Ile Walesa bierze ?

Data: 2009-05-19 11:18:16
Autor: Vic
Ile Walesa bierze ?
Kafar wrote:
Za wystepy na imprezach prywatnych?

Dokladnie ten sam dowcip juz tu byl z tydzien, moze dwa tygodnie temu.
Wtedy byl smieszny. Twoj dowcip zas nie bawi, z racji braku oryginalnosci...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-19 11:19:32
Autor: Panslavista
Ile Walesa bierze ?

Uytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomoci
Kafar wrote:
> Za wystepy na imprezach prywatnych?

Dokladnie ten sam dowcip juz tu byl z tydzien, moze dwa tygodnie temu.
Wtedy byl smieszny. Twoj dowcip zas nie bawi, z racji braku
oryginalnosci...

E tam! Stale aktualny.
A "pecunia non olet" to ile wiosen sobie liczy?

Data: 2009-05-19 11:25:14
Autor: Vic
Ile Walesa bierze ?
Panslavista wrote:
A "pecunia non olet" to ile wiosen sobie liczy?

Ze trzy tysiace. Ale to nie dowcip tylko prawda zyciowa.

He, he, pamietam jak kiedys ceniony przeze mnie profesor uzasadnial celowosc przejscia ludzkosci z barteru na wymiane pieniezna: "kiedys jako srodka platniczego uzywano bydla, ale pieniadz okazal sie lepszy, bo jak wiadomo pecunia non olet, a bydlo wrecz przeciwnie" ;)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-19 15:48:57
Autor: HaMMeR
Ile Walesa bierze ?
Vic wrote:
ciach

[...]

  Jestes tego pewien??

Data: 2009-05-20 08:28:08
Autor: Vic
Ile Walesa bierze ?
HaMMeR wrote:
 Jestes tego pewien??

Zdecydowanie, bydlo dosc mocno olet ;)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-19 12:09:14
Autor: Neko
Ile Walesa bierze ?
Uytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa

Dokladnie ten sam dowcip juz tu byl z tydzien, moze dwa tygodnie temu.
Wtedy byl smieszny. Twoj dowcip zas nie bawi, z racji braku oryginalnosci...

Ale gdzie tu masz dowcip ?

Mam z Instytutu Lecha Walesy oryginalny "cennik"!

Mozna wynajac p. Walesa i na godzine i na 3 godziny
bez problemu. Trzeba tylko zaplacic.

Ile Walesa bierze ?