Ile będzie głosów nieważnych?

Data: 2015-05-08 09:58:31
Autor: abc
Ile będzie głosów nieważnych?
WaĹźne jest tylko to.

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2015-05-08 09:00:30
Autor: Budzik
Ile będzie głosów nieważnych?
Użytkownik abc ab-cwp@wp.pl ...

Ważne jest tylko to.

Ty  partii znikających długopisów?
Zdaje sie ze autorzy tego pomysłu nie wyjasnili jakie to inteligentne długopisy sprawią, ze beda znikały te głosy co trzeba...

Data: 2015-05-08 11:37:01
Autor: A. Filip
Ile będzie głosów nieważnych?
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
UĹźytkownik abc ab-cwp@wp.pl ...

WaĹźne jest tylko to.

Ty  partii znikających długopisĂłw?
Zdaje sie ze autorzy tego pomysłu nie wyjasnili jakie to inteligentne długopisy sprawią, ze beda znikały te głosy co trzeba...

"Znikające" długopisy mogą być głupie, ponownie wpisujące też.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Nie ten święty, co zgięty.  (Przysłowie polskie)

Data: 2015-05-08 14:39:36
Autor: Budzik
Ile będzie głosów nieważnych?
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Czyli nzowu przewidujesz akcje pod tytułem "maz zaufania w kazdej komisji ale nic nie zauwazył, nic nie nagrał, nie ma zadnego dowodu..."?
Ci wpisujący musza byc naprawde mega sprawni i sprytni...

Data: 2015-05-08 16:52:46
Autor: Joschi
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA494A8820E58Ebudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Na ile szacujesz głupich Polaków, nie potrafiących skreślić tylko jednego krzyżyka?

Data: 2015-05-08 15:50:59
Autor: Budzik
Ile będzie głosów nieważnych?
Użytkownik Joschi joschi@gmail.com ...

[...]

Pytasz o wybory prezydenckie czy o te poprzednie?
W tych poprzednich to mi sie akurat trudno wypowiedziec bo:
- sam oddałem celowo głos niewazny w głosowaniu do sejmików
- kilku znajomych (ludzi w sile wieku, wydawałoby sie kumatych) przyznało mi się, ze sklesliło po jednym kandydacie na kazdej stronie.

Jak było naprawde (czy liczono głosy niewazne jako PSLowskie bo ktos spojrzał tylko na pierwsza strone i nie przegladał dalej ksiazeczki) to chyba sie nie dowiemy.
Troche winie za to przepisy, troche władze, troche pis bo zamiast podejsc do tematu merytorycznie, zrobił jak zwykle hucpe pod tytułem uzalamy sie nad soba, fałszerstwo itp i juz było wiadomo, ze to sie dobrze nie skonczy...

Data: 2015-05-08 18:04:02
Autor: Joschi
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA494AEDBE9250budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

O prezydenckie oczywiście.

Data: 2015-05-08 16:48:26
Autor: Budzik
[...]

Pomyłki szacuje na wartośc absolutnie marginalna. To nie "skomplikowany" system z wieloma kandydatami, wieloma stronami połaczony z niewiedza głosujących. Trudno sie pomylić majac do wybrania jednego kandydata z ilus.
Natomiast chec oddania celowo głosu waznego... hm... - przy tym co sie obecnie dzieje, nie zdziwiłbym sie gdyby to było ok 10 procent.
Zwłaszcza w drugiej rundzie.

Data: 2015-05-08 22:53:09
Autor: Joschi
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA494BE53CAD67budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Buahaha,,, To byłoby ewidentne fałszerstwo... Nikt nie jest głupi, żeby wychodzić z domu i się trudzić do lokalu wyborczego oddając głos nieważny. Bez wychodzenia z domu tegoż głos jest nieważny...

Data: 2015-05-08 17:33:44
Autor: Pszemol
DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:16afdyhaz28nx.4i9fgo1rlvej$.dlg40tude.net...
Więc jeśli żaden kandydat Ci nie pasuje, to oddaj głos nieważny - skreśl
albo wszystkich, albo kilku kandydatów.

I jak to odróżnisz od głosu analfabety który nie umiał postąpić
zgodnie z instrukcją wypełniania głosów?

Data: 2015-05-09 00:54:41
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 8 May 2015 17:33:44 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Ty naprawdę uważasz, że ktoś, kto idzie na wybory, nie wie, co czyni?
Ludzie nie są głupi - umieją czytać, liczyć i pisać na tyle, aby nie dać
sobie zrobić kuku. To, że wodę z mózgu im się chce medialnie zrobić,
wmawiając, że tak wielka liczba niewaznych głosów to wynik ich glupoty, to
po prostu kurewski przekręt wyborczy!

