Ile butelek wódki Oleksy postawił kolegom.

Data: 2010-02-03 09:06:46
Autor: Artur Borubar
Ile butelek wódki Oleksy postawił kolegom.
Trzeba mieć w±trobę, by liczyć się w towarzyskich rankingach wewn±trz SLD. Szczę¶liwie Józef Oleksy abstynentem nie jest, więc po powrocie do partii potrafił zadbać o swoje notowania. Jego starania podgl±dali paparazzi, którzy policzyli, ile wódek postawił kolegom w restauracji.

Były premier dba o kolegów i nie pozwoli, by siedzieli z nim przy stole z pustymi kieliszkami. Dowodz± tego zdjęcia, które opublikował "Fakt". Widać na nich kolegów Oleksego, którzy celebruj± z nim jego powrót do SLD.

krótko: "Nic nie powiem, to było prywatne przyjęcie".

Zobacz, jak pije Oleksy

http://www.dziennik.pl/polityka/article540962/Ile_butelek_wodki_Oleksy_postawil_kolegom.html

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-02-03 09:13:05
Autor: Prawusek
"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote in message
[...]

Ale tylko najbliżsi wiedz± o piciu kropki. Wtedy ma "mocn± głowę" i zbiera
informacje.

Data: 2010-02-03 09:16:27
Autor: Neko
Ile butelek wódki Oleksy postawił kolegom.
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

Ale tylko najbliżsi wiedz± o piciu kropki. Wtedy ma "mocn± głowę" i zbiera
informacje.

A jak Pan pracowal w SB to tez przeciez sie piło. Wtedy tez prowadzil
Pan rozpoznanie operacyjne ?

I obecny problem z alkoholem to spuscizna po tej robocie ?

Data: 2010-02-03 09:19:03
Autor: Prawusek

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message
> [...]

Pan rozpoznanie operacyjne ?

I obecny problem z alkoholem to spuscizna po tej robocie ?

Jak widać, to nie ja mam problem z tym alkoholem, nawracasz jak stara szkapa
do kraja...

Data: 2010-02-03 09:27:43
Autor: Neko
Ile butelek wódki Oleksy postawił kolegom.
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

Jak widać, to nie ja mam problem z tym alkoholem, nawracasz jak stara szkapa
do kraja...

Bo wychodze z zalozenia, ze zbrodnie SB-ecji nalezy rozliczyc...

Data: 2010-02-03 09:33:04
Autor: Prawusek

> [...]

> szkapa
> do kraja...

Bo wychodze z zalozenia, ze zbrodnie SB-ecji nalezy rozliczyc...

WsadĽ ich do pierdla za picie w pracy.

Data: 2010-02-03 16:43:53
Autor: cirrus
Ile butelek wódki Oleksy postawił kolegom.
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hkbc6v$cua$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A ja czytaj±c takich jak ty, ze najciemniej pod latarni±.

--
stevep

Data: 2010-02-03 09:30:19
Autor: Andrzej Adam Filip
Ile butelek wódki Oleksy postawi ł kolegom. [ Dziennik kręci ;-) ]
"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> pisze:
Trzeba mieć wątrobę, by liczyć się w towarzyskich rankingach wewnątrz SLD. Szczęśliwie Józef Oleksy abstynentem nie jest, więc po powrocie do partii potrafił zadbać o swoje notowania. Jego starania podglądali paparazzi, którzy policzyli, ile wódek postawił kolegom w restauracji.

Były premier dba o kolegów i nie pozwoli, by siedzieli z nim przy stole z pustymi kieliszkami. Dowodzą tego zdjęcia, które opublikował "Fakt". Widać na nich kolegów Oleksego, którzy celebrują z nim jego powrót do SLD.

krótko: "Nic nie powiem, to było prywatne przyjęcie".

Zobacz, jak pije Oleksy

http://www.dziennik.pl/polityka/article540962/Ile_butelek_wodki_Oleksy_postawil_kolegom.html

Dziennikarze *kręcą* "jak przeważnie" :-) :
a) piszą cztery butelki a nie piszą jakiej pojemności.
   CzĹ‚owiek moĹĽe siÄ™ bĹ‚Ä™dnie domyĹ›leć ĹĽe pół-litrĂłwki zamiast powiedzmy
   ćwierć-litrĂłwek [ lub "maĹ‚pek" ;-) ]
b) nie piszą ilu było gości - może aż tak wielu że Oleksy i tak wyszedł
   na ciężkie skÄ…piradĹ‚o ;-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Wolałabyś [Ksantypo], żebym umierał z wyroku sprawiedliwego?

Data: 2010-02-03 11:06:47
Autor: :he®sk:
Ile butelek wódki Oleksy postawił kolegom.
On Wed, 3 Feb 2010 09:06:46 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

[...]

 prywatnie oleksy jest dobrym kompanem do kielicha i jajcarz  z niego niezly. gawedziarz tez. nawija nawet wtedy kiedy  inni juz spia jak aniolki pod stolami. jego partyjni koledzy  twierdza, ze jedyna wada jozia jest jego to dlugi jezyk.  kolezanki partyjne twierdza, ze nie jest to wada ;o)

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 11:56:59
Autor: awe
Ile butelek wódki Oleksy postawił kolegom.

Użytkownik "":heRsk:"" <coza?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:tciim51561n23bdku9di5jog6jdoh7p5h64ax.com...
pisem@op.pl> wrote:

[...]

no popatrz a te wlosy to mu pewnie koza zjadla
awe

Ile butelek wódki Oleksy postawił kolegom.