Ile butelek wódki Oleksy postawił kolegom.

Data: 2010-02-03 09:13:05
Autor: Prawusek
Ile butelek wódki Oleksy postawił kolegom.
"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote in message
Trzeba mieć wątrobę, by liczyć się w towarzyskich rankingach wewnątrz SLD.
Szczęśliwie Józef Oleksy abstynentem nie jest, więc po powrocie do partii
potrafił zadbać o swoje notowania. Jego starania podglądali paparazzi,
którzy policzyli, ile wódek postawił kolegom w restauracji.

Ale tylko najbliżsi wiedzą o piciu kropki. Wtedy ma "mocną głowę" i zbiera
informacje.

Data: 2010-02-03 09:16:27
Autor: Neko
Ile butelek wódki Oleksy postawił kolegom.
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

Ale tylko najbliżsi wiedzą o piciu kropki. Wtedy ma "mocną głowę" i zbiera
informacje.

A jak Pan pracowal w SB to tez przeciez sie piło. Wtedy tez prowadzil
Pan rozpoznanie operacyjne ?

I obecny problem z alkoholem to spuscizna po tej robocie ?

Data: 2010-02-03 09:19:03
Autor: Prawusek

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message
> [...]

Pan rozpoznanie operacyjne ?

I obecny problem z alkoholem to spuscizna po tej robocie ?

Jak widać, to nie ja mam problem z tym alkoholem, nawracasz jak stara szkapa
do kraja...

Data: 2010-02-03 09:27:43
Autor: Neko
Ile butelek wódki Oleksy postawił kolegom.
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

Jak widać, to nie ja mam problem z tym alkoholem, nawracasz jak stara szkapa
do kraja...

Bo wychodze z zalozenia, ze zbrodnie SB-ecji nalezy rozliczyc...

Data: 2010-02-03 09:33:04
Autor: Prawusek

> [...]

> szkapa
> do kraja...

Bo wychodze z zalozenia, ze zbrodnie SB-ecji nalezy rozliczyc...

Wsadź ich do pierdla za picie w pracy.

Data: 2010-02-03 16:43:53
Autor: cirrus
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hkbc6v$cua$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A ja czytając takich jak ty, ze najciemniej pod latarnią.

--
stevep

Ile butelek wódki Oleksy postawił kolegom.