Ikselka odpowiedz na pytanie

Data: 2010-06-21 22:55:16
Autor: Jan Werbiński
Ikselka odpowiedz na pytanie
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9ah3lmimitbw$.1pd1oztexb8he.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 21 Jun 2010 22:34:58 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Dnia Mon, 21 Jun 2010 22:24:15 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

Płuca i
wszystkie wypełnione gazami przestrzenie mają połączenia na zewnątrz

:-D

:-)
^uśmiech politowania

Tak? - smutne :-)

Zamiast się wyśmiewać, wymień przestrzenie gazowe w ciele człowieka, które nie mają połączenia na zewnątrz.

Pewnie nie odpowiesz, albo odpowiesz na pytanie, które nie padło.
To potwierdza stawianą wielokrotnie tezę, że podobnie jak Panslavista jesteś uzależnioną od internetu kurą domową. Wszelką wiedzę czerpiesz z wyszukiwarki.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-21 23:05:16
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 21 Jun 2010 22:55:16 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

[...]

Cały układ krwionośny - zawiera mnóstwo rozpuszczonego gazu.
Przestrzenie wewnątrzkostne.

Ale nie z tetgo się śmiałam, lecz z tych "przestrzeni gazowych" - bo wcale
nie musi to byc przestrzeń wypełniona wolnym gazem, aby się on nagle
pojawił w postaci lotnej - mowa o gazach rozpuszczonych we krwi i płynach
tkankowych-komórkowych.

[...]

I co teraz? Przeprosisz, czy będziesz rżnął ważniaka do końca?
Moja wiedza to zwykła, ogólna wiedza z ogólniaka. najzwyklejsza, popularna,
podstwaowa. Żenujacy jesteś. Fakt, dziś już nikt po ogólniaku nie wie nawet
podstawowych rzeczy, stąd Twoje insynuacje - ale każdy sądzi sam po sobie,
wykształciuchu.

--
XL kura domowa wykształcona

Data: 2010-06-21 23:13:35
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1eblwkaeuisqx.1d8fj54nm0s1y.dlg40tude.net...
[...]

1. Rozpuszczony gaz nie jest przestrzenią gazową. Jest rozpuszczony i stan skupienia otrzymanej cieczy jest 100% ciekły.
2. Nie ma żadnych pustych miejsc w kościach. Pomyliło Ci się z kurczakiem, z którego robiłaś rosół, albo kością z golonki.

[...]

On się nagle nie pojawia o ile nie następuje nagłe podciśnienie. Nawet w przypadku, gdyby takie podciśnienie nastąpiło, to powstają mikropęcherzyki widoczne pod mikroskopem. Dopiero po około 5 minutach łączą się one w duże pęcherze mogące spowodować zator. Pod stałym ciśnieniem nie ma żadnych pęcherzyków we krwi ani płynach.

[...]

Wiedziałem, że nie odpowiesz na zadane pytanie, tylko na inne, które nie padło.
Potwierdzasz, że niewiele wiesz, ale lubisz gadać.

Powtórzę pytanie: wymień przestrzen gazową w ciele człowieka, która nie ma połączenia na zewnątrz.
Nie wymieniłaś ani jednej.

PS Wykształciuch z Twoich ust to komplement. Dziękuję.

Data: 2010-06-22 00:14:54
Autor: kogutek
> [...]

Nie wymieniłaś ani jednej.

PS Wykształciuch z Twoich ust to komplement. Dziękuję.
-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
Ja wiem. Ja wiem. U ikselki jest taka przestrzeń gazowa. Znajduje się w głowie.
W środku czaszki. Kiedyś myślałem ze ona ma tam tylko mało pomarszczone. A
okazało się że tam pusto jak w napompowanym powietrzem balonie. Trafiłem? Co
wygrałem?

Data: 2010-06-22 06:48:12
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "kogutek" <kogutek4@vp.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000f80.4c1fe45enewsgate.onet.pl...
> [...]

okazało się że tam pusto jak w napompowanym powietrzem balonie. Trafiłem? Co

Ta teoria wiele by tłumaczyła.

Data: 2010-06-22 00:39:24
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 21 Jun 2010 23:13:35 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

[...]

Uparłeś się na przestrzenie. A gaz jest WSZĘDZIE, nie tylko w
przestrzeniach. I dlatego istneje coś takiego, jak choroba dekompresyjna. I
spadaj.

Data: 2010-06-22 06:53:18
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cq5wcxw9w30q$.hfedvwd1a58n$.dlg40tude.net...
[...]

