Ile bez ładowania

Data: 2010-04-29 08:51:24
Autor: Katanka
Ile bez ładowania
moje_przedmioty wrote:
Dla tych którzy kiedyś mogą być zainteresowani.
Padło mi dziś ładowanie
Akumulator w miare nowy
Udało się przejechać benzyną 2.0 200 km  z wyłączonymi światłami
i innymi odbiornikami.
Pozdrawiam

Seicento 1.1 i padło ładowanie w 2-letnim akumulatorze latem. Przejechałem około 100km w ciagu 3 dni bez świateł. Często odpalałem i gasiłem auto, bo to były głównie krótkie trasy. Padł gdy jechałem do mechanika i musiałem zatrzymac się na zamkniętym przejeździe kolejowym (juz nie odpalił).

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Ile bez ładowania