Ile bez ładowania

Data: 2010-04-28 23:38:58
Autor: Tomasz Pyra
Ile bez ładowania
moje_przedmioty pisze:
Dla tych którzy kiedyś mogą być zainteresowani.
Padło mi dziś ładowanie
Akumulator w miare nowy
Udało się przejechać benzyną 2.0 200 km  z wyłączonymi światłami
i innymi odbiornikami.

Ja zimą ledwo 10 minut.
Ale było -10C, akumulator 40Ah, bez świateł, silnik 1.2 z Punto.

Data: 2010-04-28 23:47:19
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Ile bez ładowania
Tomasz Pyra pisze:
moje_przedmioty pisze:
[...]

Ja, Felicją 1.3 z gazem zrobiłem jakieś 7-7,5km przez Wrocław. Czas to jakieś 20-25 min. Zima, temperatura - już nie pamiętam dokładnie, ale chyba w okolicach 0. Późny wieczór (po 21:00). Wyłączone wszystko co elektryczne, poza światłami.
Na miejscu zdołałem jeszcze zaparkować, ale światła to już były jak kaganki.
A wszystko przez to, że mi się altek rozsypał (a dokładniej jego łożyska się posypały i poleciały w uzwojenia).

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-04-29 12:59:33
Autor: tor
Ile bez ładowania
[...]

Chyba jakis dobity byl ten aku. Ja renowka 1.7b+lpg jezdzilem 2 dni na samym aku. Miasto kraków. Co najlepsze bylo to w zimie przy ok -10C(parkowanie pod chumrka). Przez 2 dni zrobilem jakies 70km, pozniej wymienilem altka, bo tez sie posypal. Aha. Aku byl nowy 50Ah Topla.

Pozdrawiam
Radek

Data: 2010-04-29 21:53:48
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Ile bez ładowania
tor pisze:
[...]

No, świeżynka to to nie była. Jakieś 3 lata miał.

Data: 2010-04-29 14:48:33
Autor: J.F.
Ile bez ładowania
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam>
Ja zimą ledwo 10 minut.
Ale było -10C, akumulator 40Ah, bez świateł, silnik 1.2 z Punto.

Twoj akumulator chyba nie jest w dobrej kondycji.
No chyba ze to nie koniec, tylko wiecej nie probowales ..

J.

Data: 2010-04-29 23:25:45
Autor: Tomasz Pyra
Ile bez ładowania
J.F. pisze:
[...]

Miał w niektórych celach trochę za mało wody, potem wyrównałem poziomy i mu się istotnie poprawiło.

W ciągu tych 10 minut jeszcze musiałem go ze 3 albo i 4 razy zgasić.
Padł mi w czasie jazdy - najpierw przestał działać obrotomierz, potem zaczęło spadać ciśnienie paliwa, potem wypadające zapłony i koniec.

Data: 2010-05-04 13:20:16
Autor: J.F.
Ile bez ładowania
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4bd9f953$0$2600$65785112news.neostrada.pl...
J.F. pisze:
[...]

IMO - "troche za malo wody" powinno powodowac "troche mniej pojemnosci".

W ciągu tych 10 minut jeszcze musiałem go ze 3 albo i 4 razy zgasić.

Zakladajac ze silnik byl juz rozgrzany i zapalal szybko z umiarkowanym oporem, to i tak aku powinien starczyc na godziny a nie minuty :-)

J.

Data: 2010-05-04 13:35:20
Autor: Wojciech Borczyk
Ile bez ładowania