by膰 osoba spoza uk艂ady solidaruch贸w.

C贸偶 to Trybunie? Towarzysz Kwa艣niewski to wed艂ug was solidaruch?
gru.pl

Data: 2013-10-31 21:35:50
Autor: Trybun
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 20:58, Towarzysz Gn贸j pisze:

C贸偶 to Trybunie? Towarzysz Kwa艣niewski to wed艂ug was solidaruch?
gru.pl

To kto艣 znacznie  jeszcze gorszy od nich.

Data: 2013-10-31 22:08:43
Autor: Towarzysz Gn贸j
Ikonowicz

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l4uf0q$l1u$5node2.news.atman.pl...

| To kto艣 znacznie  jeszcze gorszy od nich.

Nu.. gorszy-lepszy, ale 偶eby solidaruch?

Ikonowicz