Ikonowicz

Data: 2013-10-31 20:49:58
Autor: the_foe
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 08:20, Trybun pisze:

Na prezydenta:

http://wiadomosci.wp.pl/gid,16131440,kat,355,title,Protestuja-przed-aresztem-Wypuscic-Ikonowicza,galeria.html?ticaid=111949

Dlaczego taki powszechnie szanowany i uczciwy cz艂owiek nie na
najmniejszych szans wygra膰 z r贸偶nymi debilami i szkodnikami spo艂ecznymi
w wy艣cigu o prezydentur臋?

Bo ludzie nei g艂upi, wiedz膮 ze Ikonowicz, majac wladze sprawcza wspomoze ucisnionych i tym co sie noga powine艂a, ale zabierze wszystkim by ten cel zrealizowac.

--
@foe_pl

Data: 2013-10-31 21:11:52
Autor: Towarzysz Gn贸j
Ikonowicz

U偶ytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l4uc93$feo$1news.dialog.net.pl...

| Bo ludzie nei g艂upi, wiedz膮 ze Ikonowicz, majac wladze sprawcza wspomoze
| ucisnionych i tym co sie noga powine艂a, ale zabierze wszystkim by ten
| cel zrealizowac.

A niby jak mia艂by ich wspom贸c? Zabierze towarzyszowi Kulczykowi?
Buuuuuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-10-31 21:39:15
Autor: Trybun
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 21:11, Towarzysz Gn贸j pisze:

A niby jak mia艂by ich wspom贸c? Zabierze towarzyszowi Kulczykowi?
Buuuuuu-ha-ha!
gru.pl

Takiemu kt贸ry obiecuje 偶e b臋dzie co艣 tam komu艣 rozdawa艂, to od razu w mord臋 i kopa w d*p臋, a nie g艂os.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-10-31 22:21:25
Autor: Towarzysz Gn贸j
Ikonowicz

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l4uf9i$9p4$2node1.news.atman.pl...

| Takiemu kt贸ry obiecuje 偶e b臋dzie co艣 tam komu艣 rozdawa艂, to od razu w
| mord臋 i kopa w d*p臋, a nie g艂os.

S艂usznie towarzyszu Trybun! 呕eby obiecywa膰, trzeba najpierw mie膰. A 偶eby mie膰, to trzeba zrobi膰 rewolucj臋. A towarzysz Marks pisa艂, 偶e Historia si臋 nie powtarza (czyli ju偶 rozumicie, dlaczego towarzysz Ikonowicz trafi艂 do ciupy?)
gru.pl

Data: 2013-10-31 21:32:22
Autor: A. Filip
Ikonowicz na prezydenta! ;-)
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

A nie zabierze tym bardzo bogatym co nie zdarz膮 zwia膰 z fors膮? :-)

Po za tym ja nie widz臋 znacz膮cego wysi艂ku intelektualnego by rozwi膮zywa膰 problemy spo艂eczne *TANIO* np. osiedla "z kontener贸w" dla bezdomnych i eksmitowanych stawiane na terenie z pozwoleniem na 5 lat (偶eby s膮siedzi starali si臋 "tak na powa偶nie" o proste nie przed艂u偶enie pozwolenia bardziej ni偶 o skomplikowane wywalenie z miejsca).

--
A. Filip
Nie dziedziczymy ziemi po naszych ojcach, my j膮 po偶yczamy od naszych

Data: 2013-10-31 22:23:36
Autor: u2
Ikonowicz na prezydenta! ;-)
W dniu 2013-10-31 21:32, A. Filip pisze:
[...]

wiesz co mozesz zrobic z tymi twoimi kontenerami ? ...-;)

--
"呕yd贸w gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, 偶e s膮 narodem wybranym. Czuj膮 si臋 oni upowa偶nieni do interpretowania wszystkiego, tak偶e doktryny katolickiej. Cokolwiek by艣my zrobili, i tak b臋dzie poddane ich krytyce - za ma艂o, 偶e 藕le, 偶e zbyt ma艂o ofiarnie. W moim najg艂臋bszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z 呕ydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, kt贸rzy u偶ywaj膮 s艂贸w 'antysemita', 'antysemicki', nale偶y traktowa膰 jak ludzi niegodnych debaty, kt贸rzy usi艂uj膮 niszczy膰 innych, gdy brakuje argument贸w merytorycznych. To oni tworz膮 mow臋 nienawi艣ci".