--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 06:41:34
Autor: Pszemol
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:18bkkv1jkqamb$.1ubvgpi66abtm$.dlg40tude.net...
[...]

Tak uważam. I to wiele osób.
Poziom rozgarnięcia w Narodzie jest bardzo różny. To, że dla Ciebie coś jest łatwe nie powinno sugerować że dla wszystkich jest łatwe.

[...]

Nie wszyscy są głupi - to fakt. Ale jakiś procent właśnie jest. Może umie czytać, ale nie przeczytało i się "domyśla" jak ma głosować.

Data: 2015-05-09 12:22:46
Autor: Budzik
DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE.
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

[...]

Wystarczy poczytać o analfabetyzmie wtornym aby nie miec złudzeń.

Data: 2015-05-09 09:00:36
Autor: Budzik
DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE.
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

[...]

Wiele osób oddało głos niewazny celowo - sam tak zrobiłem.
ale nie oszukujmy sie - wielu sie pomyliło. Sam rozmawiałem z kilkoma znajomymi ktorzy sie przyznali, ze postawili krzyzyk na kazdej stronie ksiazeczki...
Reasumuj - nie pieprz...

Data: 2015-05-09 02:46:46
Autor: nowegooglowe
DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE.
Reasumuję: masz durnych znajomych. Z moich nikt się nie pomylił.

Data: 2015-05-09 10:39:35
Autor: Budzik
DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE.
Użytkownik  nowegooglowe@gmail.com ...

Reasumuję: masz durnych znajomych. Z moich nikt się nie pomylił.

Pierwszy post i od razu taki komentarz... Jak widac inteligencja w wypełnianiu kart wyborczych nie idzie w parze z kulturą osobistą...

Data: 2015-05-09 06:42:51
Autor: Pszemol
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA4957C895394Cbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

A gdzie tam pierwszy post... to nasza usenetowa maskotka z nowym kontem.

Data: 2015-05-09 14:05:11
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 9 May 2015 06:42:51 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Z nowym-starym :->
Pisałam sobe z łóżka - w tablecie mam to konto "zalogowane" :->
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 12:56:47
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 9 May 2015 10:39:35 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

To był mój post - a nie żaden "pierwszy" :-)
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 12:00:35
Autor: Budzik
[...]

A myslałem ze nowegoglowe...
Tak czy siak - 20% spoleczenstwa a moze nawet 30% źle wypelniło karty a Ty uwazasz, ze wsród znajomych nie ma nikogo kto by popełnił bład. Fajnie...

Data: 2015-05-09 14:07:00
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 9 May 2015 12:00:35 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Nie UWAŻAM, tylko WIEM - moi znajomi to ludzie, z którymi często się widuję
i rozmawiam. Ty widocznie nie. No to co ja Ci poradze, że masz tylko te
tabuny fejsbukowych :->
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 12:47:07
Autor: Budzik
[...]

Zgadza sie - ja się z Twoimi znajomymi nie widuję.
Ale: skąd pewnośc, ze przy Twoim podejsciu do sprawy, Twoi znajomi przyznaliby sie do swojego błędu?

No to co ja Ci poradze, że masz
tylko te tabuny fejsbukowych :->

Jak widze - prosci ludzie potrzebują prostych recept...

Data: 2015-05-09 15:14:21
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 9 May 2015 12:47:07 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Do czego mają się przyznawać, skoro go nie było - sprawy techniczne
obgadaliśmy PRZED wyborami, a na zaniki pamięci jakoś nikt nie cierpi :->

No to co ja Ci poradze, że masz
tylko te tabuny fejsbukowych :->

Jak widze - prosci ludzie potrzebują prostych recept...

No własnie, popraw sobie recepty.
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 14:00:24
Autor: Budzik
[...]

Wspolczuje - nie macie ciekawych tematów ze o kartach do głosowania gadacie przed wyborami?

No to co ja Ci poradze, że masz
tylko te tabuny fejsbukowych :->

Jak widze - prosci ludzie potrzebują prostych recept...

No własnie, popraw sobie recepty.

I znów te proste rozumienie...
Nauczcielka a rozumie tylko jedno znaczenie słowa recepta.
Żałosne...

Data: 2015-05-09 17:27:26
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 9 May 2015 14:00:24 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

A to wbrew pozorom bardzo ciekawy temat.

No to co ja Ci poradze, że masz
tylko te tabuny fejsbukowych :->

Jak widze - prosci ludzie potrzebują prostych recept...

No własnie, popraw sobie recepty.

I znów te

To.

proste rozumienie...
Nauczcielka a rozumie tylko jedno znaczenie słowa recepta.
Żałosne...

Czy to moja wina, że masz takie proste?
3-]

--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 17:00:25
Autor: Budzik
[...]

