Ile

Data: 2012-11-28 07:48:39
Autor: Trybun
Ile
ja ju偶 si臋 naczyta艂em takich bzdet贸w..

http://finanse.wp.pl/kat,104120,title,Nowe-priorytety-UKE,wid,15131229,wiadomosc.html

  Mijaj膮 kolejne lata a u mnie 艂膮cze to nadal "zab贸jcze" 230 Kb/s..

Data: 2012-11-28 08:31:40
Autor: Neko
Ile
U偶ytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisa艂

 Mijaj膮 kolejne lata a u mnie 艂膮cze to nadal "zab贸jcze" 230 Kb/s..

Chcesz szybciej? P艁A膯!

Data: 2012-12-03 10:11:33
Autor: Trybun
Ile
W dniu 2012-11-28 08:31, Neko pisze:
U偶ytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisa艂

 Mijaj膮 kolejne lata a u mnie 艂膮cze to nadal "zab贸jcze" 230 Kb/s..

Chcesz szybciej? P艁A膯!

Na satelitarne 艂膮cze mnie nie sta膰. I ok - nie ma to powiem trudno, ale niech taka 艂achudra jedna z drug膮 ca艂y czas nie chrzani o szybkim 艂aczu dla wszystkich mieszka艅c贸w Polski.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-11-28 18:20:02
Autor: Przemys砤w M.
Ile
Dnia Wed, 28 Nov 2012 07:48:39 +0100, Trybun napisa(a):

ja ju si naczyta鵨m takich bzdet體..

http://finanse.wp.pl/kat,104120,title,Nowe-priorytety-UKE,wid,15131229,wiadomosc.html

  Mijaj kolejne lata a u mnie cze to nadal "zab骿cze" 230 Kb/s..

Skoro mieszkasz na zadupiu to nikomu nie op鵤ci si dok鵤da w twoje
ca鵲dobowe pisanie bzdur na psp.

--

usimy pami鎡a, 齟 aby zwyci纨y, trzeba pami鎡a o maksymie
 J髗efa Pi鵶udskiego  zwyci纨y i spocz嚆 na laurach to kl鎠ka, by

Data: 2012-11-29 17:09:01
Autor: Marek Woydak
Ile
On Wed, 28 Nov 2012 18:20:02 +0100, Przemys砤w M. wrote:

Dnia Wed, 28 Nov 2012 07:48:39 +0100, Trybun napisa(a):

ja ju si naczyta砮m takich bzdet體..

http://finanse.wp.pl/kat,104120,title,Nowe-priorytety-UKE,wid,15131229,wiadomosc.html

  Mijaj kolejne lata a u mnie 潮cze to nadal "zab骿cze" 230 Kb/s..

Skoro mieszkasz na zadupiu to nikomu nie op砤ci si dok砤da w twoje
ca硂dobowe pisanie bzdur na psp.

Kolejny 砤pserdak, kt髍y chcia砨y 縴 za cudze.  Internet mus si nale縴!
Do roboty smiedzielu! MW

Data: 2012-12-03 10:11:43
Autor: Trybun
Ile
W dniu 2012-11-28 18:20, Przemys鵤w M. pisze:
[...]

Ale ja nie chc 齛dnego dok鵤dania! Niech tylko propagandzi鷆i si wywi帻 z tego co g鵲sz wszem i wobec..

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt髍 nale齳 walczy..
  Instaluj郼 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-12-03 10:16:42
Autor: xan
Ile
W dniu 03.12.2012 10:11, Trybun pisze:
W dniu 2012-11-28 18:20, Przemys砤w M. pisze:
[...]

Ale ja nie chc 縜dnego dok砤dania! Niech tylko propagandzi禼i si
wywi笨 z tego co g硂sz wszem i wobec..

zapewne ten i-net jest tam gdzie te 3mln mieszka :D, doskonale wiesz 縠 politykom si nie wierzy, ka縟y ciula ile wlezie

Data: 2012-12-03 10:23:41
Autor: Trybun
Ile
W dniu 2012-12-03 10:16, xan pisze:

Ale ja nie chc 縜dnego dok砤dania! Niech tylko propagandzi禼i si
wywi笨 z tego co g硂sz wszem i wobec..

zapewne ten i-net jest tam gdzie te 3mln mieszka :D, doskonale wiesz 縠 politykom si nie wierzy, ka縟y ciula ile wlezie

Wiem, jest to usankcjonowane nawet wyrokiem TK, ( m.in. z tego powodu czuj do politykier體 obrzydzenie) . Polityk nie musi m體i prawdy, nie musi si wywi眤ywa z dawanych obietnic, ale co b阣zie gdy ja takiego oszusta zaczn nazywa publicznie 秏ierdz眂ym k砤mc, obrzydliwym 砱arzem itd?

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt髍 nale縴 walczy..
  Instaluj眂 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Ile