Data: 2013-10-31 22:40:32
Autor: A. Filip
Ikonowicz na prezydenta! ;-)
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Jak si臋 nie ma co si臋 lubi to si臋 lubi co si臋 ma.

"Kapitalizm z ludzk膮 twarz膮" wymaga nieustannego zadawania pytania czy zrobiono przygniataj膮c膮 wi臋kszo艣膰 tego co da si臋 zrobi膰 _po rozs膮dnych kosztach_.

--
A. Filip
Pies jest wdzi臋czny za uczucie, a kot za jedzenie.  (Przys艂owie chi艅skie)

Data: 2013-10-31 22:45:39
Autor: u2
Ikonowicz na prezydenta! ;-)
W dniu 2013-10-31 22:40, A. Filip pisze:
wiesz co mozesz zrobic z tymi twoimi kontenerami ? ...-;)

Jak si臋 nie ma co si臋 lubi to si臋 lubi co si臋 ma.

dlatego nikt rozumny nie zgodzi sie na kontenery.

Data: 2013-10-31 23:22:11
Autor: A. Filip
Ikonowicz na prezydenta! ;-)
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2013-10-31 22:40, A. Filip pisze:
wiesz co mozesz zrobic z tymi twoimi kontenerami ? ...-;)

Jak si臋 nie ma co si臋 lubi to si臋 lubi co si臋 ma.

dlatego nikt rozumny nie zgodzi sie na kontenery.

Starzenie si臋 nie jest takie z艂e _gdy si臋 we藕mie pod uwag臋 alternatyw臋_.

Wiec twoje podej艣cie zdradza czy tobie chodzi zasadniczo o to 偶eby ludzie (praktycznie) "nie mieszkali pod mostami" czy o to 偶e _wszyscy_ maj膮 dostawa膰 "normalne" mieszkanie.

Po za tym kontenery umo偶liwi膮 "eksmisje z kontenerem" uci膮偶liwych mieszka艅c贸w - proste przewiezienie kontenera do innej (gorszej) lokalizacji.

--
A. Filip
Nie kupuj sk贸rki, p贸ki 艂asica na drzewie.  (Przys艂owie abchaskie)

Data: 2013-10-31 23:27:49
Autor: u2
Ikonowicz na prezydenta! ;-)
W dniu 2013-10-31 23:22, A. Filip pisze:
dlatego nikt rozumny nie zgodzi sie na kontenery.

Starzenie si臋 nie jest takie z艂e _gdy si臋 we藕mie pod uwag臋 alternatyw臋_.

alternatywa dla starzenia jest niestarzenie sie, wiec masz niezle kuku na muniu ...-;)

Data: 2013-11-01 01:17:41
Autor: Towarzysz Gn贸j
Ikonowicz na prezydenta! ;-)

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:wjk7vbfewfdav4.huge.strangled.net...

> [...]
|
| Po za tym kontenery umo偶liwi膮 "eksmisje z kontenerem" uci膮偶liwych
| mieszka艅c贸w - proste przewiezienie kontenera

A dlaczego proste i dlaczego eksmisje, zamiast to lepiej po 艂acinie nazwa膰?
gru.pl

Data: 2013-10-31 21:36:36
Autor: Trybun
Ikonowicz
W dniu 2013-10-31 20:49, the_foe pisze:
[...]

Akurat Ikonowicz nie jest zwolennikiem paso偶ytnictwa spo艂ecznego, a wr臋cz odwrotnie - chleb masz tylko wtedy gdy sam sobie na niego zapracujesz.

Data: 2013-10-31 22:26:45
Autor: Towarzysz Gn贸j
Ikonowicz

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l4uf0o$l1u$1node2.news.atman.pl...

| Akurat Ikonowicz nie jest zwolennikiem paso偶ytnictwa spo艂ecznego, a
| wr臋cz odwrotnie - chleb masz tylko wtedy gdy sam sobie na niego
| zapracujesz.

Ani go nie wypieka艂, ani ryby na w臋dke nie z艂owi艂.. :DDD
Buuuuuuuuuu-ha-ha-ha-ha!

gnoj.czerwony@gru.pl

Ikonowicz