Wypełnainie kart? Hmm..
No ale dobrze, ze sobie to omówiliście - kto wie czy bez tego poradzilibyście sobie z zaznaczeniem krzyzyka w odpowiednim miejscu...

[...]

Fakt pozostaje faktem - czepiasz sie jak mozesz pomimo tego ze słowo recepta ma kilka znaczen. Zenada. Całe szczescie jestes *była* nauczycielką.

Data: 2015-05-09 12:57:53
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 9 May 2015 09:00:36 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

PS. Drugi raz piszę to samo - se IP sprawdź, jak nie wierzysz 3-]
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 12:00:36
Autor: Budzik
DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE.
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Reasumuję: masz durnych znajomych. Z moich nikt się nie pomylił.

PS. Drugi raz piszę to samo - se IP sprawdź, jak nie wierzysz 3-]

Elementarna kultura osobista nakazywałaby powiedzieć przepraszam jak sie pomyli własny nick a nie mądruje sie zeby ktoś IP sprawdzał.
Co ja jestem - detektyw?

Data: 2015-05-09 14:07:56
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 9 May 2015 12:00:36 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

NIE POMYLIŁAM NICKA, tylko pisałam z tabletu, gdzie mam zalogowane tylko to
konto. Czasem korzystam.
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 12:47:07
Autor: Budzik
[...]

Ok, czyli nie pomyliłas sie a nie umiesz skonfigurowac porzadnie newsów na tablecie.
Reszta mojego stwierdzenia bez zmian.

Data: 2015-05-09 15:12:29
Autor: Ikselka
[...]

Dziecko, na tyle RZADKO używam tabletu, że mi się NIE CHCE.

--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 14:00:24
Autor: Budzik
[...]

Dziecko... Protekcjonalizm godny starej nauczycielki...

Data: 2015-05-26 18:57:26
Autor: Pszemol
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA495A07FDC713budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Czy Ty nie rozumiesz że ona ma innych ludzi głeboko w nosie?
Inaczej nie robiłaby uporczywych crossów między psychologia a polityka.
Albo co gorsza corssów psychologia-polityka-dom-dzieci...
Nie śmieciłaby grup swoimi wypocinami w wątkach w których
nie ma nic mądrego do powiedzenia. Przecież jej jest pełno wszędzie.
Do porzygania się.

Data: 2015-05-09 06:32:14
Autor: Ghost

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mijdi6$ne8$1@dont-email.me...

[...]

Co to jest instrukcja wypełniania głosów, panie nieanalfabeto?

Data: 2015-05-09 09:00:36
Autor: Budzik
[...]

Jestes zwykłym kłamcą zaslepiony swoją głupotą.
Ja byłem na wyborach i celowo oddałem gos niewazny.

Data: 2015-05-09 11:05:45
Autor: Joschi
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA495686BA2470budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Sam kłamiesz! Bez wychodzenia z domu, twój głos jest nieważny...

Data: 2015-05-09 09:50:33
Autor: Budzik
[...]

Zauwazyłes, ze w Twojej wypowiedzi były dwie tezy...?
Odnosiłem się do tezy ze nie było osób ktore celowo oddały głos niewazny! Były takie osoby, sam jestem przykładem.

Data: 2015-05-09 12:16:12
Autor: Joschi
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA49574E929C6budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nowegooglowe już ci napisał, nie dość, że miałeś durnych znajomych, to sam... dopisz se co chcesz, żebyś się zaraz nie obraził...

Data: 2015-05-09 11:00:25
Autor: Budzik
[...]

Ja obraził?
to ze załamuję rece nad poziomem kultury niektorych jest przez ciebie mylone z obrazaniem... W sumie sie nie dziwie, skoro brylujesz wsród tych kulturalnych inaczej...

Ad meritum - nie miałem a mam. Znajomych a nie durnych znajomych. Choc jak widac, niewyrobionych politycznie :) I skoro dotyczy to 20% spoleczenstwa to zapewne Ty tez masz. Ale znajac Twoje poglady - zapewne nikt ci sie do tego nie przyzna. W ogole nie liczyłbym na szczerosc - widzac Twoje zakochanie i mgłe na oczach tez nie chciałbym ci psuć nastroju. WIOSNA! ;-)

Data: 2015-05-09 14:28:56
Autor: Joschi
Ile będzie głosów nieważnych?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag
 I skoro dotyczy to 20% spoleczenstwa
to zapewne Ty tez masz.

Jeszcze trochę i ci ktoś w te brednie uwierzy... Wybory były sfałszowane i zawsze są fałszowane...

Data: 2015-05-09 12:53:10
Autor: Budzik
Ile będzie głosów nieważnych?
Użytkownik Joschi joschi@gmail.com ...

