Ile biegĂłw?

Data: 2018-03-28 10:48:00
Autor: Jan Walicki
Ile biegĂłw?
Witam,
Mam głupie pytanie: jaki właściwie mam kupić łańcuch do rowera z wolnobiegiem 5-rz z tyłu i dwiema tarczami z przodu? 5 rzędowy czy 10 rzędowy? :-\\ Niby teoretycznie biegów jest 10. Ale i tak chyba dla wszystkich liczy się tylko liczba zębatek z tyłu (czyli w tym wypadku - 5).
Pozdrawiam

Data: 2018-03-28 20:23:04
Autor: qrt
Ile biegów?
Jan Walicki <ppraworzadnosc@gmail.com> Wrote in message:
[...]

Heh. Teoretycznie nie ma łańcuchów 5 rzędowych obecnie.  Więc 6-7-8.  --

Data: 2018-03-28 22:52:04
Autor: Łukasz Kroczka
Ile biegów?
W dniu 28.03.2018 o 19:48, Jan Walicki pisze:
[...]

"5/6/7/8"

Np. KMC Z-30 + spinka na allegro. Ile skrócić: znajdziesz w google lub youtube.

Ile biegĂłw?