Na wykładach patofizjologii nurkowania w Krajowym Ośrodku Medycyny Hiperbarycznej specjaliści opisywali tą sytuację zupełnie inaczej, niż Ty. Nie wymienili ani jednej zamkniętej przestrzeni gazowej wewnątrz ciała. Musisz im powiedzieć Ikselka jak jest naprawdę. Przecież tam giną niewinni ludzie!

Data: 2010-06-22 00:01:51
Autor: Panslavista

"Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> wrote in message news:4c1fd1e7$0$19170$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Trutu tutu. Jama płucna i jama brzuszna, p. Bork..ski. Choć u kobiet ta druga raczej może być drożna - przez jajniki.

Data: 2010-06-22 00:34:18
Autor: Panslavista

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4c1fe153$0$17097$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pytanie dobre na grupę - nie wszyscy wiedzą, że jesteś fizykiem z doktoratem. A pytanie na poziomie podstawówki, Czy ma być pułapką na mojego kompa? Przeciez specjalizowałeś się w maszynach o 8 bitowym bajcie, a nie w PC.

Data: 2010-06-22 00:52:42
Autor: Panslavista
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:18ywey0njtisn$.eqt54yij8vr7.dlg40tude.net...

Trutu tutu. Jama płucna i jama brzuszna, p. Bork..ski. Choć u kobiet ta
druga raczej może być drożna - przez jajniki.

Z czego się cieszysz? Z pana prof., czy jajników? Jeżeli z tych ostatnich, to nieraz tłokiem z uszczelką dymaniczną napompowałem do pełna brzuch delikwentki. Później nacisnąwszy ręką powodowałem gwałtowy wypływ z różnymi efektami - żenując ją perfidnie... :-)))

Data: 2010-06-22 01:15:14
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 22 Jun 2010 00:52:42 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

Tiaaa.... i te jajniki też napompowałeś, no jasssne.
:->

Data: 2010-06-22 01:24:54
Autor: Panslavista

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:ymnimdk9yjn8$.bqnz5hsw2h3l$.dlg40tude.net...
[...]

Dokładnie - ginekolodzy czasem tak udrożniają - przedmuchując je powietrzem, co nieraz pomaga w zajściu. Mały frendzelek nie zrobi tego co powinien, dlatego kobiety podświadomie szukają samca z należytym rozmiarem (nie tylko dla wrażeń), choć jednak do wrażenia.

Data: 2010-06-22 06:47:30
Autor: Jan Werbiński
Ikselka odpowiedz na pytanie
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomoœci news:4c1fe153$0$17097$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jama płucna ma połšczenie na zewnštrz, bo przecież oddychamy.
Jama brzuszna nie ma przestrzeni gazowych.

Połšczenie jamy brzusznej przez jajniki? Lubię Cię coraz bardziej Panslavista. :-)))

Data: 2010-06-22 11:18:42
Autor: pwk
W dniu 2010-06-22 06:47, Jan Werbiński pisze:

Jama płucna ma połšczenie na zewnštrz, bo przecież oddychamy.

Nie ma czegoœ takiego jak jama płucna.
Pewno chodziło o jamę opłucnowš, ale ta normalnie gazu nie może
zawierać. Jak zawiera, co się zdarza, to jest kiepsko :)

Jama brzuszna nie ma przestrzeni gazowych.

Jama otrzewnej normalnie nie.
Troszkę płynu dla ładnego poœlizgu zawartoœci :)

Połšczenie jamy brzusznej przez jajniki? Lubię Cię coraz bardziej
Panslavista. :-)))

A to akurat prawda. Nie ma się co nabijać.
Jama otrzewnej u kobiet posiada właœciwie komunikację ze œwiatem
zewnętrznym! Dziwne, ale prawdziwe :)

Data: 2010-06-22 17:17:32
Autor: Jan Werbiński
Ikselka odpowiedz na pytanie
Użytkownik "pwk" <pwk@pwk.pl> napisał w wiadomoœci news:4c207ff4$0$2607$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-06-22 06:47, Jan Werbiński pisze:

Jama płucna ma połšczenie na zewnštrz, bo przecież oddychamy.

Płuca oczywiœcie. Jeszcze spałem chyba.

Nie ma czegoœ takiego jak jama płucna.
Pewno chodziło o jamę opłucnowš, ale ta normalnie gazu nie może
zawierać. Jak zawiera, co się zdarza, to jest kiepsko :)

No właœnie.

[...]

I tam jest oczywiœcie przestrzeń wypełniona gazem przez te jajniki?