Wybory były sfałszowane i zawsze są fałszowane...
Oczywiście.
Po prostu nie ma na to dowodów. Żadnych!

Zeby nie było - ja tez podejrzewam, ze przy ostatnich wyborach było sporo przypadków gdzie ktos spojrzał na ksiazeczke i widzac głos na pierwszej stronie zaliczł głos PSLowi nie sprawdzajac pozostałych stron.
Co by oznaczało, ze czesc głosów niewaznych zaliczono PSLa, jednoczesnie oznaczałoby tez ze glosów niewaznych było jeszcze wiecej.

Ale nie sadze aby to było celowe fałszerstwo.
To raczej efekt naszej ogólnej bylejakosci w kazdej dziedzinie i zbiegu okolicznosci. Kazdy szuka łatwych rozwiazan, idzie na skroty itp.

Winie natomiast opozycje, ze zamiast merytorycznie dązyć do sprawdzenia, wymyslili teorie o fałszerstwie sprawiajac tym samym, ze potraktowano ich słusznie za oszołomów i ich skutecznosc, jak zwykle dążyła do zera.

Data: 2015-05-09 15:10:49
Autor: Joschi
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4959739E1A0budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik Joschi joschi@gmail.com ...

Wybory były sfałszowane i
zawsze są fałszowane...

Oczywiście.
Po prostu nie ma na to dowodów. Żadnych!

Są, aż nadto, ale reżimowe sądy zamiatają je pod dywan i nic bandziorom nie zrobisz...

Data: 2015-05-09 13:41:26
Autor: Budzik
[...]

Nie krepuj sie - wymien - możemy o nich podyskutować.

Data: 2015-05-09 12:55:16
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 9 May 2015 12:16:12 +0200, Joschi napisał(a):

[...]

"Nowegooglowe" to ja - w tablecie mam ustawione to konto :-)
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-08 22:16:54
Autor: A. Filip
UĹźytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Wolisz inny scenariusz?  Proszę bardzo:
Długopisy ze znikającym tuszem można podrzucić tam gdzie "niewłaściwy"
kandydat będzie miał prawie na pewno największe poparcie.

Dotąd pamiętam pierwsze Sejmowe zwycięstwo PO z nachalnymi masowymi kampaniami
zachęcającymi *także w dniu wyborów* niby to tylko do samego głosowania ale
starannie nakierowanych w formie i doborze mediów dokładnie/tylko na te grupy w
których PO miało (wtedy) wysokie poparcie (młodzież).

Teraz to chyba partia KORWIN powinna wiec zachęcać w okresie ciszy wyborczej do
głosowania po klubach studenckich, akademikach itp :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Kto wiele umie, wiele się myli.  (Przysłowie osmańskie)

Data: 2015-05-08 21:00:38
Autor: Budzik
[...]

I co? Same puste kartki i nikomu w komisji nie wyda sie to dziwne?

[...]
Wspaniałe wspomnienia tylko chyba nie na temat...

Teraz to chyba partia KORWIN powinna wiec zachęcać w okresie ciszy
wyborczej do głosowania po klubach studenckich, akademikach itp :-)

Na razie to Kukiz organizuje koncert :)

Ogólnie cisza wyborcza to i tak juz relikt.
Tylko ze jak zwykle u nas - nikomu nie chce sie takiej głupoty zmienic.
Pragmatyczni Niemcy zorientowali sie juz 10 lat temu i wycofali sie z ciszy wyborczej.

Data: 2015-05-08 12:10:47
Autor: Stefik
Ile będzie głosów nieważnych?

Użytkownik "abc" <ab-cwp@wp.pl> napisał w wiadomości news:554c6ca9$0$8383$65785112news.neostrada.pl...
WaĹźne jest tylko to.

Nieważnych głosów będzie tyle ile zechce Kaczyński.
On jest specjalistą od unieważniania głosów, specjalistą
od katastrof lotniczych i innych podobnych idiotycznych religii.

Data: 2015-05-08 15:40:59
Autor: abc
Ile będzie głosów nieważnych?
Nieważnych głosów będzie tyle ile zechce Kaczyński.

Kaczyński moĹźne sobie chcieć ile wlezie.  Cała władza jest przecieĹź w rękach jego przeciwnikĂłw i mogą oni całkowicie bezkarnie robić co tylko zechcą.

Data: 2015-05-08 17:40:01
Autor: andal
On Fri, 08 May 2015 15:40:59 +0200, abc wrote:

Nieważnych głosów będzie tyle ile zechce Kaczyński.

Kaczyński moĹźne sobie chcieć ile wlezie.  Cała władza jest przecieĹź w
rękach jego przeciwników i mogą oni całkowicie bezkarnie robić co tylko
zechcą.

patrzec na lapy tym co licza glosy

Ile będzie głosów nieważnych?